Board logo

標題: 初試 EVGA E762 + INTEL Gulftown 2.4G @ 6419.5MHz WR RECORD [打印本頁]

作者: 小喇喇    時間: 2009-11-20 21:32     標題: 初試 EVGA E762 + INTEL Gulftown 2.4G @ 6419.5MHz WR RECORD

未有特別調過就上LN2....
玩到冇哂LN2, 輸C大粒Q3QP (DEFAULT 3.06G) 個馬鼻, 佢6422MHz
Gulftown 6419MHz Validation.jpg


INTEL Core i9 2.40 GHz (Gulftown) WR
2009-11-20_220435.jpg

[ 本帖最後由 小喇喇 於 2009-11-20 23:06 編輯 ]

圖片附件: Gulftown 6419MHz Validation.jpg (2009-11-20 21:32, 163.21 KB) / 下載次數 38
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=970721&k=1a62672515fd1c6960b27cd428112138&t=1782197278&sid=38cgiR66AH



圖片附件: 2009-11-20_220435.jpg (2009-11-20 22:05, 112.61 KB) / 下載次數 21
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=970738&k=b48a47f43c1435c15a085373ef93c9d7&t=1782197278&sid=38cgiR66AH


作者: 小喇喇    時間: 2009-11-20 21:36

亂跑個SPI 1M, 6.937s, 6C12T跑
SPI 1M 6.937.jpg

圖片附件: SPI 1M 6.937.jpg (2009-11-20 21:36, 213.09 KB) / 下載次數 24
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=970724&k=86f3cd67003495112abcc6e511b02ea6&t=1782197278&sid=38cgiR66AH


作者: 小喇喇    時間: 2009-11-20 21:39

再用ANTEC QUATTRO OC EDITION 1200W 單牛, QUAD CF HD4890 亂跑個3D06。

圖片附件: I9 5793 3D06 39538-1.jpg (2009-11-20 21:39, 244 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=970725&k=bc16b817d5fae4797070ddfe1068c262&t=1782197278&sid=38cgiR66AH


作者: ricky1992    時間: 2009-11-20 21:40

嘩....唔係路架....
作者: stevenchau    時間: 2009-11-20 22:43

3樓 你改出來GA !  
I9 1.86V  上到 5.7GHZ !$#$#!$ ???????

係咪呀, 快晴清一下, 係我都換I7

[ 本帖最後由 stevenchau 於 2009-11-23 17:21 編輯 ]
作者: stevenchau    時間: 2009-11-20 22:44

我信你用水冷, 也不排除液氮
作者: chiushing01    時間: 2009-11-20 22:48

跑1M大開眼界
作者: 林不肥    時間: 2009-11-20 22:53     標題: 回覆 5# 的帖子

佢用LN2..
仲有..果粒係I9 ES..

天天又做咗D好睇嘅野比人睇了..
作者: kumakuba    時間: 2009-11-20 22:53

原帖由 stevenchau 於 2009-11-20 22:43 發表
3樓 你改出來GA !  
I7  1.86V  上到 5.7GHZ !$#$#!$ ???????

係咪呀, 快晴清一下, 係我都換I7


你係換o既話麻煩幫我搵多粒
i9 gulftown
作者: 林不肥    時間: 2009-11-20 22:54

SUPER PI仲有冇得快D呀?
睇泥可以打WR主意..
作者: uwantwant    時間: 2009-11-20 22:55

香港人TIN TIN 係邊個??
作者: 電腦愛好者.net    時間: 2009-11-20 23:00

快d揾張5970跑番轉3dm06
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-20 23:02

原帖由 林不肥 於 2009-11-20 22:54 發表
SUPER PI仲有冇得快D呀?
睇泥可以打WR主意..


應該有, 仍在想怎調較塊E762...
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-20 23:02

原帖由 stevenchau 於 2009-11-20 22:43 發表
3樓 你改出來GA !  
I7  1.86V  上到 5.7GHZ !$#$#!$ ???????

係咪呀, 快晴清一下, 係我都換I7


係GULFTOWN, 即人地叫的I9
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-20 23:05

Like a SHIT setup~~!!
DSCF1948.JPG
DSCF1949.JPG

[ 本帖最後由 小喇喇 於 2009-11-21 01:27 編輯 ]

圖片附件: DSCF1948.JPG (2009-11-20 23:05, 77.94 KB) / 下載次數 7
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=970765&k=361905c9eb099f06116764e17762fa33&t=1782197278&sid=38cgiR66AH



圖片附件: DSCF1949.JPG (2009-11-21 01:27, 195.52 KB) / 下載次數 4
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=970831&k=45c0fc07865a8a91652e9b8e6afed025&t=1782197278&sid=38cgiR66AH


