作者: Mad222 時間: 2009-10-7 23:45 標題: Athlon 5000+ x4 AMD 又黎玩開4核/L3 風冷上 3.993G
又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 西利
一定要上炮玩




岩岩超.......風冷 3.993G @ 1.536v
OC 81.5%
CPU Code: 0935 BPAW

[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-11-14 13:45 編輯 ]
作者: fishing_tonny 時間: 2009-10-7 23:51
又要好似620 CACYC
作者: sunderstan 時間: 2009-10-8 00:00
實在太....過份.......用i記就黎俾人串到一棟都無
作者: hugo2091 時間: 2009-10-8 00:03
5000+都有得開
AMD依招實在太勁啦
作者: 薯餅v.v 時間: 2009-10-8 00:09
又多一粒開
作者: calvin88bb 時間: 2009-10-8 00:09
幾錢幾錢,,,即去買!!!!!!!!
作者: michael_jackson 時間: 2009-10-8 00:09
................
作者: michael_jackson 時間: 2009-10-8 00:09
$4XX
作者: calvin88bb 時間: 2009-10-8 00:11
XXXX 超平....即扔左粒250去買粒先,,,正到咁..又L3 T^T 又四核
作者: somee3838 時間: 2009-10-8 00:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fishing_tonny 時間: 2009-10-8 00:14
剛買620開L3,以為己經好平.....
點豬
AMD X2 5000+你好嘢
作者: michael_jackson 時間: 2009-10-8 00:15
but real 4 core is better choice
since not 100% all 5000+ (new) can open 4 core and 6MB l3
if 620 cannot enable L3
Also had real 4 core...
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 00:17
痴線嫁....AMD
4 舊水 有 4核 + L3
實在太過份了
作者: somee3838 時間: 2009-10-8 00:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: michael_jackson 時間: 2009-10-8 00:18
作者: fishing_tonny 時間: 2009-10-8 00:18
原帖由 michael_jackson 於 2009-10-8 00:15 發表
but real 4 core is better choice
since not 100% all 5000+ (new) can open 4 core and 6MB l3
if 620 cannot enable L3
Also had real 4 core...![]()
![]()
可唔可以當平玩 545呢 開4又開L3
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 00:20
AVnet 掛 !
作者: ricorx78 時間: 2009-10-8 00:20
咁都得.......
真係short 左
作者: fishing_tonny 時間: 2009-10-8 00:24
係未D良率高到要平賣.....
打I仔
作者: 321 時間: 2009-10-8 00:29
有得賣未? 有即買返粒看門口..估計D舖頭又抄高個價
作者: michael_jackson 時間: 2009-10-8 00:31
had AVNET warranty label ma....
作者: danny2244 時間: 2009-10-8 00:31
估吾到連 5000+ 都玩理開核
真係人都顛
作者: sunderstan 時間: 2009-10-8 00:35
呢個毒得好緊要....
BTW我塊板唔知係咪出左事...跑3D Mark慢左一半有多 搞唔掂..
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 00:36
賣街成個星期了
唔會炒高掛.......
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 00:38
FTW ?
冇奶油波
撞左野 ?!
作者: leyland1989 時間: 2009-10-8 00:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunderstan 時間: 2009-10-8 00:39
Yes FTW...
暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐
個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....
[ 本帖最後由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 編輯 ]
作者: nvjoam 時間: 2009-10-8 00:40
c hing~
知唔知咩code先有機開?
想入返粒看門口
唔該曬你成日都不斷有好料爆
作者: td618 時間: 2009-10-8 00:41
不過如果amd重出5000+BE就仲好
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 00:41
原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 發表
Yes FTW...
暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐
個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....![]()
如冇 software mod, 99.99% card 問題
作者: calvin88bb 時間: 2009-10-8 00:43
聽日放學跑去玩
作者: sunderstan 時間: 2009-10-8 00:43
如果真係卡問題既話咁無得救了....扯白旗
Sorry hijack左你post...
