Board logo

標題: 火山燒機問題... [打印本頁]

作者: gundam329    時間: 2009-7-28 03:07     標題: 火山燒機問題...

我用緊pII955
想學人行下火山
點g一 GO 幾秒就hang機
點解會gum

順便問下
隨左sp2004重有邊隻好的燒機程式亞

求各位ching解答
作者: 花月樓    時間: 2009-7-28 06:22

不稳定就会HANG
作者: Victorychan2002    時間: 2009-7-28 09:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simplekk    時間: 2009-7-28 09:35

問你幾個問題
1. 有無超頻?
2. 有無郁過個bios setting?
3. 機箱散熱好唔好(箱內好熱)?

仲有就係暫時SP2004同p95係 check機後最穩定的
要試就要花時間...

想快可以建議你一個,但係check後穩定性就不可作準
叫"IntelburnTest V2.2"
作者: gundam329    時間: 2009-7-28 15:11

我cpu無超頻 (張4890超左上880,5關事的吧 )
無入過bios
機相對流ok 用緊聯力pc 60fw wing12後抽
cpu溫度idle 4x-5x

真系正常得無得再正常
但系一行火山都hang
作者: tochi    時間: 2009-7-28 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gundam329    時間: 2009-7-28 16:02

我用緊antec ea650
有80+
gum都5夠力我真系要死心
作者: mrwan    時間: 2009-7-28 20:53

del.....

[ 本帖最後由 mrwan 於 2009-7-28 20:54 編輯 ]
作者: ij2009    時間: 2009-7-29 00:32

BIOS SET 預設試下
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-7-29 00:44

借位問一問:
我想下點解行火山Full load果時會出藍畫面之後會數數由1數100就會reboot
點解會咁架
係唔係唔夠電壓?
就算佢唔藍畫面,行2個Sp2004雙核版,行行下#2及#3 Core果個Sp2004會出紅色Stop咁姐係點?
我真係OC新手咩都唔識
唔該晒
我用既U係Q6600 @ 356*9 3.125
Ram :2GB * 2 @ 106X
Windows 7 7100 RC
作者: edicool    時間: 2009-7-30 10:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xERIC    時間: 2009-7-30 13:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gundam329    時間: 2009-7-30 15:30

intel burntest真系有用咩
一秒5夠就test 完





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2