作者: 小喇喇    時間: 2009-11-20 23:07

原帖由 電腦愛好者.net 於 2009-11-20 23:00 發表
快d揾張5970跑番轉3dm06


我等人送俾我....
作者: lyh1993    時間: 2009-11-21 00:14

:funk: i9同i7都差好遠
作者: luk015    時間: 2009-11-21 00:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amoslee    時間: 2009-11-21 00:24

3d mark06 差少少就4萬分啦!
作者: billyduck    時間: 2009-11-21 00:26

原帖由 小喇喇 於 2009-11-20 21:36 發表
亂跑個SPI 1M, 6.937s, 6C12T跑
970724

破7
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-21 00:26

原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:17 發表
差小小有字頭
咁快開左波玩隻1200w喇你

今天就係用呢隻牛跑.....超強, 單牛可以咁超法。
作者: billyduck    時間: 2009-11-21 00:26

原帖由 小喇喇 於 2009-11-20 21:39 發表
再用ANTEC QUATTRO OC EDITION 1200W 單牛, QUAD CF HD4890 亂跑個3D06。

嘩: 快d破四萬分
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-21 00:29

原帖由 amoslee 於 2009-11-21 00:24 發表
3d mark06 差少少就4萬分啦!


我咩都沒調快, 你看我RAM FREQ., UNCORE.... 今日主要試牛, 同U, MB...
其實 BIOS 仲未寫好哂俾gulftown, 有D BIOS 跑PI 會快D...
3DMARK06 名人堂上到第4...
http://www.futuremark.com/community/halloffame/3dmark06/
作者: luk015    時間: 2009-11-21 00:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkkc    時間: 2009-11-21 00:31

I9你點得黎
作者: luk015    時間: 2009-11-21 00:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-21 00:38

原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:30 發表
跑2張卡炸,加多張我諗都仲得  


已經4張喇喎~~~~~~~~
作者: luk015    時間: 2009-11-21 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-21 00:53

原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:42 發表

係咩 睇得太多post記錯野 好似頭先睇完你跑2張/3張4890 搞亂左
咁睇黎要等上5870先可以再試盡隻牛


你唔記得 4890 食電D架...

[ 本帖最後由 小喇喇 於 2009-11-21 00:53 編輯 ]
作者: luk015    時間: 2009-11-21 00:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-21 00:57

原帖由 luk015 於 2009-11-21 00:53 發表

58xx跑到高分d架
原來我本身想打59


想跑2X 5970 試試, ...
但DRIVER FUTUREMARK 未批, 有分都上唔到名人堂。
作者: luk015    時間: 2009-11-21 00:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkkc    時間: 2009-11-21 01:16

有咩方法可以拎到I9 - -
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-21 01:22

原帖由 lkkc 於 2009-11-21 01:16 發表
有咩方法可以拎到I9 - -

有錢就可以了~
你想買?
作者: bb8388    時間: 2009-11-21 02:38

原帖由 小喇喇 於 2009-11-21 01:22 發表

有錢就可以了~
你想買?

大約幾多啫 等我恨吓都好
作者: bb8388    時間: 2009-11-21 02:40

原帖由 uwantwant 於 2009-11-20 22:55 發表
香港人TIN TIN 係邊個??

咁大名頂頂都唔知 去本地水冷forum睇睇TIN TIN 個MV啦
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-21 02:52

原帖由 bb8388 於 2009-11-21 02:38 發表

大約幾多啫 等我恨吓都好


呢度唔方便講。
Q3FE平點, default 2.4G
Q3QP貴點, default 3.06G
兩粒都沒鎖的。
作者: bb8388    時間: 2009-11-21 03:00

原帖由 小喇喇 於 2009-11-21 02:52 發表


呢度唔方便講。
Q3FE平點, default 2.4G
Q3QP貴點, default 3.06G
兩粒都沒鎖的。

幾時開班授徒,我想嚟學吓野
作者: luk015    時間: 2009-11-21 10:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 二代木    時間: 2009-11-21 10:38

天天又上到WR RECORD
ANTEC QUATTRO OC EDITION 1200W
還有得調較電壓高低
作者: vincenttom    時間: 2009-11-21 10:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happypoon    時間: 2009-11-22 15:54     標題: 回覆 3# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-22 16:05

原帖由 happypoon 於 2009-11-22 15:54 發表
Where did you buy your i9 and LN2?


i9 - from BLACK MARKET
LN2 - From HK Oxygen
作者: 林不肥    時間: 2009-11-22 16:14     標題: 回覆 43# 的帖子

Q3FE平點, default 2.4G
Q3QP貴點, default 3.06G
邊隻好玩D?
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-22 16:17

原帖由 林不肥 於 2009-11-22 16:14 發表
Q3FE平點, default 2.4G
Q3QP貴點, default 3.06G
邊隻好玩D?