[ 本帖最後由 sunderstan 於 2009-10-8 00:43 編輯 ]
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 00:47
0935 FPMW
開唔倒唔好打我呀
不過如果amd重出5000+BE就仲好
Agree x2
因板 外頻 問題, e 家最高拉到 253
要上 LN2 同揾塊 外頻 強 嘅板 至知粒 U 有幾多 食力
[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-10-8 00:48 編輯 ]
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 00:49
It's ok
Try another cards 1st
作者: aumanzz 時間: 2009-10-8 00:49
正AR 二開四 + L3
作者: stephenyeong 時間: 2009-10-8 00:51
原帖由 sunderstan 於 2009-10-8 00:39 發表
Yes FTW...
暫時未知發生咩事...個畫面顯示好正常, 不過Frame Rate真係低得好可憐
個分得返正常既3~4成......試左新舊BIOS都係咁, 一陣試下上返GTX275睇下會唔會一樣....![]()
張咭是否超過頭?
如果FAULT左佢會用2D個CLOCK行3D
最好用GPU-Z CHECK一CHECK
作者: Gordon 時間: 2009-10-8 00:52
賣咗幾日啦
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 00:53
你有福 La
連 "榮哥" 都出黎 幫拖
作者: xblwk 時間: 2009-10-8 00:57
我系入黎圍觀榮哥!
作者: td618 時間: 2009-10-8 01:00
原帖由 Mad222 於 2009-10-8 00:47 發表
0935 FPMW
開唔倒唔好打我呀![]()
Agree x2
因板 外頻 問題, e 家最高拉到 253
要上 LN2 同揾塊 外頻 強 嘅板 至知粒 U 有幾多 食力
不過是呢,香港依家邊間代理有入?
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2009-10-8 01:03
可惜AM3無份玩,否則…
作者: dom 時間: 2009-10-8 01:06
原帖由 Mad222 於 7-10-2009 11:45 PM 發表
又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 痴x線
佢阿爺呀.....一定要上炮玩
http://i339.photobucket.com/albums/n472/MadMax_Sean222/1-1 ...
幾好玩喎
作者: dom 時間: 2009-10-8 01:08
玩得開心嗎

作者: Gordon 時間: 2009-10-8 01:10
Avnet only
作者: Gordon 時間: 2009-10-8 01:11
要多謝你啦!!!
否則都唔知
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 01:14
5000+BE呢個一代經典如果可以延續就正了
不過是呢,香港依家邊間代理有入?
AVnet 最大可能
可惜AM3無份玩,否則
AM3 更正
你都出埋黎玩 !
ok la.......但 風冷 未破 4G, 塊板外頻上 370 有d難度
[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-10-8 01:17 編輯 ]
作者: Frings 時間: 2009-10-8 01:21
用黎清晒d 920 / 940be...
作者: Tommi_Vercetti 時間: 2009-10-8 01:23
等AMD幾時又來一次5K+ AM3版
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 01:29
唉.......Intel 要努力呀
作者: calvin88bb 時間: 2009-10-8 01:30
係唔係要用DDR2 800 唔可以DDR3
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 01:31
Yes.......DDR2
作者: td618 時間: 2009-10-8 01:33
我估計批U有機會係死左DDR3 控制器而放出來
所以話唔定可能有靚仔core都唔奇
amd玩奄雞型號越來越上癮
[ 本帖最後由 td618 於 2009-10-8 01:34 編輯 ]
作者: rc2009 時間: 2009-10-8 01:34
c hing 真好野, 咁都俾你發現到
作者: bbbaaa 時間: 2009-10-8 01:40
唉...AM3 DDR3 板 ar....冇得玩 ar.........
