Board logo

標題: Mad222 勇奪全球 Gigabyte 800 Series Contest 冠軍 [打印本頁]

作者: hang05    時間: 2010-8-2 23:20     標題: Mad222 勇奪全球 Gigabyte 800 Series Contest 冠軍

本帖最後由 hang05 於 2010-8-2 23:26 編輯

Mad222 勇奪Gigabyte 800 Series Contest 冠軍

比賽全程分5個階段:-
Stage 1: PI32m
Stage 2: PI1m
Stage 3: wPrime 32m
Stage 4: wPrime 1024m
Stage 5: CPUZ

詳情:
http://hwbot.org/


http://hwbot.org/competition/gbt_800_contest


http://www.hkepc.com/5252

以下為 Mad 之比賽平台及成績:-

AMD Thuban 1090T
Gigabyte 890FXA-UD7
Geil 2000 C6/Corsair 1600 C6
OCZ Vertex 2
Antech 1200 OC
Dual Wall Evaporator
http://www.ln2cooling.com/
GC2 Extreme


Stage 1: PI32m


Stage 2: PI1m


Stage 3: wPrime 32m


Stage 4: wPrime 1024m


Stage 5: CPUZ

作者: lkl0120    時間: 2010-8-2 23:38

恭喜MAD兄..
作者: 玉塘春    時間: 2010-8-3 00:15

勁啊, 恭喜恭喜..........................為港人爭光
作者: ironmonkey    時間: 2010-8-3 00:23

哇!! 恭喜 恭喜!!

6.93 Ghz
作者: max965    時間: 2010-8-3 00:30

恭喜MAD兄!!繼續努力~為港人爭光!
作者: ray08    時間: 2010-8-3 00:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fai103    時間: 2010-8-3 00:52

勁野...
得閒教下我啦XD
作者: 中國日本    時間: 2010-8-3 00:58

恭喜晒MAD兄!!!
作者: majai214    時間: 2010-8-3 00:58

恭喜恭喜
作者: jclub    時間: 2010-8-3 02:15

恭喜
作者: cat_carzy    時間: 2010-8-3 02:48

恭喜為港爭光
作者: billyduck    時間: 2010-8-3 05:47

Mad222 勇奪Gigabyte 800 Series Contest 冠軍

比賽全程分5個階段:-
Stage 1: PI32m
Stage 2: PI1m
Stage  ...
hang05 發表於 2010-8-2 23:20
幾時到你
作者: Mad222    時間: 2010-8-3 12:18

B仔不出3年必定能成為 "真正" 頂級全能超頻好手
因為佢真係熱爰 "超頻" 而唔係愛威, 愛出風頭, 真係用"心"去練習
但最重係唔好影嚮 "學業"
"學業" 永遠係排第一位哦....!
幾時到你

作者: A君    時間: 2010-8-3 14:40

恭喜Mad222
作者: TerenceITC    時間: 2010-8-3 14:48

Congrats [=
作者: lkl0120    時間: 2010-8-3 17:57

B仔不出3年必定能成為 "真正" 頂級全能超頻好手
因為佢真係熱爰 "超頻" 而唔係愛威, 愛出風頭, 真係用"心" ...
Mad222 發表於 2010-8-3 12:18 PM

如果咁嘅話..MAD兄點解唔叫佢反去認真讀埋書先..
佢而家係危險狀態
作者: 悠愁    時間: 2010-8-3 18:31

恭喜
作者: racing    時間: 2010-8-3 18:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin1111kin    時間: 2010-8-3 19:02

恭喜為港爭光
作者: hang05    時間: 2010-8-3 20:27

如果咁嘅話..MAD兄點解唔叫佢反去認真讀埋書先..
佢而家係危險狀態
lkl0120 發表於 2010-8-3 17:57



    這不是個大問題...只係自己愛ZZZ ...呵呵...經過一年的ZZZ得出的後果就系咁 ... 但身邊認識唔少人都系咁樣...好多人以過來人同我傾過計...心態...會變的...現在已經變了很多...在7日中起到現在...努力溫回以前失去..忘記的..
作者: lkl0120    時間: 2010-8-3 20:35

這不是個大問題...只係自己愛ZZZ ...呵呵...經過一年的ZZZ得出的後果就系咁 ... 但身邊認識唔少人都 ...
hang05 發表於 2010-8-3 08:27 PM

咁就好了..
重新泥過吧..
學到野嘅話都係好事泥..
作者: Kavin    時間: 2010-8-3 20:39

恭喜MAD兄
作者: hyman2867    時間: 2010-8-3 20:44

恭喜MAD222 C兄
作者: kenisshit    時間: 2010-8-3 20:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AsiaOne    時間: 2010-8-3 21:32

