作者: 左介馬 時間: 2011-2-10 18:21 標題: 請問 點咁多用3d mark 06?
點解吾用3dmark2011?
作者: hang05 時間: 2011-2-10 18:25
跑唔同的DX , 有D卡係DX11勁但係DX9 , 10個D唔勁 , 有D就DX 9 , 10勁但11唔緊
如果D人測試卡...要做多多方面測試就理論上會跑06 , vantage 同11
深入D就加埋Game test
作者: 左介馬 時間: 2011-2-10 18:31
哦 我重似為2011要求太高所以無入用
作者: hang05 時間: 2011-2-10 18:34
2011要支援到DX11的卡先跑到~~我由佢出到依家都無測試過DX11的卡
作者: oo2oo299999 時間: 2011-2-13 00:12
其實最重要原因,大部分GAME 都係DX9
作者: terx 時間: 2011-2-13 00:16
3d mark 11 我跑得6100分><
作者: dom 時間: 2011-2-14 02:22
3DMark 11 要
Window 7 / Vista + DX11 卡
唔係個個都有
作者: leoo 時間: 2011-2-15 13:10
3dmk 06較普及
作者: marco仔 時間: 2011-2-15 13:32
DX11 卡 才能跑才是最大問題...
多數也是用DX10的卡多, 遊戲最高也只支持DX10.1 左右.
作者: [N.H.K]anime 時間: 2011-2-15 13:35
我諗EPC在座好多用戶都係用緊XP
作者: leoo 時間: 2011-2-15 15:49
3dmk06有分1.1 和 1.2有什麼分別?有冇師兄知道,thanks
作者: fishing_tonny 時間: 2011-2-16 09:47
真係要好多game 用到 DX11先會多人用來test
作者: kclam 時間: 2011-2-16 10:44
我都中用緊GTX260+, 跑唔到3d11
作者: 1977tmm 時間: 2011-2-17 02:17
因06出耐過11
作者: 321 時間: 2011-2-18 14:38
因為3d mark 11跑出來的分數低,看起來不爽


