Board logo

標題: MA785GT-UD3H 又可以行四豬喎...... [打印本頁]

作者: wai896    時間: 2009-7-27 21:31     標題: MA785GT-UD3H 又可以行四豬喎......

4加1相供電,仲要供電位無散熱.
不過實際最重要...............

最衰牙石塊M4A785TD-V EVO交左比人,唔知邊塊好超呢??

[ 本帖最後由 wai896 於 2009-7-27 21:46 編輯 ]

圖片附件: 4g.jpg (2009-7-27 21:46, 131.43 KB) / 下載次數 34
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=913282&k=4d698aea37d5c5e4764c46cd775126b1&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq


作者: xblwk    時間: 2009-7-27 21:37

恭喜恭喜~~但是睇唔到圖wor~大佬
作者: wai896    時間: 2009-7-27 21:39

原帖由 xblwk 於 2009-7-27 21:37 發表
恭喜恭喜~~但是睇唔到圖wor~大佬


點解我睇到既???

:funk:

[ 本帖最後由 wai896 於 2009-7-27 22:05 編輯 ]
作者: SDA3000+    時間: 2009-7-27 21:59

睇到喎, 冇問題!
作者: wai896    時間: 2009-7-27 22:07     標題: 回覆 4# 的帖子

係羅
作者: wai896    時間: 2009-7-27 22:24

玩住先,又要做功課了.....

各位師兄弟快D努力啦,好快又追上黎了...

4加1相依塊板都唔差,仲要用雞牛加南海MINI.....

有時間換散熱換牛再上..............


圖片附件: 4.1G.jpg (2009-7-27 22:24, 133.24 KB) / 下載次數 37
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=913312&k=ebaaaa4b26b2e0ae1295e7a730c6eada&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq


作者: wai896    時間: 2009-7-27 22:28

800蚊有DISPLAY 又好超...........

仲想點呢???

作者: Mad222    時間: 2009-7-27 23:05

成日 504, 真係無引
E 塊板好野來
作者: wai896    時間: 2009-7-28 06:39

原帖由 Mad222 於 2009-7-27 23:05 發表
成日 504, 真係無引
E 塊板好野來


平得黎UD5P有既SETTING佢都有齊................

作者: chopper    時間: 2009-7-28 10:56

4加1相供電,仲要供電位無散熱. <---- 咁即係唔好???

請問樓主粒 U where buy?
Thanks
作者: wai896    時間: 2009-7-28 11:30

原帖由 chopper 於 2009-7-28 10:56 發表
4加1相供電,仲要供電位無散熱.  


我在中央田買的.........

好多板都仲有用四相電.
DFI,BIOSTAR,MSI都有用4加1的
作者: DesuP    時間: 2009-7-28 11:37

你o個粒u係922仲926?
作者: wai896    時間: 2009-7-28 12:16

原帖由 DesuP 於 2009-7-28 11:37 發表
你o個粒u係922仲926?


0926來的.........
有時間試下0922
作者: wai896    時間: 2009-7-28 21:52

545 0926都OK呀.........

[ 本帖最後由 wai896 於 2009-7-28 21:53 編輯 ]

圖片附件: B45_1.152V.jpg (2009-7-28 21:52, 284.09 KB) / 下載次數 18
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=914432&k=52dfe0ae3860a08b3dcb68a76726e1b4&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq



圖片附件: 12.07W_1.jpg (2009-7-28 21:53, 197.71 KB) / 下載次數 15
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=914434&k=2ccbec5bd76138b6bc0dbcf5c457bdbc&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq



圖片附件: 32.72W_1.jpg (2009-7-28 21:53, 194.93 KB) / 下載次數 15
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=914436&k=61f66072db43cdc105e3e432b7adfc06&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq


作者: wai896    時間: 2009-7-28 21:53

得三十幾火計緊邊到呢
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-28 21:58

塊板行ddr2?
作者: wai896    時間: 2009-7-28 22:02

原帖由 超級賢少 於 2009-7-28 21:58 發表
塊板行ddr2?


DDR3 的.....................

作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-28 22:04

原帖由 wai896 於 2009-7-28 22:02 發表


DDR3 的.....................

