Board logo

標題: Athlon 5000+ x4 AMD 又黎玩開4核/L3 風冷上 3.993G [打印本頁]

作者: Mad222    時間: 2009-10-7 23:45     標題: Athlon 5000+ x4 AMD 又黎玩開4核/L3 風冷上 3.993G

又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 西利
一定要上炮玩










岩岩超.......風冷 3.993G @ 1.536v
OC 81.5%
CPU Code: 0935 BPAW


[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-11-14 13:45 編輯 ]
作者: fishing_tonny    時間: 2009-10-7 23:51

又要好似620 CACYC
作者: sunderstan    時間: 2009-10-8 00:00

實在太....過份.......用i記就黎俾人串到一棟都無
作者: hugo2091    時間: 2009-10-8 00:03

5000+都有得開
AMD依招實在太勁啦
作者: 薯餅v.v    時間: 2009-10-8 00:09

又多一粒開
作者: calvin88bb    時間: 2009-10-8 00:09

幾錢幾錢,,,即去買!!!!!!!!
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-8 00:09

原帖由 hugo2091 於 2009-10-8 12:03 AM 發表
5000+都有得開
AMD依招實在太勁啦

................  無言中     
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-8 00:09

原帖由 calvin88bb 於 2009-10-8 12:09 AM 發表
幾錢幾錢,,,即去買!!!!!!!!

$4XX
作者: calvin88bb    時間: 2009-10-8 00:11

XXXX  超平....即扔左粒250去買粒先,,,正到咁..又L3 T^T 又四核
作者: somee3838    時間: 2009-10-8 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fishing_tonny    時間: 2009-10-8 00:14

剛買620開L3,以為己經好平.....
點豬
AMD X2 5000+你好嘢
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-8 00:15

原帖由 fishing_tonny 於 2009-10-8 12:14 AM 發表
剛買620開L3,以為己經好平.....
點豬
AMD X2 5000+你好嘢

but real 4 core is better choice
since not 100% all 5000+ (new) can open 4 core and 6MB l3
if 620 cannot enable L3
Also had real 4 core...   
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 00:17

痴線嫁....AMD
4 舊水 有 4核 + L3
實在太過份了
作者: somee3838    時間: 2009-10-8 00:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-8 00:18

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 12:17 AM 發表
痴線嫁....AMD
4 舊水 有 4核 + L3
實在太過份了

  who 保 ??
作者: fishing_tonny    時間: 2009-10-8 00:18

原帖由 michael_jackson 於 2009-10-8 00:15 發表

but real 4 core is better choice
since not 100% all 5000+ (new) can open 4 core and 6MB l3
if 620 cannot enable L3
Also had real 4 core...   


可唔可以當平玩 545呢 開4又開L3
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 00:20

原帖由 michael_jackson 於 2009-10-8 00:18 發表

  who 保 ??

AVnet 掛 !
作者: ricorx78    時間: 2009-10-8 00:20

咁都得.......
真係short 左
作者: fishing_tonny    時間: 2009-10-8 00:24

係未D良率高到要平賣.....
打I仔
作者: 321    時間: 2009-10-8 00:29

有得賣未? 有即買返粒看門口..估計D舖頭又抄高個價
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-8 00:31

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 12:20 AM 發表

AVnet 掛 !

AVnet      
had AVNET warranty label ma....   
作者: danny2244    時間: 2009-10-8 00:31

估吾到連 5000+ 都玩理開核
真係人都顛
作者: sunderstan    時間: 2009-10-8 00:35

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:17 發表
痴線嫁....AMD
4 舊水 有 4核 + L3
實在太過份了


呢個毒得好緊要....
BTW我塊板唔知係咪出左事...跑3D Mark慢左一半有多 搞唔掂..
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 00:36

原帖由 321 於 2009-10-8 00:29 發表
有得賣未? 有即買返粒看門口..估計D舖頭又抄高個價

賣街成個星期了
唔會炒高掛.......
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 00:38

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:35 發表


呢個毒得好緊要....
BTW我塊板唔知係咪出左事...跑3D Mark慢左一半有多 搞唔掂..

