作者: helenchan 時間: 2009-11-16 15:13 標題: 無聊一超上 4G………
我相信大家個超頻熱情同氣溫都係成反比既
以前塊 MSI P45 platinum 係曾經上過既,不過塊野因為我由 GTX260 換左做 GTX285 之後,就變成死人都上唔到………換左塊 M2F 都幾耐下,咁岩凍凍死,有機會就黎喇
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=969250&k=dbc8ea7dda3c248371d25a98678b686e&t=1782331892&sid=57XnaAnJ2m

作者: sunderstan 時間: 2009-11-16 15:19
又幾OK~
作者: tochi 時間: 2009-11-16 15:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K_C_ 時間: 2009-11-16 15:28
嘩~~~好勁呀~~~~
M2F + A77 + NB M12-P
若果加埋隻SSD就perfect喇~~
作者: sunderstan 時間: 2009-11-16 15:29
現時毒霸危險警告訊號為紅色, 表示中毒可能性極高。

作者: K_C_ 時間: 2009-11-16 15:31
唔夠你毒啦......買o左唔用~~~
作者: sunderstan 時間: 2009-11-16 15:34
真係到而加都唔捨得用...
作者: helenchan 時間: 2009-11-16 15:35
難得有高人讚賞~~~
呢個我可能要再遲D先,tune 完依家呢個再上。事關依家個 vtt 唔係咁滿意………
唔好再提 SSD!冇米冇得搞!
作者: K_C_ 時間: 2009-11-16 15:40
有o既.........杯麵都唔好食囉~~~
作者: CHK 時間: 2009-11-16 15:51
咁凍都76度
真係玩下好了
作者: btsbs 時間: 2009-11-16 15:57
ching 用什麼heatsink?
作者: helenchan 時間: 2009-11-16 16:20
或者,我唔幫你買條膠亦得!得左
絕對係……基本上我只會趁凍玩,唔會長行。長行 3.6G,1.1225V 真係覺得好玩D
U120EX,都仲要個底拋光埋………
作者: simplekk 時間: 2009-11-16 16:22
玩水啦死仔
我都仲用緊e52咋
作者: helenchan 時間: 2009-11-16 16:24
妖!出年先啦!我家陣係咩都等出年,今年冇$過年………
作者: sunderstan 時間: 2009-11-16 16:25
太無誠意啦你 咁樣係毒唔到佢既
今晚返去就出個4.25G IBT core temp唔過70度既你嘆下
[ 本帖最後由 sunderstan 於 2009-11-16 16:25 編輯 ]
作者: K_C_ 時間: 2009-11-16 16:32
冇錯喇,Sunderstan同我吹水吹得多,d毒功都有返咁上下~~~
一係我又post o下"發熱+食電雙冠"4GHz IBT core temp 都仲低過佢少少o丫~~~~
作者: K_C_ 時間: 2009-11-16 16:35
o車.....我有你個PM,我知跑車o個邊個contact.....

講毒,自古都有云以毒攻毒,唔好講o左去第二度!!呢d係小朋友o玩行為~~~
作者: 林不肥 時間: 2009-11-16 16:42
Q9550真係好好玩..唉..
作者: simplekk 時間: 2009-11-16 16:45
stan大, 4.25g行IBT唔過70c
你毒埋我喎
作者: K_C_ 時間: 2009-11-16 16:46
GTX-480 + push-pull, 唔係人人玩得起~~
作者: sunderstan 時間: 2009-11-16 16:47
原帖由 K_C_ 於 2009-11-16 16:32 發表
冇錯喇,Sunderstan同我吹水吹得多,d毒功都有返咁上下~~~
一係我又post o下"發熱+食電雙冠"4GHz IBT core temp 都仲低過佢少少o丫~~~~![]()
係咁就靠晒你啦~
我無辦法啦用廢泵慶冷頭做到咁既溫度@咁既電壓已經算係咁上下架啦~
張就下
作者: K_C_ 時間: 2009-11-16 16:50
臨時臨急........睇住呢張頂住先~~~
上星期六晚試o既,今晚可能可以再低d~~~
[ 本帖最後由 K_C_ 於 2009-11-16 16:52 編輯 ]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=969258&k=8f53985f9bb3ae264377bf6273f0e8b1&t=1782331892&sid=57XnaAnJ2m

作者: sunderstan 時間: 2009-11-16 16:54
用E-LEET好似係會低小小...
今晚試果時試下用REALTEMP
作者: K_C_ 時間: 2009-11-16 16:56
呢幅圖係用o黎回應Kimball......所以用o左E-LEET.
有時間當然用返IBT/LinX去毒佢啦~~~
作者: sunderstan 時間: 2009-11-16 16:58
果然係咁上下既毒霸黎, 在下甘拜下風~~
作者: helenchan 時間: 2009-11-16 18:23
你兩條友係咁搏命放毒………
作者: K_C_ 時間: 2009-11-17 10:08
唔好俾佢停,係咁咦行o左5轉,放一o下毒先~~~
快d上水~~~~

