作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-31 23:03 標題: 即樣即係咪唔成功?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=917408&k=901a60c87808106f624742f1cbb26476&t=1782622176&sid=2NzxKzmyLb

作者: foofai528 時間: 2009-7-31 23:11
AMD PII545??
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-31 23:18
作者: alexkatrina 時間: 2009-7-31 23:23
火山燒唔哂4個core 要自己set d 野
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-31 23:25
GOOGLE搵唔到
[ 本帖最後由 超級賢少 於 2009-7-31 23:56 編輯 ]
作者: tim57hk 時間: 2009-8-1 02:53
工作管理員→處理程序→搵ORTHOS.exe→right click→設定相關性
然後揀Core
我估係咁... 我冇用4核
作者: 多糖小奶 時間: 2009-8-1 08:03
火山唔係咁嫁啦?
你去TOP POST到搵下新版?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=917780&k=b2aff538c86437e610353360906c844a&t=1782622176&sid=2NzxKzmyLb

作者: meru2031 時間: 2009-8-1 14:34
最好行晒四核
作者: HKHarry 時間: 2009-8-1 16:10
你說得對耶

