作者: gundam329 時間: 2009-7-28 03:07 標題: 火山燒機問題...
我用緊pII955
想學人行下火山
點g一 GO 幾秒就hang機
點解會gum
順便問下
隨左sp2004重有邊隻好的燒機程式亞
求各位ching解答
作者: 花月樓 時間: 2009-7-28 06:22
不稳定就会HANG
作者: Victorychan2002 時間: 2009-7-28 09:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simplekk 時間: 2009-7-28 09:35
問你幾個問題
1. 有無超頻?
2. 有無郁過個bios setting?
3. 機箱散熱好唔好(箱內好熱)?
仲有就係暫時SP2004同p95係 check機後最穩定的
要試就要花時間...
想快可以建議你一個,但係check後穩定性就不可作準
叫"IntelburnTest V2.2"
作者: gundam329 時間: 2009-7-28 15:11
我cpu無超頻 (張4890超左上880,5關事的吧
無入過bios
機相對流ok 用緊聯力pc 60fw wing12後抽
cpu溫度idle 4x-5x
真系正常得無得再正常
但系一行火山都hang
作者: tochi 時間: 2009-7-28 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gundam329 時間: 2009-7-28 16:02
我用緊antec ea650
有80+
gum都5夠力我真系要死心
作者: mrwan 時間: 2009-7-28 20:53
del.....
[ 本帖最後由 mrwan 於 2009-7-28 20:54 編輯 ]
作者: ij2009 時間: 2009-7-29 00:32
BIOS SET 預設試下
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2009-7-29 00:44
借位問一問:
我想下點解行火山Full load果時會出藍畫面之後會數數由1數100就會reboot
點解會咁架
係唔係唔夠電壓?
就算佢唔藍畫面,行2個Sp2004雙核版,行行下#2及#3 Core果個Sp2004會出紅色Stop咁姐係點?
我真係OC新手咩都唔識
唔該晒
我用既U係Q6600 @ 356*9 3.125
Ram :2GB * 2 @ 106X
Windows 7 7100 RC
作者: edicool 時間: 2009-7-30 10:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xERIC 時間: 2009-7-30 13:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gundam329 時間: 2009-7-30 15:30
intel burntest真系有用咩
一秒5夠就test 完