FTW ?
冇奶油波
撞左野 ?!
作者: leyland1989    時間: 2009-10-8 00:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunderstan    時間: 2009-10-8 00:39

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:38 發表

FTW ?
冇奶油波
撞左野 ?!


Yes FTW...
暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐
個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....

[ 本帖最後由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 編輯 ]
作者: nvjoam    時間: 2009-10-8 00:40

c hing~
知唔知咩code先有機開?
想入返粒看門口
唔該曬你成日都不斷有好料爆
作者: td618    時間: 2009-10-8 00:41

搞到我都想買粒,變四後=淨賺$1000
不過如果amd重出5000+BE就仲好
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 00:41

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 發表


Yes FTW...
暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐
個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....

如冇 software mod, 99.99% card 問題
作者: calvin88bb    時間: 2009-10-8 00:43

聽日放學跑去玩
作者: sunderstan    時間: 2009-10-8 00:43

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:41 發表

如冇 software mod, 99.99% card 問題


如果真係卡問題既話咁無得救了....扯白旗
Sorry hijack左你post...

[ 本帖最後由 sunderstan 於 2009-10-8 00:43 編輯 ]
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 00:47

原帖由 nvjoam 於 2009-10-8 00:40 發表
c hing~
知唔知咩code先有機開?
想入返粒看門口
唔該曬你成日都不斷有好料爆

0935 FPMW
開唔倒唔好打我呀

不過如果amd重出5000+BE就仲好

Agree x2
因板 外頻 問題, e 家最高拉到 253
要上 LN2 同揾塊 外頻 強 嘅板 至知粒 U 有幾多 食力

[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-10-8 00:48 編輯 ]
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 00:49

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:43 發表


如果真係卡問題既話咁無得救了....扯白旗
Sorry hijack左你post...

It's ok
Try another cards 1st
作者: aumanzz    時間: 2009-10-8 00:49

正AR 二開四 + L3
作者: stephenyeong    時間: 2009-10-8 00:51

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 發表


Yes FTW...
暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐
個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....

張咭是否超過頭?
如果FAULT左佢會用2D個CLOCK行3D
最好用GPU-Z CHECK一CHECK
作者: Gordon    時間: 2009-10-8 00:52

原帖由 321 於 2009-10-8 00:29 發表
有得賣未? 有即買返粒看門口..估計D舖頭又抄高個價


賣咗幾日啦
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 00:53

原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:43 發表


如果真係卡問題既話咁無得救了....扯白旗
Sorry hijack左你post...

你有福 La
連 "榮哥" 都出黎 幫拖
作者: xblwk    時間: 2009-10-8 00:57

我系入黎圍觀榮哥!
作者: td618    時間: 2009-10-8 01:00

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:47 發表

0935 FPMW
開唔倒唔好打我呀


Agree x2
因板 外頻 問題, e 家最高拉到 253
要上 LN2 同揾塊 外頻 強 嘅板 至知粒 U 有幾多 食力

5000+BE呢個一代經典如果可以延續就正了
不過是呢,香港依家邊間代理有入?
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2009-10-8 01:03

可惜AM3無份玩,否則…
作者: dom    時間: 2009-10-8 01:06

原帖由 Mad222 於 7-10-2009 11:45 PM 發表
又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 痴x線
佢阿爺呀.....一定要上炮玩
http://i339.photobucket.com/albums/n472/MadMax_Sean222/1-1 ...


幾好玩喎
作者: dom    時間: 2009-10-8 01:08

原帖由 Mad222 於 8-10-2009 12:17 AM 發表
痴線嫁....AMD
4 舊水 有 4核 + L3
實在太過份了


玩得開心嗎
作者: Gordon    時間: 2009-10-8 01:10

原帖由 td618 於 2009-10-8 01:00 發表

5000+BE呢個一代經典如果可以延續就正了
不過是呢,香港依家邊間代理有入?


Avnet only
作者: Gordon    時間: 2009-10-8 01:11

原帖由 dom 於 2009-10-8 01:06 發表


幾好玩喎


要多謝你啦!!!
否則都唔知
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 01:14

5000+BE呢個一代經典如果可以延續就正了
不過是呢,香港依家邊間代理有入?

