Board logo

標題: 又開一粒今次550be....... [打印本頁]

作者: HanaJetso    時間: 2009-8-23 20:51     標題: 又開一粒今次550be.......

下午黃金Comdex買 $770
同545同價你會點揀  code 0925BPCW <-- 新CODE
比粒545差的1.38v@3.6

001.jpg

圖片1.JPG

[ 本帖最後由 HanaJetso 於 2009-8-24 13:09 編輯 ]

圖片附件: 001.jpg (2009-8-24 03:53, 208.59 KB) / 下載次數 5
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=932431&k=ef064e76d6ea4fcbd74eb1d730fa6584&t=1782185188&sid=u4WIeBvUqr



圖片附件: 圖片1.JPG (2009-8-24 13:09, 79.11 KB) / 下載次數 15
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=932535&k=0a3d510c99f220a9e5d0d86f78538d76&t=1782185188&sid=u4WIeBvUqr


作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-23 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-23 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-23 21:30

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-23 21:27 發表
同545同價 545粒左價咩

兩粒都係770
可能550個CODE新所以平掛
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-23 21:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-23 21:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-23 21:38

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-23 21:35 發表
但係我對550be 好有興趣 其實對BE有興趣

超起黎好玩的靈活的
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-23 21:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leotonch    時間: 2009-8-23 22:59

550 temp 感覺上好似高D
545, 945 BIN 出來
550, 955BE BIN 出來
作者: 安祖可樂    時間: 2009-8-23 23:25

呢個 code 體質好唔好?
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-23 23:51

原帖由 安祖可樂 於 2009-8-23 23:25 發表
呢個 code 體質好唔好?

摸緊  3.6應冇問題

圖片1.jpg

圖片附件: 圖片1.jpg (2009-8-23 23:51, 187.35 KB) / 下載次數 2
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=932332&k=cb49318585504eabc3efe704d7de4cbd&t=1782185188&sid=u4WIeBvUqr


作者: wan2baby`    時間: 2009-8-23 23:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-23 23:57

原帖由 leotonch 於 2009-8-23 22:59 發表
550 temp 感覺上好似高D
545, 945 BIN 出來
550, 955BE BIN 出來

同意, 所以好多ching降壓行4核咯
都有so
作者: wan2baby`    時間: 2009-8-24 00:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-24 00:08

原帖由 wan2baby` 於 2009-8-23 23:56 發表

1.4V 3.6G體質都唔會叫好囉-.-

明唔明摸緊係乜野意思 即係搵緊極限

圖片1.jpg

圖片附件: 圖片1.jpg (2009-8-24 00:08, 201.2 KB) / 下載次數 6
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=932351&k=bdd33831e291bd6351dcd547e1cd661b&t=1782185188&sid=u4WIeBvUqr


作者: LKNim    時間: 2009-8-24 00:47

講個秘密俾你聽
我用790FX+550BE
IBT20轉沒事
SP2004 10秒就HANG
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-24 00:53

原帖由 LKNim 於 2009-8-24 00:47 發表
講個秘密俾你聽
我用790FX+550BE
IBT20轉沒事
SP2004 10秒就HANG

初步test用ibt好快知道行得穩唔穩, 唔使下下等長時間
最後效能過關我都會行哂了3樣 ( 火山, ibt, occt )

0
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-24 01:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-24 01:08

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-24 01:01 發表

講得岩 ]
上頂行返雙核喇 E粒雙核黎架

講得岩
慳電=慳錢仲環保
作者: 『小樂樂..*°    時間: 2009-8-24 05:04

原帖由 HanaJetso 於 2009-8-24 01:08 發表

講得岩
慳電=慳錢仲環保

即系失敗左開不到4?
作者: him8916    時間: 2009-8-24 08:09

想問下c hing打唔打到機 ??
我果粒開完之後打唔到,一開game就hang左
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-24 10:23

