Board logo

標題: [980X] UPDATE: 破世界紀錄 SPI 32M: 5m41.328s [打印本頁]

作者: 小喇喇    時間: 2010-3-30 23:54     標題: [980X] UPDATE: 破世界紀錄 SPI 32M: 5m41.328s

本帖最後由 小喇喇 於 2010-4-10 19:23 編輯

CPU: i7 980X (ES), Q3FE
MB: EVGA Classified 4-way SLI E762
RAM: Corsair 2000GTC7 3X2G
Display Card: Asus EAH5830 DirectCu
PSU: Antec TruePower 1200W Quattro OC Edition


-18X deg.C benching without CB:
-18XC-1.jpg

3rd in the Superpi 32M World Record in HWBOT:
SPI 32M 5m50.594s-1.jpg
3rd WR SPI 32M.jpg





Finally, Hong Kong Flag waves in the first page of Top 20 overclocker league.

Top20 in HWBOT.jpg

Update: Exactly the time with WR:
2010-03-31_232908.jpg
5m41.578s-a.jpg

10-4-2010 update: New WR 5m41.328s


http://hwbot.org/community/submi ... 0x_5min_41sec_328ms

圖片附件: Top20 in HWBOT.jpg (2010-3-30 21:36, 132.39 KB) / 下載次數 72
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1017775&k=bdc31a1c727da6828237c8b38ebcda22&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr



圖片附件: SPI 32M 5m50.594s-1.jpg (2010-3-30 23:47, 116.42 KB) / 下載次數 55
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1017897&k=16d7e07757cd3cc4e2278b7998e2a195&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr



圖片附件: 3rd WR SPI 32M.jpg (2010-3-30 23:47, 122.11 KB) / 下載次數 50
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1017898&k=9eaf28ec2459dcbe109895a2fb6ed34f&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr



圖片附件: -18XC-1.jpg (2010-3-30 23:48, 100.85 KB) / 下載次數 50
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1017900&k=d118876ff588ad44b4053eaded6872ce&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr



圖片附件: 5m41.578s-a.jpg (2010-3-31 18:24, 147.94 KB) / 下載次數 40
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1018161&k=6bf4dd8d9ee84a45b986c522b3a99dd0&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr



圖片附件: 2010-03-31_232908.jpg (2010-3-31 23:29, 130.58 KB) / 下載次數 72
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1018311&k=7bf14f21d0ab5035317f2e412ef06ab4&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr


作者: picaroon    時間: 2010-3-31 16:24

極限超頻,犀利。
作者: xZeroG    時間: 2010-3-31 16:36

弓喜,如果CL6可以快幾多呢?
作者: Yahoo!    時間: 2010-3-31 19:16

我想問AMD 6core , 大家都以6threads 來比較
會有分別嗎?
作者: 小喇喇    時間: 2010-3-31 22:59

我想問AMD 6core , 大家都以6threads 來比較
會有分別嗎?
Yahoo! 發表於 2010-3-31 19:16



    superpi only uses 1 thread!
作者: [cpss]crabcrab    時間: 2010-3-31 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小喇喇    時間: 2010-3-31 23:56

正式版會唔會比ES版好超?
[cpss]crabcrab 發表於 2010-3-31 23:46



    極限超頻暫時都係ES強。
作者: LKNim    時間: 2010-4-1 00:03

RAM行6-7-6咪即拎WR囉!?
作者: 小喇喇    時間: 2010-4-1 00:08

RAM行6-7-6咪即拎WR囉!?
LKNim 發表於 2010-4-1 00:03



    LN2下, VTT不能太高, CL6 要加VTT, 我UNCORE已經跑到49XX, 第2, X58 1000+ CL6 好難跑....
所以平衡下, CL7-7-6, 49XX UNCORE, VTT 1.55~1.575 MAX.
作者: LKNim    時間: 2010-4-1 00:09

LN2下, VTT不能太高, CL6 要加VTT, 我UNCORE已經跑到49XX, 第2, X58 1000+ CL6 好難跑....
所以平衡 ...
小喇喇 發表於 2010-4-1 12:08 AM

