作者: hang05 時間: 2010-8-2 23:20 標題: Mad222 勇奪全球 Gigabyte 800 Series Contest 冠軍
本帖最後由 hang05 於 2010-8-2 23:26 編輯
Mad222 勇奪Gigabyte 800 Series Contest 冠軍
比賽全程分5個階段:-
Stage 1: PI32m
Stage 2: PI1m
Stage 3: wPrime 32m
Stage 4: wPrime 1024m
Stage 5: CPUZ
詳情:
http://hwbot.org/

http://hwbot.org/competition/gbt_800_contest

http://www.hkepc.com/5252
以下為 Mad 之比賽平台及成績:-

AMD Thuban 1090T
Gigabyte 890FXA-UD7
Geil 2000 C6/Corsair 1600 C6
OCZ Vertex 2
Antech 1200 OC
Dual Wall Evaporator
http://www.ln2cooling.com/
GC2 Extreme
Stage 1: PI32m

Stage 2: PI1m

Stage 3: wPrime 32m

Stage 4: wPrime 1024m

Stage 5: CPUZ

作者: lkl0120 時間: 2010-8-2 23:38
恭喜MAD兄..
作者: 玉塘春 時間: 2010-8-3 00:15
作者: ironmonkey 時間: 2010-8-3 00:23
哇!! 恭喜 恭喜!!
6.93 Ghz
作者: max965 時間: 2010-8-3 00:30
恭喜MAD兄!!
作者: ray08 時間: 2010-8-3 00:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fai103 時間: 2010-8-3 00:52
勁野...
得閒教下我啦XD
作者: 中國日本 時間: 2010-8-3 00:58
恭喜晒MAD兄!!!
作者: majai214 時間: 2010-8-3 00:58
恭喜恭喜
作者: jclub 時間: 2010-8-3 02:15
恭喜
作者: cat_carzy 時間: 2010-8-3 02:48
恭喜為港爭光

作者: billyduck 時間: 2010-8-3 05:47
Mad222 勇奪Gigabyte 800 Series Contest 冠軍
比賽全程分5個階段:-
Stage 1: PI32m
Stage 2: PI1m
Stage ...
hang05 發表於 2010-8-2 23:20
作者: Mad222 時間: 2010-8-3 12:18
B仔不出3年必定能成為 "真正" 頂級全能超頻好手
因為佢真係熱爰 "超頻" 而唔係愛威, 愛出風頭, 真係用"心"去練習
但最重係唔好影嚮 "學業"
"學業" 永遠係排第一位哦....!
幾時到你
作者: A君 時間: 2010-8-3 14:40
恭喜Mad222
作者: TerenceITC 時間: 2010-8-3 14:48
Congrats [=
作者: lkl0120 時間: 2010-8-3 17:57
如果咁嘅話..MAD兄點解唔叫佢反去認真讀埋書先..
佢而家係危險狀態
作者: 悠愁 時間: 2010-8-3 18:31
恭喜
作者: racing 時間: 2010-8-3 18:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin1111kin 時間: 2010-8-3 19:02
恭喜為港爭光
作者: hang05 時間: 2010-8-3 20:27
這不是個大問題...只係自己愛ZZZ ...呵呵...經過一年的ZZZ得出的後果就系咁 ... 但身邊認識唔少人都系咁樣...好多人以過來人同我傾過計...心態...會變的...現在已經變了很多...在7日中起到現在...努力溫回以前失去..忘記的..
作者: lkl0120 時間: 2010-8-3 20:35
咁就好了..
重新泥過吧..
學到野嘅話都係好事泥..
作者: Kavin 時間: 2010-8-3 20:39
恭喜MAD兄
作者: hyman2867 時間: 2010-8-3 20:44
恭喜MAD222 C兄
作者: kenisshit 時間: 2010-8-3 20:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AsiaOne 時間: 2010-8-3 21:32
恭喜
作者: Ericyip 時間: 2010-8-3 21:54
恭喜恭喜
作者: billyduck 時間: 2010-8-3 22:16
我都覺得B少爺佢一定得
作者: cbwct 時間: 2010-8-3 23:02
原本幾多度升到幾多度
作者: hang05 時間: 2010-8-3 23:14
幾多度升到幾多度?
作者: dom 時間: 2010-8-3 23:18
Good job
恭喜晒
作者: benc 時間: 2010-8-3 23:28
恭喜MAD222!
作者: K`Y-bAbe 時間: 2010-8-3 23:42
開始覺得冇咩特別,因為家常便飯
作者: dirtyman1984 時間: 2010-8-4 00:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man 時間: 2010-8-4 03:51
恭喜

作者: Yahoo! 時間: 2010-8-4 16:13
恭喜哂! 希望Mad222 繼續為港人爭光
作者: canthony1008 時間: 2010-8-4 16:27
MAD222 係港人來?
我依家有興趣學超頻
作者: Mad222 時間: 2010-8-4 23:54
多謝各位 師兄 !

作者: benjaminlam 時間: 2010-8-5 00:37
Congratulation !
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2010-8-5 01:05
恭喜恭喜
作者: stephenyeong 時間: 2010-8-5 01:28
同啊Chew鬥到最後一小時, ha ha ha.
作者: Mad222 時間: 2010-8-5 01:35
啊 Chew 係 公認 "King of AMD"
要出十成功力
But we're good buddies....no hard feeling!
作者: chiushing01 時間: 2010-8-7 01:05
啊 Chew 係 公認 "King of AMD"
要出十成功力
But we're good buddies....no hard feeling!
...
Mad222 發表於 2010-8-5 01:35
咁贏法, 比起無對手輕易勝出, 滿足感來得多百倍, 拜服! 上次見都好似係6.3G......今次咁得人驚
作者: benny3848hk 時間: 2010-8-7 06:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tsuna 時間: 2010-8-8 10:32
勁啊~~~~全球第一!!
作者: sapphire4890 時間: 2010-8-8 10:45
mad兄...有咩感想分享下
作者: 呀van 時間: 2010-8-8 12:00
恭喜恭喜...如果上埋7G 就靚埋~
玩左幾耐?!4個鐘?!
作者: Mad222 時間: 2010-8-9 11:06
同 XS d 網友玩下姐
AMD Thuban 威力無限
咁贏法, 比起無對手輕易勝出, 滿足感來得多百倍, 拜服! 上次見都好似係6.3G......今次咁得人驚 ...
EPC 高手甘多...你甘講 我出街比人打+:funk:
感想+下個目標?....幾好玩+ Thuban 7GHz
mad兄...有咩感想分享下目標係米要全EPC都向你跪拜
作者: chiushing01 時間: 2010-8-9 11:18
回復 47# Mad222
TEAM HK繼續壯大, 人強馬壯, 個個都係睇你頭, 你都有唔少功勞, 當然中央田無限量支持和熱心推動, 都一樣功不可沒
作者: Mad222 時間: 2010-8-9 11:29
係成個 Team 的功勞, 每個人都付出不少
我同中記兩個老板有共同目標+想法, 所以夾得好好, 進展順利!
阿 GD 都有功勞, 不過 後生仔就成日得罪人, 好彩有兩個老板射注, 唔係一早比人打死左啦佢
作者: xblwk 時間: 2010-8-9 11:30
最尾個句 - -~~我笑左出來~~
作者: Mad222 時間: 2010-8-9 11:45
條友睇到又出黎用佢d 特製英文 死撐啦!
作者: ip4368 時間: 2010-8-10 20:55
great mad
作者: danielhetcha 時間: 2010-8-11 08:02
回復 2# lkl0120
勁, 恭喜恭喜.......MAD!!