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 01:41
奄雞型號.......形容得好
c hing 真好野, 咁都俾你發現到
係 Gordon話我知的.......係 XtremeSystem 也睇倒 DOM 相關 post
今日至有時間玩
作者: michael_jackson 時間: 2009-10-8 01:45
原帖由 Mad222 於 2009-10-7 11:45 PM 發表
又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 痴x線
佢阿爺呀.....一定要上炮玩
http://i339.photobucket.com/albums/n472/MadMax_Sean222/1-1 ...
Gigabyte MB .... so expensive...
作者: dom 時間: 2009-10-8 01:45
我都係望完 AMD 網個 spec
無意下試下囉
我以為開到粒 "Athlon II x4 " 都算了
點知AMD 賣大包到咁
作者: rc2009 時間: 2009-10-8 01:46
不愧係 AMD 忠實 fans
作者: td618 時間: 2009-10-8 01:48
爆左火山未?
聽日放學買粒試下大抽獎先
你響邊間買?
唔知邊間可以比人揀code呢
作者: ivancwm 時間: 2009-10-8 02:00
原帖由 Mad222 於 2009-10-7 23:45 發表
又冇搞錯呀, 又玩 e 味野
2.2G default 4核/L3 全開
風冷超倒去 3.85G 跑 3DMark06
76% OC .....風冷至波
AMD 真係 痴x線
佢阿爺呀.....一定要上炮玩
http://i339.photobucket.com/albums/n472/MadMax_Sean222/1-1 ...
掂
我都準備用佢幫同事出機
作者: dom 時間: 2009-10-8 02:01
我係Centralfield 買的
原先係貪得意試架詐
作者: dom 時間: 2009-10-8 02:02
留意 , Socket AM2+ ONLY
唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架
當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論
作者: panda-z 時間: 2009-10-8 02:06
搵到d AMD stepping code資料, 可以睇埋其它新cpu係唔係P II core(有可能可以開到4core同L3).
好似 A II x4 620 "CACYC AC" stepping code 係 P II core.
[ 本帖最後由 panda-z 於 2009-10-8 02:24 編輯 ]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=953694&k=90289402c4fa6e1d8335616596e5f975&t=1782310031&sid=18re0cxT9v

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=953695&k=8fa23158f45c3a65095612df6b3ea465&t=1782310031&sid=18re0cxT9v

作者: dom 時間: 2009-10-8 02:10
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=754269
Little Overclock only XD
作者: basschan 時間: 2009-10-8 02:11
原帖由 panda-z 於 2009-10-8 02:06 發表
搵到d AMD stepping code資料, 可以睇埋其它新cpu有無可能可以開到4core同L3.
好似 A II x4 620 "CACYC AC" stepping code 係 P II core.
953694
953695
請問師兄有冇包545/550irm 或其他呢?
[ 本帖最後由 basschan 於 2009-10-8 02:13 編輯 ]
作者: ivancwm 時間: 2009-10-8 02:16
原帖由 dom 於 2009-10-8 02:02 發表
留意 , Socket AM2+ ONLY
唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架
當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論![]()
明白,原本我諗住聽日買,
等哥登話得就出post ,點知一上線就見出晒添
作者: panda-z 時間: 2009-10-8 02:19
545/550 本身係 P II.
作者: td618 時間: 2009-10-8 02:24
作者: panda-z 時間: 2009-10-8 02:37
可能太多人買平u開4核/L3, 貴野少人買, amd P II 產能高, 有壓力要清貨.
作者: hksamuel 時間: 2009-10-8 03:19
但如果開唔到都幾傷,得2.2mhz,又唔知係味大多數超得起。
[ 本帖最後由 hksamuel 於 2009-10-8 03:35 編輯 ]
作者: peter2ooo 時間: 2009-10-8 03:38
AMD X2 5000+你好嘢
痴線
作者: zneo2004 時間: 2009-10-8 08:46
粒u幾吸引,4xx就4核+l3
作者: ms09 時間: 2009-10-8 10:05
都 OK 既
唔加電 2.7GHz
作者: ccck2004 時間: 2009-10-8 10:18
690G玩唔玩到?