Q3FE: 要高電D, 但好吃電壓, 加壓增長會好點。
Q3QP: 一般風冷/水冷下會比較強, 上LN2比較低電。
好唔好玩, 視乎你挑到什麼!?
作者: Mad222    時間: 2009-11-22 17:09

原帖由 小喇喇 於 2009-11-20 21:36 發表
亂跑個SPI 1M, 6.937s, 6C12T跑
970724

Congrats !
Is this one special picked ?
Not all ES can do this
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-22 17:48

原帖由 Mad222 於 2009-11-22 17:09 發表

Congrats !
Is this one special picked ?
Not all ES can do this


Yes, it is cherry picked!
作者: Mad222    時間: 2009-11-22 17:59

原帖由 小喇喇 於 2009-11-22 17:48 發表


Yes, it is cherry picked!

IC...
Around USD 1,300..........Wow, it's hell lots of money
Let me save money & compete with you on this one, ok!
作者: enviro50042c    時間: 2009-11-22 23:39

原帖由 amoslee 於 2009-11-21 00:24 發表
3d mark06 差少少就4萬分啦!

超多少少就應該上到
作者: lkkc    時間: 2009-11-23 08:36

原帖由 stevenchau 於 2009-11-20 22:43 發表
3樓 你改出來GA !  
I7  1.86V  上到 5.7GHZ !$#$#!$ ???????

係咪呀, 快晴清一下, 係我都換I7


令仔,Gulftown 唔係I7呀...唔好白痴啦~
作者: kirafung    時間: 2009-11-23 13:01

i9, 癲的
作者: gmjacky    時間: 2009-11-23 13:31

一個字"強"!!
作者: 奔走人    時間: 2009-11-23 13:47

請問,隻牛可唔可以插4張8+6PIN???
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-23 14:05

原帖由 奔走人 於 2009-11-23 13:47 發表
請問,隻牛可唔可以插4張8+6PIN???


可以
作者: Whereislove    時間: 2009-11-24 15:20

thanks for sharing
作者: CHRISLKC    時間: 2009-11-24 18:39

米王.....
不過...32NM 應該有佢可超性係到
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-26 00:21

原帖由 CHRISLKC 於 2009-11-24 18:39 發表
米王.....
不過...32NM 應該有佢可超性係到


Yes, and much lower temp than i7.
作者: Mad222    時間: 2009-11-27 22:19

原帖由 小喇喇 於 2009-11-26 00:21 發表


Yes, and much lower temp than i7.

Hey, man
I'll try out i9 pretty soon. Let's see if I can make a new record
作者: chiushing01    時間: 2009-11-28 10:12

原帖由 Mad222 於 2009-11-27 22:19 發表

Hey, man
I'll try out i9 pretty soon. Let's see if I can make a new record

兩位CHING玩哂, 不過在呢個帖度, 有關QPI的討論總算有點得益
作者: 小喇喇    時間: 2009-11-28 15:07

原帖由 Mad222 於 2009-11-27 22:19 發表

Hey, man
I'll try out i9 pretty soon. Let's see if I can make a new record


can't wait to see your result!
作者: sapphire4890    時間: 2009-11-29 16:09

用5970X4 肯定排第一
作者: chiushing01    時間: 2009-11-29 20:41

原帖由 sapphire4890 於 2009-11-29 16:09 發表
用5970X4 肯定排第一

都唔可以咁講既, driver都係一個問題
作者: wongkt    時間: 2009-12-3 15:42

支持,兄弟!
作者: 林不肥    時間: 2009-12-3 17:58     標題: 回覆 63# 的帖子

係E度出現@@
作者: david187    時間: 2009-12-3 23:10

原帖由 ricky1992 於 2009-11-20 21:40 發表
嘩....唔係路架....

嘩....唔係路架....*2....PI 1M 屈機
作者: chiushing01    時間: 2009-12-9 00:40

30nm睇落易超d, 但oc時電壓又唔係想像中比咁少
作者: dilbret    時間: 2009-12-9 16:32

原帖由 chiushing01 於 2009-12-9 00:40 發表
30nm睇落易超d, 但oc時電壓又唔係想像中比咁少


板特性同U體質都有關係吧..(@行外人老估模式)
作者: ansonkwok2007    時間: 2009-12-9 22:10

唔錯~溫度幾好呀~I9~睇下佢賣幾錢先得~
作者: 小喇喇    時間: 2009-12-10 13:15

原帖由 chiushing01 於 2009-12-9 00:40 發表
30nm睇落易超d, 但oc時電壓又唔係想像中比咁少


Gulftown & i7 are very different when doing LN benching.
i7 always crashes because of too much current running too fast under sub-zero if you added too much Vcore but Gulftown is not like that. So you can push a lot vcore to Gulftown until it dies!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2