又係ddr3...唔想放晒d ddr2 ram跟住加錢買ddr3添=.=
作者: maxboy    時間: 2009-7-28 22:04

嘩....reference clock 行 275 咁堅既
作者: wai896    時間: 2009-7-28 22:07

原帖由 超級賢少 於 2009-7-28 22:04 發表

又係ddr3...唔想放晒d ddr2 ram跟住加錢買ddr3添=.=


下.......我都放晒D極品DDR2了........
留黎做乜????
向前看吧............
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-28 22:16

原帖由 wai896 於 2009-7-28 22:07 發表


下.......我都放晒D極品DDR2了........
留黎做乜????
向前看吧............

想聽日出機..係既今晚都放唔到4條ddr2 800
又冇咁既流動資金
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-28 22:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-28 22:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-28 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-28 22:34

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-28 22:29 發表

仲有MA785G-UD3H家

好貴=.=洗唔洗1000?
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-28 22:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-28 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-28 22:55

尼隻d detail搵唔到既=.=
同埋尼隻開4核會容易d ?
我得400w AcBel

[ 本帖最後由 超級賢少 於 2009-7-28 22:55 編輯 ]
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-28 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-28 23:08

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-28 23:03 發表

係搵唔到

新出?
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-28 23:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-28 23:23

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-28 23:21 發表

當然

你有冇玩過a_a?
至驚開唔到4核=.=
另外大塊田有冇貨嫁
作者: wai896    時間: 2009-7-29 07:42

原帖由 超級賢少 於 2009-7-28 23:23 發表

你有冇玩過a_a?
至驚開唔到4核=.=
另外大塊田有冇貨嫁


幾廿歲人乜都驚,結婚都唔包生仔啦........

去馬啦...............

gogogogo
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-29 08:04

原帖由 wai896 於 2009-7-29 07:42 發表


幾廿歲人乜都驚,結婚都唔包生仔啦........

去馬啦...............

gogogogo   

無三不成幾
廿歲都未到
作者: kkiitt99999    時間: 2009-7-29 08:21

恭喜恭喜...請問入手幾銀?
作者: wai896    時間: 2009-7-29 08:22

原帖由 超級賢少 於 2009-7-29 08:04 發表

無三不成幾
廿歲都未到


咁就更加成唔到大器,男人老狗拎 D 冒險精神出黎啦..



就算你買二手除非成SET機買,如果唔係都未必包開的.

作者: wai896    時間: 2009-7-29 08:23

原帖由 kkiitt99999 於 2009-7-29 08:21 發表
恭喜恭喜...請問入手幾銀?


你問我???
800蚊
作者: cliveswy    時間: 2009-7-29 08:49

I use this MB and can be enable to 4 core with my 550BE 0922  
作者: wai896    時間: 2009-7-29 08:51

原帖由 cliveswy 於 2009-7-29 08:49 發表
I use this MB and can be enable to 4 core with my 550BE 0922  


咁你分享下供電位熱唔熱啦?

得我一個講無人信的,以為我賣廣告
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-29 12:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-7-29 12:31

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 12:16 發表

咁我MA78GPM-UD2H講唔講得?


當然講得啦.......

等多d師兄弟知道事實

但最多只可作參考,因每人感受熱都唔同.
日日拎開熱奶茶既人叫佢摸,可能佢話好涼tin
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-29 12:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-7-29 13:08

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 12:56 發表

4+1相好熱 電容中熱(可能係電相旁邊 )電晶體都熱 不過比起舊個隻電晶體係冇咁熱


你用緊邊塊呀??
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-29 13:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-7-29 13:29

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 13:24 發表

都話MA78GPM-UD2H


原來依塊供電都無散熱架??

我無上機,用手摸真係唔覺,可以接受......
同我用x58比.......已好好多了.
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-29 14:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-7-29 14:11

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 14:04 發表

我都係冇上機


明白........
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-29 14:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-7-29 14:39

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 14:16 發表

咁如果係你係會買MA770XT-UD3P定係MA785GT-UD3H
770XT 8+2
785GT 4+1


下......用過晒無乜分別

只係估唔到4+1都咁好力.
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-29 17:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 多毛    時間: 2009-7-29 19:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mad222    時間: 2009-7-29 19:41

用得果幾 Walt 電
唔怕電費貴了



圖片附件: EnergySaving03.JPG (2009-7-29 19:41, 139.48 KB) / 下載次數 15
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=915440&k=1531571049ad16a840c0c3c5f217f6d5&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq


作者: wai896    時間: 2009-7-29 19:50

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 17:13 發表

因為我要買板


我WAI896極力推介........


