作者: rosewrx7 時間: 2010-3-29 14:11 標題: 出5000前一問
依家有咩AMD5000新CODE可以開4同L3的.明天去買
現只知到936CXPW,935BPAW
作者: dogly 時間: 2010-3-29 14:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamp3123 時間: 2010-3-29 14:42
現在好似得番0936 CPEW,不過10粒得2-3粒開到!現在買中雷機會大好多!
作者: rosewrx7 時間: 2010-3-29 15:00
THX....
作者: AsiaOne 時間: 2010-3-29 17:13
0936CPEW 很大機會中雷的
作者: 者喱仔 時間: 2010-3-29 21:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sevensins 時間: 2010-3-29 21:09
回復 6# 者喱仔
幾大機會都係假,最緊要夠運

作者: kenkenexe 時間: 2010-3-30 00:26
我0948都行到穩,真係好睇彩數
作者: 傻仔明 時間: 2010-3-30 03:27
出左咁耐~~粒野仲比你開到咩~~~
唔建議為開核而買佢~~好易中雷~
作者: billy555 時間: 2010-3-30 11:03
一係你就喺交易區到搵下有冇包開四既5000,咁仲好過你出去估估下

作者: dogly 時間: 2010-3-30 11:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billy555 時間: 2010-3-30 11:13
包開四既5000,大約都係$500,你比多百幾蚊仲好過無啦啦冇左幾百蚊丫....
作者: dogly 時間: 2010-3-30 11:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billy555 時間: 2010-3-30 11:18
唔係500,咁你想放幾$
,你放得高價既話,有人會要先其- -作者: dogly 時間: 2010-3-30 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billy555 時間: 2010-3-30 11:35
你說得對
作者: howareyou 時間: 2010-4-8 23:10
最後我都忍吾住去TAOBAO買包生仔
連運費RMB318
作者: ytyty567 時間: 2010-4-9 18:39
結果開唔開到4??
作者: howareyou 時間: 2010-4-9 23:37
成功開核+開L3
撇開保養問題,,比香港BID價錢合理D
作者: ytyty567 時間: 2010-4-9 23:43
攪到我都想買粒開4
但我仲等緊6核=.=''
作者: truncate 時間: 2010-4-9 23:46
我有粒係屋企, 但係冇板! 請問家下仲有邊塊板賣係AM2+, 可以開4的??
作者: howareyou 時間: 2010-4-10 10:15
遊戲應該由延續
遲D買4核博開6
作者: mazuka 時間: 2010-4-10 15:59
0936CPEW 我都買左粒開4+L3
作者: CHRISLKC 時間: 2010-4-11 11:28
交易區買包開4 好過....
宜家冇之前咁易中....
作者: max965 時間: 2010-4-11 12:42
0937DPEW有人開到,在jumpbo買
作者: jmliangzh 時間: 2010-4-17 11:31
YES!