AVnet 最大可能

可惜AM3無份玩,否則

AM3 更正

原帖由 dom 於 2009-10-8 01:08 發表
玩得開心嗎


你都出埋黎玩 !
ok la.......但 風冷 未破 4G, 塊板外頻上 370 有d難度

[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-10-8 01:17 編輯 ]
作者: Frings    時間: 2009-10-8 01:21

用黎清晒d 920 / 940be...
作者: Tommi_Vercetti    時間: 2009-10-8 01:23

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 01:14 發表
AM3 更正


等AMD幾時又來一次5K+ AM3版
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 01:29

原帖由 Tommi_Vercetti 於 2009-10-8 01:23 發表


等AMD幾時又來一次5K+ AM3版

唉.......Intel 要努力呀
作者: calvin88bb    時間: 2009-10-8 01:30

係唔係要用DDR2 800 唔可以DDR3
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 01:31

原帖由 calvin88bb 於 2009-10-8 01:30 發表
係唔係要用DDR2 800 唔可以DDR3

Yes.......DDR2
作者: td618    時間: 2009-10-8 01:33


我估計批U有機會係死左DDR3 控制器而放出來
所以話唔定可能有靚仔core都唔奇
amd玩奄雞型號越來越上癮

[ 本帖最後由 td618 於 2009-10-8 01:34 編輯 ]
作者: rc2009    時間: 2009-10-8 01:34

c hing 真好野, 咁都俾你發現到
作者: bbbaaa    時間: 2009-10-8 01:40

唉...AM3 DDR3 板  ar....冇得玩 ar.........
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 01:41

原帖由 td618 於 2009-10-8 01:33 發表

我估計批U有機會係死左DDR3 控制器而放出來
所以話唔定可能有靚仔core都唔奇
amd玩奄雞型號越來越上癮


奄雞型號.......形容得好

c hing 真好野, 咁都俾你發現到

係 Gordon話我知的.......係 XtremeSystem 也睇倒 DOM 相關 post
今日至有時間玩
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-8 01:45

原帖由 Mad222 於 2009-10-7 11:45 PM 發表
又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 痴x線
佢阿爺呀.....一定要上炮玩


http://i339.photobucket.com/albums/n472/MadMax_Sean222/1-1 ...

Gigabyte MB .... so expensive...     for this CPU         
作者: dom    時間: 2009-10-8 01:45

原帖由 Gordon 於 8-10-2009 01:11 AM 發表


要多謝你啦!!!
否則都唔知


我都係望完 AMD 網個 spec
無意下試下囉
我以為開到粒 "Athlon II x4 " 都算了
點知AMD 賣大包到咁  
作者: rc2009    時間: 2009-10-8 01:46

原帖由 dom 於 2009-10-8 01:45 發表


我都係望完 AMD 網個 spec
無意下試下囉
我以為開到粒 "Athlon II x4 " 都算了
點知AMD 賣大包到咁  

不愧係 AMD 忠實 fans
作者: td618    時間: 2009-10-8 01:48

原帖由 dom 於 2009-10-8 01:45 發表


我都係望完 AMD 網個 spec
無意下試下囉
我以為開到粒 "Athlon II x4 " 都算了
點知AMD 賣大包到咁  

爆左火山未?
聽日放學買粒試下大抽獎先
你響邊間買?
唔知邊間可以比人揀code呢
作者: ivancwm    時間: 2009-10-8 02:00

原帖由 Mad222 於 2009-10-7 23:45 發表
又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 痴x線
佢阿爺呀.....一定要上炮玩


http://i339.photobucket.com/albums/n472/MadMax_Sean222/1-1 ...


我都準備用佢幫同事出機
作者: dom    時間: 2009-10-8 02:01

原帖由 td618 於 8-10-2009 01:48 AM 發表

爆左火山未?
聽日放學買粒試下大抽獎先
你響邊間買?
唔知邊間可以比人揀code呢


我係Centralfield 買的
原先係貪得意試架詐
作者: dom    時間: 2009-10-8 02:02

原帖由 ivancwm 於 8-10-2009 02:00 AM 發表


我都準備用佢幫同事出機


留意 , Socket AM2+ ONLY
唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架
當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論
作者: panda-z    時間: 2009-10-8 02:06

搵到d AMD stepping code資料, 可以睇埋其它新cpu係唔係P II core(有可能可以開到4core同L3).