GA-MA790GPT-UD3H

作者: wai896    時間: 2009-7-29 19:51

原帖由 多毛 於 2009-7-29 19:22 發表

MSI 785G 都好吸引。


依塊都有得諗.
但MSI板開四後穩定度仲要執執去......

作者: wai896    時間: 2009-7-29 19:51

原帖由 Mad222 於 2009-7-29 19:41 發表
用得果幾 Walt 電
唔怕電費貴了



咁環保既............
作者: Mad222    時間: 2009-7-29 19:54     標題: 回覆 55# 的帖子

仲省d都得
以後都唔知點玩番 intel
作者: wai896    時間: 2009-7-29 20:15

原帖由 Mad222 於 2009-7-29 19:54 發表 仲省d都得 以後都唔知點玩番 intel
太環保了,插粒245咪死
作者: alexL    時間: 2009-7-29 21:07

原帖由 wai896 於 2009-7-28 11:30 發表


我在中央田買的.........

好多板都仲有用四相電.
DFI,BIOSTAR,MSI都有用4加1的

DFI 4+1相都可以好勁嫁...
作者: wisstar    時間: 2009-7-29 21:35

可唔可以行ddr2 ge板呀??
作者: isodummy    時間: 2009-7-29 21:49

原帖由 wai896 於 2009-7-29 19:50 發表


我WAI896極力推介........


GA-MA790GPT-UD3H


咁呢塊 cheap cheap MSI 770-C45呢?
作者: wai896    時間: 2009-7-29 21:52

原帖由 isodummy 於 2009-7-29 21:49 發表


咁呢塊 cheap cheap MSI 770-C45呢?


你要去台灣睇睇先得.
因BIOS問題開核會有不穩定情況出現的
作者: isodummy    時間: 2009-7-29 22:05

原帖由 wai896 於 2009-7-29 21:52 發表


你要去台灣睇睇先得.
因BIOS問題開核會有不穩定情況出現的


先THX CHING資料.

我諗住配245, 加多張4830(800 Shaders版).
因為785依家至少都800左右, 要打機一定要加卡...
計返條數用770-C45平左300, 差唔多可以買2G DDR3
作者: wai896    時間: 2009-7-29 22:41

原帖由 isodummy 於 2009-7-29 22:05 發表


先THX CHING資料.

我諗住配245, 加多張4830(800 Shaders版).
因為785依家至少都800左右, 要打機一定要加卡...
計返條數用770-C45平左300, 差唔多可以買2G DDR3


明白了..................................我要E65好D
作者: wai-3-love    時間: 2009-7-29 23:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-7-30 10:14

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 23:02 發表

http://www.hkepc.com/3395/page/4#view


就算一塊板幾勁都好

當我知道8pin既重要性後,我都係搵有8pin既好d
作者: 多毛    時間: 2009-7-30 20:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2009-7-30 22:56

原帖由 wai896 於 2009-7-27 22:28 發表
800蚊有DISPLAY 又好超...........

仲想點呢???

而家$770
作者: wai896    時間: 2009-7-30 23:38

原帖由 多毛 於 2009-7-30 20:39 發表
的確唔錯。372FSB 可以直開。

http://www.anti-x.org/forum/viewthread.php?tid=172133&extra=


多毛兄你無買MSI E65??

我地又坐一條船

超爆去....................
作者: wai896    時間: 2009-7-30 23:40

原帖由 chiushing01 於 2009-7-30 22:56 發表

而家$770


試試借比你朋友開春都好喎
作者: 多毛    時間: 2009-7-31 00:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-7-31 06:13

原帖由 多毛 於 2009-7-31 00:00 發表

E65 聽日試


又有得試??

睇下開左之後有無GIGA咁穩.


作者: 多毛    時間: 2009-7-31 10:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-7-31 10:58

原帖由 多毛 於 2009-7-31 10:47 發表

我無 550 / 545


點會咁架.............:funk:
咁好玩你都無入手
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-31 22:01

原帖由 wai896 於 2009-7-31 10:58 發表


點會咁架.............:funk:
咁好玩你都無入手

成功...好好玩
作者: wai896    時間: 2009-7-31 22:04

原帖由 超級賢少 於 2009-7-31 22:01 發表

成功...好好玩


基本試下默電超到幾多先啦???
試下開核後RAM行1600會唔會唔穩CL8計
或試行250外頻RAM行1666 CL8或9睇下得唔得.
我發覺有D就算開到都行唔到250外頻RAM行1666的.....