原帖由 him8916 於 2009-8-24 08:09 發表
想問下c hing打唔打到機 ??
我果粒開完之後打唔到,一開game就hang左

gta4都冇問題 你係咪內置顯示既底板?
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-24 10:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 安祖可樂    時間: 2009-8-24 10:34     標題: 回覆 11# 的帖子

Thx ching
似乎粒野都 ok 喎。
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-24 10:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-24 10:35

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-24 10:31 發表

有關系咩

原本2核夾硬開4核用, 對底板資源可能需求大左
相對的配置差的既底板可能有影響掛
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-24 10:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-24 10:43

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-24 10:36 發表

原來咁推理.....
山返acc 上頂喇 好超D架

其實2或4核上到幾多唔重要只係bouns(等心理舒服的遮),
買佢都係打開4核行預設 ( 夠哂日常使用 乜野壓片,
打機 )
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-24 10:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edicool    時間: 2009-8-25 18:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: him8916    時間: 2009-8-25 22:15

原帖由 edicool 於 2009-8-25 18:25 發表
$770!!

i paid $850


請問你買的都是0925bpcw??
作者: edicool    時間: 2009-8-25 22:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 2698    時間: 2009-8-25 22:46

其實550唔開4都好正喇、BE好超D咁喎
作者: him8916    時間: 2009-8-25 22:56

原帖由 edicool 於 2009-8-25 22:20 發表


0925BPxx


上左機啦??
開到4嗎??
可以分享下成績嗎??
thank you~~
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-25 23:27

原帖由 2698 於 2009-8-25 22:46 發表
其實550唔開4都好正喇、BE好超D咁喎

未必550好超過545, 反而545預設低電0.25v可能體質更好
都唔定, 550只係貴在冇鎖頻

[ 本帖最後由 HanaJetso 於 2009-8-25 23:27 編輯 ]
作者: 2698    時間: 2009-8-26 01:04

原帖由 HanaJetso 於 2009-8-25 23:27 發表

未必550好超過545, 反而545預設低電0.25v可能體質更好
都唔定, 550只係貴在冇鎖頻


Interested`to try one anyway....trade in my 545(can't open 4 and not particularly good at OC), i think I don't have to pay much
作者: skfung    時間: 2009-8-26 08:38

我都係呢粒..未試
779 @ jumbo
作者: him8916    時間: 2009-8-28 00:37

我想問下樓主係用咩板??
我都買左粒
但係用magic-pro akgx-m ultra 好似唔係好得咁
有無d setting可以分享下??
thank you~~
作者: HanaJetso    時間: 2009-8-28 10:24

原帖由 him8916 於 2009-8-28 00:37 發表
我想問下樓主係用咩板??
我都買左粒
但係用magic-pro akgx-m ultra 好似唔係好得咁
有無d setting可以分享下??
thank you~~

GD70

1:3.33  1600

CPU-NB 1.3v
NB 1.2v

[ 本帖最後由 HanaJetso 於 2009-8-28 11:16 編輯 ]
作者: him8916    時間: 2009-8-28 11:10

原帖由 HanaJetso 於 2009-8-28 10:24 發表

GD70


唔該曬~~
我今晚拎粒u放落770c45 試下先...
希望得啦...
thanks c hing~~
作者: elastic911    時間: 2009-8-28 11:16

原帖由 him8916 於 2009-8-28 00:37 發表
我想問下樓主係用咩板??
我都買左粒
但係用magic-pro akgx-m ultra 好似唔係好得咁
有無d setting可以分享下??
thank you~~

akgx-m-ultra 係一塊好完善開 4 既底版...
唔得就係唔得
一個 auto 就搞掂

[ 本帖最後由 elastic911 於 2009-8-28 11:16 編輯 ]
作者: him8916    時間: 2009-8-28 14:54

原帖由 elastic911 於 2009-8-28 11:16 發表

akgx-m-ultra 係一塊好完善開 4 既底版...
唔得就係唔得
一個 auto 就搞掂


如果真係咁,同一個code都開唔到,真係灰灰地~~
睇黎我都係無咩運





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2