Board logo

標題: 545開4核的一些問題 [打印本頁]

作者: a!l!e!x!    時間: 2009-7-30 15:03     標題: 545開4核的一些問題

我剛剛開4核成功的 123.PNG

我重新開機就變回2核了

請問是什麼問題

我機板:Asrock M3A780GXH

我開的方法是 bios set> bey on > auto > all course
請問點解重新開機會變回2核 thx

[ 本帖最後由 a!l!e!x! 於 2009-7-30 15:04 編輯 ]

圖片附件: 123.PNG (2009-7-30 15:04, 85.88 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=916118&k=ec412f4069dd0d3fcda01833076978d7&t=1782561879&sid=484Ue0qpAM



圖片附件: 123.PNG (2009-7-30 15:04, 85.88 KB) / 下載次數 14
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=916120&k=3443cf93d0e0ed451546df50a0c0de68&t=1782561879&sid=484Ue0qpAM


作者: loop7    時間: 2009-7-30 15:29

bios問題,開到都未必穩定,
可以加電試試,
另外未必一定要揀auto,
有好多c兄人自己set acc,
你搵番之前d post參考下

[ 本帖最後由 loop7 於 2009-7-30 15:30 編輯 ]
作者: wai896    時間: 2009-7-30 15:37

原帖由 a!l!e!x! 於 2009-7-30 15:03 發表
我剛剛開4核成功的916120

我重新開機就變回2核了

請問是什麼問題

我機板:Asrock M3A780GXH

我開的方法是 bios set> bey on > auto > all course
請問點解重新開機會變回2核 thx




我朋友部機本身好地地的.
開四核長行未衰過.
點知貪方便買多隻HDD同DVDRW 一插......
就有你依個情況了.....

火牛影響真係好大的........
我家有380W-1100W的火牛都有...
要試既都試了,我可肯定唔夠力或隻牛唔穩定就有你的情況,之前有一個師兄都唔信,到最後都係換牛解決問題...
如你試晒PER CORE 加乜減乜都唔穩 SET 低倍頻去行啦......
等佢唔駛用咁多電......
或降低 NB/HT試試

作者: a!l!e!x!    時間: 2009-7-30 18:38

原帖由 wai896 於 2009-7-30 15:37 發表




我朋友部機本身好地地的.
開四核長行未衰過.
點知貪方便買多隻HDD同DVDRW 一插......
就有你依個情況了.....

火牛影響真係好大的........
我家有380W-1100W的火牛都有...
要試既都試了,我可肯 ...

我想問是不是試0到+6
同埋我個火牛係510w 的
作者: rt6688    時間: 2009-7-30 18:57

開左係唔穩定





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2