好似 A II x4 620 "CACYC AC" stepping code 係 P II core.
cpu.JPG
stepping code.JPG

[ 本帖最後由 panda-z 於 2009-10-8 02:24 編輯 ]

圖片附件: cpu.JPG (2009-10-8 02:06, 10.75 KB) / 下載次數 17
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=953694&k=90289402c4fa6e1d8335616596e5f975&t=1782310031&sid=18re0cxT9v



圖片附件: stepping code.JPG (2009-10-8 02:06, 45.12 KB) / 下載次數 16
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=953695&k=8fa23158f45c3a65095612df6b3ea465&t=1782310031&sid=18re0cxT9v


作者: dom    時間: 2009-10-8 02:10

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=754269
Little Overclock only XD
作者: basschan    時間: 2009-10-8 02:11

原帖由 panda-z 於 2009-10-8 02:06 發表
搵到d AMD stepping code資料, 可以睇埋其它新cpu有無可能可以開到4core同L3.

好似 A II x4 620 "CACYC AC" stepping code 係 P II core.
953694
953695

請問師兄有冇包545/550irm 或其他呢?

[ 本帖最後由 basschan 於 2009-10-8 02:13 編輯 ]
作者: ivancwm    時間: 2009-10-8 02:16

原帖由 dom 於 2009-10-8 02:02 發表


留意 , Socket AM2+ ONLY
唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架
當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論

明白,原本我諗住聽日買,
等哥登話得就出post ,點知一上線就見出晒添
作者: panda-z    時間: 2009-10-8 02:19

原帖由 basschan 於 2009-10-8 02:11 發表
請問師兄有冇包545/550irm 或其他呢?


545/550 本身係 P II.
作者: td618    時間: 2009-10-8 02:24

定話…係為左幫920/940果d壞貨找出路呢
作者: panda-z    時間: 2009-10-8 02:37

可能太多人買平u開4核/L3, 貴野少人買, amd P II 產能高, 有壓力要清貨.
作者: hksamuel    時間: 2009-10-8 03:19

但如果開唔到都幾傷,得2.2mhz,又唔知係味大多數超得起。

[ 本帖最後由 hksamuel 於 2009-10-8 03:35 編輯 ]
作者: peter2ooo    時間: 2009-10-8 03:38

AMD X2 5000+你好嘢
痴線
作者: zneo2004    時間: 2009-10-8 08:46

粒u幾吸引,4xx就4核+l3
作者: ms09    時間: 2009-10-8 10:05

原帖由 hksamuel 於 2009-10-8 03:19 發表
但如果開唔到都幾傷,得2.2mhz,又唔知係味大多數超得起。


都 OK 既
唔加電 2.7GHz
作者: ccck2004    時間: 2009-10-8 10:18

690G玩唔玩到?
作者: Gordon    時間: 2009-10-8 10:57

原帖由 ccck2004 於 2009-10-8 10:18 發表
690G玩唔玩到?


Can use AII 5000, but cannot open 4 core and L3
作者: Athlon神64    時間: 2009-10-8 11:10

原帖由 Gordon 於 2009-10-8 10:57 發表


Can use AII 5000, but cannot open 4 core and L3

我都想買粒:P
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-8 11:21

原帖由 Athlon神64 於 2009-10-8 11:10 AM 發表

我都想買粒:P

唉.... SB600 and SB700 no ACC......
$410 + 但又是要換MB   
作者: raytsui00    時間: 2009-10-8 11:22

我粒 5000+ be 都冇咁勁..真係.xxyz....如果而家去買,搏唔到既話分分鐘仲浪費金錢
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-8 11:33

原帖由 raytsui00 於 2009-10-8 11:22 AM 發表
我粒 5000+ be 都冇咁勁..真係.xxyz....如果而家去買,搏唔到既話分分鐘仲浪費金錢