恭喜
作者: Ericyip    時間: 2010-8-3 21:54

恭喜恭喜
作者: billyduck    時間: 2010-8-3 22:16

B仔不出3年必定能成為 "真正" 頂級全能超頻好手
因為佢真係熱爰 "超頻" 而唔係愛威, 愛出風頭, 真係用"心" ...
Mad222 發表於 2010-8-3 12:18
我都覺得B少爺佢一定得
作者: cbwct    時間: 2010-8-3 23:02

原本幾多度升到幾多度
作者: hang05    時間: 2010-8-3 23:14

原本幾多度升到幾多度
cbwct 發表於 2010-8-3 23:02



     幾多度升到幾多度?
作者: dom    時間: 2010-8-3 23:18

Good job
恭喜晒
作者: benc    時間: 2010-8-3 23:28

恭喜MAD222!
作者: K`Y-bAbe    時間: 2010-8-3 23:42

開始覺得冇咩特別,因為家常便飯
作者: dirtyman1984    時間: 2010-8-4 00:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvin_Man    時間: 2010-8-4 03:51

恭喜
作者: Yahoo!    時間: 2010-8-4 16:13

恭喜哂! 希望Mad222 繼續為港人爭光
作者: canthony1008    時間: 2010-8-4 16:27

MAD222 係港人來?
我依家有興趣學超頻
作者: Mad222    時間: 2010-8-4 23:54

多謝各位 師兄 !
作者: benjaminlam    時間: 2010-8-5 00:37

Congratulation !
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2010-8-5 01:05

恭喜恭喜 !
作者: stephenyeong    時間: 2010-8-5 01:28

同啊Chew鬥到最後一小時, ha ha ha.
作者: Mad222    時間: 2010-8-5 01:35

啊 Chew 係 公認 "King of AMD"
要出十成功力
But we're good buddies....no hard feeling!
同啊Chew鬥到最後一小時, ha ha ha.
stephenyeong 發表於 2010-8-5 01:28

作者: chiushing01    時間: 2010-8-7 01:05

啊 Chew 係 公認 "King of AMD"
要出十成功力
But we're good buddies....no hard feeling!
...
Mad222 發表於 2010-8-5 01:35



    咁贏法, 比起無對手輕易勝出, 滿足感來得多百倍, 拜服! 上次見都好似係6.3G......今次咁得人驚
作者: benny3848hk    時間: 2010-8-7 06:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tsuna    時間: 2010-8-8 10:32

勁啊~~~~全球第一!!
作者: sapphire4890    時間: 2010-8-8 10:45

mad兄...有咩感想分享下目標係米要全EPC都向你跪拜
作者: 呀van    時間: 2010-8-8 12:00

恭喜恭喜...如果上埋7G 就靚埋~
玩左幾耐?!4個鐘?!
作者: Mad222    時間: 2010-8-9 11:06

同 XS d 網友玩下姐
AMD Thuban 威力無限
咁贏法, 比起無對手輕易勝出, 滿足感來得多百倍, 拜服! 上次見都好似係6.3G......今次咁得人驚 ...


EPC 高手甘多...你甘講 我出街比人打+:funk:
感想+下個目標?....幾好玩+ Thuban 7GHz
mad兄...有咩感想分享下目標係米要全EPC都向你跪拜

作者: chiushing01    時間: 2010-8-9 11:18

回復 47# Mad222


    TEAM HK繼續壯大, 人強馬壯, 個個都係睇你頭, 你都有唔少功勞, 當然中央田無限量支持和熱心推動, 都一樣功不可沒
作者: Mad222    時間: 2010-8-9 11:29

係成個 Team 的功勞, 每個人都付出不少
我同中記兩個老板有共同目標+想法, 所以夾得好好, 進展順利!
阿 GD 都有功勞, 不過 後生仔就成日得罪人, 好彩有兩個老板射注, 唔係一早比人打死左啦佢
回復  Mad222
TEAM HK繼續壯大, 人強馬壯, 個個都係睇你頭, 你都有唔少功勞, 當然中央田無限量支持 ...
chiushing01 發表於 2010-8-9 11:18

作者: xblwk    時間: 2010-8-9 11:30

係成個 Team 的功勞, 每個人都付出不少
我同中記兩個老板有共同目標+想法, 所以夾得好好, 進展順利!
...
Mad222 發表於 2010-8-9 11:29



    最尾個句 - -~~我笑左出來~~
作者: Mad222    時間: 2010-8-9 11:45


條友睇到又出黎用佢d  特製英文 死撐啦!

最尾個句 - -~~我笑左出來~~
xblwk 發表於 2010-8-9 11:30

作者: ip4368    時間: 2010-8-10 20:55

great mad
作者: danielhetcha    時間: 2010-8-11 08:02

回復 2# lkl0120

勁, 恭喜恭喜.......MAD!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2