Board logo

標題: MSI亦推出開四核bios [打印本頁]

作者: winstonlee    時間: 2009-11-12 19:41     標題: MSI亦推出開四核bios

為了避免開核之後的不穩定,MSI Unlock CPU Core技術,還可以選擇開啟或關閉特定的核心,讓您可以自由決定要單核超頻或是開啟多核心


放工返屋企玩下先...

http://tw.msi.com/index.php?func=techexpressdesc2&express_no=74
作者: LKNim    時間: 2009-11-12 19:47

有左好耐啦
算唔算呃post?係呢個區
作者: helenchan    時間: 2009-11-12 19:51     標題: 回覆 2# 的帖子

好似有D唔同。先前 MSI 果隻開四係一係唔開,一係全開。佢依家呢隻係抄 ASUS,可以齋開其中一粒,唔一定開晒。

至於開四=!超頻,呢個……家陣已經無晒計喇,成個區近排起碼有 1/3 講開四,A-sir 置頂都冇人理……

[ 本帖最後由 helenchan 於 2009-11-12 19:53 編輯 ]
作者: johnng    時間: 2009-11-12 20:08

有獨立開關制
作者: LKNim    時間: 2009-11-12 20:32

原帖由 helenchan 於 2009-11-12 07:51 PM 發表
好似有D唔同。先前 MSI 果隻開四係一係唔開,一係全開。佢依家呢隻係抄 ASUS,可以齋開其中一粒,唔一定開晒。

至於開四=!超頻,呢個……家陣已經無晒計喇,成個區近排起碼有 1/3 講開四,A-sir 置頂都冇人理……

我係指每個核心既enable/disable都已經有左好耐
同埋係仲好過ASUS
ASUS做到只開單核/雙核?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2