作者: kenkenexe 時間: 2009-10-11 12:26 標題: 有邊個人有0935FPCW 5000+爆到四核又超頻超到3GHz?
好似冇人有0935FPCW 5000+爆到四核?
(冇人發過post)
我係買左有0935FPCW 5000+,唔敢開盒住,超頻又唔知好唔好?
作者: somee3838 時間: 2009-10-11 12:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkenexe 時間: 2009-10-11 12:36
係呀!
比某職員昆左(苦笑
唔敢開盒住,又好似冇人有0935FPCW 5000+出報告
所以咪開post睇下有冇人
作者: 321 時間: 2009-10-11 18:23
我昨天買左粒0935FPCW,唔加電上到3.5G開埋4核同L3,超正!!
作者: kenkenexe 時間: 2009-10-11 18:37
你唔係兩粒都係BPAW咩?你尋晚pm我係咁講