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=969500&k=e40f13626b8dcec913681096ff4a9e83&t=1782331892&sid=57XnaAnJ2m

作者: sunderstan 時間: 2009-11-17 10:13
換左SSD先上水啦
作者: K_C_ 時間: 2009-11-17 10:21
又得,G2等緊佢~~~
作者: 緋村劍心 時間: 2009-11-17 10:48
電腦晨運~~

作者: sunderstan 時間: 2009-11-17 10:55
好似唔係幾岩channel....佢粒775黎喎~~
作者: helenchan 時間: 2009-11-17 12:48
原來上水都唔係想像中低姐,咁遲D先啦
作者: helenchan 時間: 2009-11-17 12:49
點解可以做到咁低溫?:funk:
作者: K_C_ 時間: 2009-11-17 12:58
你4G我又4G,你成日踩o既"雙冠王"都低你成8度(仲要我MB上埋水),你呢d鴕鳥政策........算罷啦~~~
作者: K_C_ 時間: 2009-11-17 13:23
佢行5轉,但每轉都只係行幾秒......

同埋我估佢d RAM應該行1600~~
作者: helenchan 時間: 2009-11-17 13:40 標題: 回覆 34# 的帖子
咁冇錢邊有得講姐……
老實講,水肯定係最終目標架喇,出年應該都上到既。不過都想睇定D i5 既表現先,睇佢個樣出年應該又會有新一批板出黎,到時唔知賣幾銀………
至於 i7 就……佢如果出新板,有新野玩既話,都會考慮下既……
作者: helenchan 時間: 2009-11-17 13:43
另,琴晚係咁意玩500外頻,玩唔掂……玩極都唔穩,cpu v 上到 1.32 都未掂,冇乜動力玩喇……
作者: K_C_ 時間: 2009-11-17 13:52
原帖由 helenchan 於 2009-11-17 13:40 發表
咁冇錢邊有得講姐……你毒少我兩野,本來就夠錢玩架喇
![]()
老實講,水肯定係最終目標架喇,出年應該都上到既。不過都想睇定D i5 既表現先,睇佢個樣出年應該又會有新一批板出黎,到時唔知賣幾銀………
至於 i7 就……佢如果出新板,有新野玩既話,都會考慮下既……
講真我毒o左你d乜~~~
你要上水都會換箱啦!!我唔信你用690上水呀~~~~

咁咪得返塊M2F+4G RAM.......好似都係千零蚊,有冇咁大影響呀~~~
作者: highflyer 時間: 2009-11-17 16:57
將蘇軾 o既 ''水調歌頭 '' 改改, 成為呢首5言詩:
低處不勝寒
高處未算熱
註釋:
低處--i7 idle + 開EIST at 2.8GHz
寒-- 14/15/17/11 C
高處--i7 full load at 4 GHz runs OCCT 3.0.1 for 20 minutes
熱-- 52/53/52/49C
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=969586&k=e52a010aed294ebe2fe2b15617052995&t=1782331892&sid=57XnaAnJ2m

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=969587&k=2461e4d334066588d60849c4be45e0cb&t=1782331892&sid=57XnaAnJ2m

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=969588&k=b5a945791baa1e6eeaa6476018b60a92&t=1782331892&sid=57XnaAnJ2m

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=969589&k=e2240e6a578203650c4f5677ad8eb51f&t=1782331892&sid=57XnaAnJ2m

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=969590&k=453ae71a579d667a3aa89170511ab7b0&t=1782331892&sid=57XnaAnJ2m

作者: helenchan 時間: 2009-11-17 18:25 標題: 回覆 39# 的帖子
怪物級 config!:funk: 你用咩散熱架?咁強勁既?!!
作者: K_C_ 時間: 2009-11-17 18:47
高飛人ching你都唔識........
睇o下呢度啦~~~
作者: helenchan 時間: 2009-11-17 19:50 標題: 回覆 41# 的帖子
原來係我有眼不識泰山……
喂,咁你都快D加入 chiller 大家庭啦!

作者: sunderstan 時間: 2009-11-17 20:40
連我都毒佢唔到 莫講話你啦
咪諗咁多啦 不如你上水直接上埋chiller咪一天都光晒
作者: Zion2050 時間: 2009-11-17 21:42
聽日好似得10度 :funk:
作者: chantaktim0 時間: 2009-11-17 22:20
1.2v@4g
作者: chiushing01 時間: 2009-11-18 00:57
q95都好難上4g,係得既, 我而家都準備砌部p45+q95比自己平時用
下星期暖返, 要超好快手
作者: helenchan 時間: 2009-11-18 12:24 標題: 回覆 44# 的帖子
好強勁!


