作者: 電腦老人 時間: 2010-6-20 17:54 標題: Conroe E6300
Conroe E6300 可以超幾多
作者: mikaboy 時間: 2010-6-20 20:58
572MHz x 7 = 4GHz
作者: wgkit 時間: 2010-6-20 21:57
咪玩啦, E6300 邊有咁易上到572 呀
E6300 400x 7 去到500x 7 都重可以...
572 有邊粒U+板咁易上到呀
作者: ricky1992 時間: 2010-6-21 00:48
回復 3# wgkit
http://www.coolaler.com/showthread.php?t=186800
作者: mikaboy 時間: 2010-6-21 21:06
咪玩啦, E6300 邊有咁易上到572 呀
E6300 400x 7 去到500x 7 都重可以...
572 有邊粒U+板咁易上到呀:h ...
wgkit 發表於 2010-6-20 21:57

Uploaded with ImageShack.us
作者: rex516984 時間: 2010-6-21 21:19
好似大陸(ocer)有個仲勁(我講外頻)
上到6xx fsb
作者: ricky1992 時間: 2010-6-21 21:19
回復 5# mikaboy
你咪玩啦
作者: rex516984 時間: 2010-6-22 00:04
咪玩啦, E6300 邊有咁易上到572 呀
E6300 400x 7 去到500x 7 都重可以...
572 有邊粒U+板咁易上到呀:h ...
wgkit 發表於 2010-6-20 21:57
biostar i45
giga p45 ud3(x)
2塊上到600外頻都十分基本盤
基本上都一定上到(唔計u體質)
作者: wgkit 時間: 2010-6-22 01:56
E6300 當年成$1300-1400
可惜一開波只有giga 965P-DS4 玩
玩左幾粒U , 再換過DFI 965P-S 都係上到500 FSB左右.....
DFI 果期又勁多bug, reboot 到傻
唉... 到P35 時又再玩過,
用MSI-p35neo2 FR + OCZ DDR2-1111
又係500FSB 左右頂盡......
可惜到P45 出時粒U 已經轉手了

不過我諗個人能力都到頂啦

但E6300 有部份真係差D,
有一粒, 上450FSB 都唔得
作者: wgkit 時間: 2010-6-22 02:02
唔洗咁激動
不過你上面果條link 點解係E8600 + P45 ge
雖然E8600 都好好超,
但同E6300比好似有D唔公平,
BTW biostar 果塊P45 真係公認超頻一流,
好多WR 都係由佢做出
作者: hunterman 時間: 2010-6-23 22:55
giga ,asus 好好超,