搏唔到 = 5000+  
搏到 =       
作者: wwa    時間: 2009-10-8 11:49

點解製程由65nm > 45nm ?
作者: Half-Life2    時間: 2009-10-8 12:05

搞到我都想買
作者: musicshop168    時間: 2009-10-8 12:13

Athlon 5000+ 又係邊粒 4 核次貨 ?
作者: Pennylau    時間: 2009-10-8 12:16

原帖由 dom 於 2009-10-8 02:02 發表


留意 , Socket AM2+ ONLY
唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架
當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論

請問有冇combo板好介紹?
小弟家中仲有兩條2G DDR2,用係780G & 4800+到,諗住連板upgrade~
THX!
作者: wwa    時間: 2009-10-8 12:27

原帖由 Pennylau 於 2009-10-8 12:16 發表

請問有冇combo板好介紹?
小弟家中仲有兩條2G DDR2,用係780G & 4800+到,諗住連板upgrade~
THX!


JW 785GM FUSION $590
作者: peter2ooo    時間: 2009-10-8 12:29

ASRxxk 790ghm la can use ddr2 woo!
作者: Half-Life2    時間: 2009-10-8 12:39

msi 770 c45用唔用到呢粒5000+?
作者: wwa    時間: 2009-10-8 12:40

急用, AII X 4 620 定去博5000+ 開4
作者: lastphoenix    時間: 2009-10-8 12:41

原帖由 wwa 於 2009-10-8 11:49 發表
點解製程由65nm > 45nm ?

因為係新製的



唔知有無得睇過件貨係那個 code先買呢?
不過有d店先錢後貨就好唔掂
作者: Frankie007    時間: 2009-10-8 13:07

原帖由 Half-Life2 於 2009-10-8 12:39 發表
msi 770 c45用唔用到呢粒5000+?


770c45 是 ddr3, 所以用唔到 5000+
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 13:51

板就緊係 平d好d   6舊
最好 外頻 拉得高
不過 3.3G @ 1.35v 樓下 長行夠啦, 又涼!

[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-10-8 15:28 編輯 ]
作者: Yahoo!    時間: 2009-10-8 14:17

想番起當時用5000+BE 1.45 @ 3220 已經好正
估吾到玩呢味野  二開四 + 6M L3 , AMD

AMD Smarter Choose
作者: eddie143    時間: 2009-10-8 14:21

幾錢幾錢,,,即去買!!!!!!!!
作者: Pennylau    時間: 2009-10-8 14:21

原帖由 wwa 於 2009-10-8 12:27 發表


JW 785GM FUSION $590

thx!出去睇睇~
作者: Pennylau    時間: 2009-10-8 14:22

原帖由 peter2ooo 於 2009-10-8 12:29 發表
ASRxxk 790ghm la can use ddr2 woo!

Thx! 不過好似ASRxxk,好多人話唔穩定,所以唔敢試!
作者: Pennylau    時間: 2009-10-8 14:23

MP-AKX EXTREME 同 MP-AKGX EXTREME GT3呢? 大家點睇?
我見佢地有4條DDR 3既ram槽

[ 本帖最後由 Pennylau 於 2009-10-8 14:23 編輯 ]
作者: Ascari_C    時間: 2009-10-8 14:40

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 13:51 發表
板就緊係 平d好d   6舊
最好 外頻 拉得高
不過 3.3G @ 1.15v 樓下 長行夠啦, 又涼!


會唔會大想頭左小小? 1.15v   PII 550 x2/x4 機都著唔到波!
作者: michael_jackson    時間: 2009-10-8 14:51

原帖由 Pennylau 於 2009-10-8 02:23 PM 發表
MP-AKX EXTREME 同 MP-AKGX EXTREME GT3呢? 大家點睇?
我見佢地有4條DDR 3既ram槽

this CPU not support DDR3 AM3 Mainboard   
作者: Mad222    時間: 2009-10-8 15:30

原帖由 Ascari_C 於 2009-10-8 14:40 發表


會唔會大想頭左小小? 1.15v   PII 550 x2/x4 機都著唔到波!

Typo
3.3G @ 1.35v 至岩
應該燒倒機了
作者: A君    時間: 2009-10-8 15:59

獨家發售
作者: A君    時間: 2009-10-8 16:32

兩粒入手





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2