Oh...
祝你早日拎WR啦
差少少,有冇可能跑多幾次,快多1ms都夠
作者: xZeroG    時間: 2010-4-1 00:13

平手
分分鐘仲高難度過超越世界紀錄
作者: 小喇喇    時間: 2010-4-1 00:23

平手
分分鐘仲高難度過超越世界紀錄
xZeroG 發表於 2010-4-1 00:13



    我都係, 眼都突埋出黎, 心諗, 唔係呱...一模一樣....
作者: chiushing01    時間: 2010-4-1 00:40

呢d先叫係刺激, 叮噹馬頭
可以試埋張vga
作者: lkl0120    時間: 2010-4-1 00:48

公起天天兄
作者: xZeroG    時間: 2010-4-1 00:52

我都係, 眼都突埋出黎, 心諗, 唔係呱...一模一樣....
小喇喇 發表於 1/4/2010 12:23 AM



要破紀錄,可唔可以只選強d果幾粒core黎跑?
作者: lamtszhin0528    時間: 2010-4-1 00:58

點解時脈低d...但都跑到一樣時間
作者: LKNim    時間: 2010-4-1 01:06

點解時脈低d...但都跑到一樣時間
lamtszhin0528 發表於 2010-4-1 12:58 AM

tweak
作者: dom    時間: 2010-4-1 01:09

Good job !!!
作者: chochun    時間: 2010-4-1 01:14

強!
作者: 小喇喇    時間: 2010-4-1 01:45

點解時脈低d...但都跑到一樣時間
lamtszhin0528 發表於 2010-4-1 00:58



    UNCORE SPEED...
作者: 小喇喇    時間: 2010-4-1 02:56

要破紀錄,可唔可以只選強d果幾粒core黎跑?
xZeroG 發表於 2010-4-1 00:52



    可以, 有某個CORE會快DD...
作者: 小喇喇    時間: 2010-4-1 02:57

呢d先叫係刺激, 叮噹馬頭
可以試埋張vga
chiushing01 發表於 2010-4-1 00:40



    我冇哂強CARD係手...哈哈~
作者: chiushing01    時間: 2010-4-1 07:09

我冇哂強CARD係手...哈哈~
小喇喇 發表於 2010-4-1 02:57



    唔係丫, 我見你上左5830跑PI
作者: tochi    時間: 2010-4-1 07:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小喇喇    時間: 2010-4-1 10:47

唔係丫, 我見你上左5830跑PI
chiushing01 發表於 2010-4-1 07:09



    用5830覺得有D浪費LN2....今天試下用5870, 希望夠LN2....GULFTOWN食LN2好似怪獸一樣...
作者: 小喇喇    時間: 2010-4-1 10:52

Oh...
祝你早日拎WR啦
差少少,有冇可能跑多幾次,快多1ms都夠
LKNim 發表於 2010-4-1 00:09


如果快佢1ms就係cheat了...每一跳個距離check到...
作者: 悠愁    時間: 2010-4-1 12:09

如果快佢1ms就係cheat了...每一跳個距離check到...
小喇喇 發表於 2010-4-1 10:52


有能力快佢1MS既洗咩驚
Let HK be the first
作者: 014066    時間: 2010-4-1 20:50

6核實力都幾強  不過我都係玩下AMD算
作者: lamtszhin0528    時間: 2010-4-2 00:26

如果跑多一次..會唔會快左ddddddd
因為我平時就算跑1M都會...有時差0.x秒
作者: 小喇喇    時間: 2010-4-2 00:54

a SPI 1M run at 6563.8MHz, DDR3 2117 CL7-7-6-19

6.234s, Global  WR  no.7
SPI1M 6.234-1.jpg

Pifast @ 6547.3MHz: 12.98s, Draw with Global WR no.2, so I am ranked no.3
Pifast 12.98s-1.jpg

http://hwbot.org/rankings/worldrecords

圖片附件: SPI1M 6.234-1.jpg (2010-4-2 00:48, 148.46 KB) / 下載次數 47
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1018683&k=f03c1fb88d8f90e519d0038c5b10494b&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr



圖片附件: Pifast 12.98s-1.jpg (2010-4-2 00:53, 131.34 KB) / 下載次數 57
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1018684&k=095efe6614ac12218b27d049120c8d4b&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr


作者: wai896    時間: 2010-4-2 19:28

強............努力呀
作者: chiushing01    時間: 2010-4-3 00:47

玩新HW會有更大的推動力, 滿足感又會多D
作者: ↗Andy烽↙    時間: 2010-4-3 12:17

神手!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: ↗Andy烽↙    時間: 2010-4-3 12:17

神手!!!!!!!!!!!!!!!!
作者: vincenttom    時間: 2010-4-3 12:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatonytoto    時間: 2010-4-3 13:30

佩服...請繼續努力
作者: wingyat92    時間: 2010-4-3 14:17

太威喇...這是人的行為嗎= =
作者: 小喇喇    時間: 2010-4-10 19:11

本帖最後由 小喇喇 於 2010-4-10 20:12 編輯

Just breaks the Superpi 32M WR, faster than 0.156s

2010-04-10_183718.png


and Top 10, don't know can hold for how long...haha!

2010-04-10_200037.png

圖片附件: 2010-04-10_200037.png (2010-4-10 19:58, 10.37 KB) / 下載次數 48
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1022562&k=085cc6df26194de794b2b037a8a965ec&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr



圖片附件: 2010-04-10_183718.png (2010-4-10 20:12, 37.85 KB) / 下載次數 50
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1022563&k=59b8a4626fa094ec90a693d4869d02de&t=1782212780&sid=RmNSx6d6Sr


作者: tochi    時間: 2010-4-10 19:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jason2221995    時間: 2010-4-11 00:38

公喜
作者: dom    時間: 2010-4-11 01:19

強強強
作者: CHRISLKC    時間: 2010-4-11 11:20

有粒U 已經係好令人羨慕...仲上WR!!!!
勁AR~
作者: picaroon    時間: 2010-4-11 13:01

呢d先叫係刺激, 叮噹馬頭
可以試埋張vga





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2