作者: Gordon 時間: 2009-10-8 10:57
Can use AII 5000, but cannot open 4 core and L3
作者: Athlon神64 時間: 2009-10-8 11:10
我都想買粒:P
作者: michael_jackson 時間: 2009-10-8 11:21
唉.... SB600 and SB700 no ACC......
$410 + 但又是要換MB
作者: raytsui00 時間: 2009-10-8 11:22
我粒 5000+ be 都冇咁勁..真係.xxyz....如果而家去買,搏唔到既話分分鐘仲浪費金錢
作者: michael_jackson 時間: 2009-10-8 11:33
搏唔到 = 5000+
搏到 =
作者: wwa 時間: 2009-10-8 11:49
點解製程由65nm > 45nm ?
作者: Half-Life2 時間: 2009-10-8 12:05
搞到我都想買
作者: musicshop168 時間: 2009-10-8 12:13
Athlon 5000+ 又係邊粒 4 核次貨 ?
作者: Pennylau 時間: 2009-10-8 12:16
原帖由 dom 於 2009-10-8 02:02 發表
留意 , Socket AM2+ ONLY
唔好諗住買 Socket AM3 / DDR3 版比佢, 上唔到架
當然 如果你買 "COMBO" 版 既話 另作別論![]()
請問有冇combo板好介紹?
小弟家中仲有兩條2G DDR2,用係780G & 4800+到,諗住連板upgrade~
THX!
作者: wwa 時間: 2009-10-8 12:27
JW 785GM FUSION $590
作者: peter2ooo 時間: 2009-10-8 12:29
ASRxxk 790ghm la can use ddr2 woo!
作者: Half-Life2 時間: 2009-10-8 12:39
msi 770 c45用唔用到呢粒5000+?
作者: wwa 時間: 2009-10-8 12:40
急用, AII X 4 620 定去博5000+ 開4
作者: lastphoenix 時間: 2009-10-8 12:41
因為係新製的
唔知有無得睇過件貨係那個 code先買呢?
不過有d店先錢後貨就好唔掂

作者: Frankie007 時間: 2009-10-8 13:07
770c45 是 ddr3, 所以用唔到 5000+
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 13:51
板就緊係 平d好d 6舊
最好 外頻 拉得高
不過 3.3G @ 1.35v 樓下 長行夠啦, 又涼!
[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-10-8 15:28 編輯 ]
作者: Yahoo! 時間: 2009-10-8 14:17
想番起當時用5000+BE 1.45 @ 3220 已經好正
估吾到玩呢味野 二開四 + 6M L3 , AMD
AMD Smarter Choose
作者: eddie143 時間: 2009-10-8 14:21
幾錢幾錢,,,即去買!!!!!!!!
作者: Pennylau 時間: 2009-10-8 14:21
thx!出去睇睇~
作者: Pennylau 時間: 2009-10-8 14:22
Thx! 不過好似ASRxxk,好多人話唔穩定,所以唔敢試!
作者: Pennylau 時間: 2009-10-8 14:23
MP-AKX EXTREME 同 MP-AKGX EXTREME GT3呢? 大家點睇?
我見佢地有4條DDR 3既ram槽
[ 本帖最後由 Pennylau 於 2009-10-8 14:23 編輯 ]
作者: Ascari_C 時間: 2009-10-8 14:40
會唔會大想頭左小小? 1.15v PII 550 x2/x4 機都著唔到波!
作者: michael_jackson 時間: 2009-10-8 14:51
this CPU not support DDR3 AM3 Mainboard
作者: Mad222 時間: 2009-10-8 15:30
Typo
3.3G @ 1.35v 至岩
應該燒倒機了
作者: A君 時間: 2009-10-8 15:59
獨家發售
作者: A君 時間: 2009-10-8 16:32
兩粒入手