玩下........好多野玩的.
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-31 22:06

原帖由 wai896 於 2009-7-31 22:04 發表


基本試下默電超到幾多先啦???
試下開核後RAM行1600會唔會唔穩CL8計
或試行250外頻RAM行1666 CL8或9睇下得唔得.
我發覺有D就算開到都行唔到250外頻RAM行1666的.....

玩下........好多野玩的.

我尼塊最多1066only
作者: wai896    時間: 2009-7-31 22:11

原帖由 超級賢少 於 2009-7-31 22:06 發表

我尼塊最多1066only


比個咁既樣比我.............
作者: Jimmy0911    時間: 2009-7-31 22:19

原帖由 wai896 於 2009-7-31 22:11 發表


比個咁既樣比我.............

為左表示對唔住>>>>>
我部機裝晒入箱=.=if oc不成功好難clean bios
作者: 多糖小奶    時間: 2009-8-1 00:30

LZ 你有冇加NB壓嫁? RAM 行幾多?
作者: Jimmy0911    時間: 2009-8-1 01:26

原帖由 wai896 於 2009-7-31 22:11 發表


比個咁既樣比我.............

偉哥..話時話你1.4v 去到4ghz...個陣幾多度full load
作者: 多糖小奶    時間: 2009-8-1 04:16

1.4V行4G 點解1.2行4.125既
唔通我眼花?
作者: wai896    時間: 2009-8-1 07:41

原帖由 多糖小奶 於 2009-8-1 04:16 發表
1.4V行4G 點解1.2行4.125既
唔通我眼花?


1.4V係第一次以經驗試電著機入去的.
之後發現唔駛咁高電咪減電羅..............
明白
作者: 多糖小奶    時間: 2009-8-1 07:59

我行3.75就要加兩格電呀
作者: Jimmy0911    時間: 2009-8-1 12:36

原帖由 wai896 於 2009-8-1 07:41 發表


1.4V係第一次以經驗試電著機入去的.
之後發現唔駛咁高電咪減電羅..............
明白

:funk: 1.2去到4ghz...
我默電上3.3都有問題
作者: 多糖小奶    時間: 2009-8-1 23:52

咁怪雞?
作者: kit777    時間: 2009-8-6 10:46

原帖由 wai896 於 2009-7-27 22:24 發表
玩住先,又要做功課了.....

各位師兄弟快D努力啦,好快又追上黎了...

4加1相依塊板都唔差,仲要用雞牛加南海MINI.....

有時間換散熱換牛再上..............


師兄我有個問題想問
如果睇你bus speed 拉高左, 係咪係超頻時會比較可以用得少電壓d就超到上4g?
1.2v就上到4g真係好強, 但效能上有冇影響?
作者: wai896    時間: 2009-8-6 10:59

原帖由 kit777 於 2009-8-6 10:46 發表


師兄我有個問題想問
如果睇你bus speed 拉高左, 係咪係超頻時會比較可以用得少電壓d就超到上4g?
1.2v就上到4g真係好強, 但效能上有冇影響?


當然有啦......唔知幾時會死機,無可能燒機或loading大時有機會死機.
跑唔到pi的,做唔到任何測試.

同上記錄玩乾冰無分別,眼前一亮就算了.......


要穩或跑分測試為一方法加電壓了...


作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-6 11:06     標題: 回覆 87# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-6 11:07     標題: 回覆 52# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: minluis    時間: 2009-8-6 11:22

哦,如果4.125G@1.2v 可以跑火山,就真係神 u la
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-6 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kit777    時間: 2009-8-6 12:10

原帖由 wai896 於 2009-8-6 10:59 發表


當然有啦......唔知幾時會死機,無可能燒機或loading大時有機會死機.
跑唔到pi的,做唔到任何測試.

同上記錄玩乾冰無分別,眼前一亮就算了.......


要穩或跑分測試為一方法加電壓了...



明白, 多謝你袋錢入我袋
原本想今晚一試, 哈哈
咁如果black edition個無鎖倍頻, 意思又係...??
作者: wai896    時間: 2009-8-6 14:51

原帖由 kit777 於 2009-8-6 12:10 發表


明白, 多謝你袋錢入我袋
原本想今晚一試, 哈哈
咁如果black edition個無鎖倍頻, 意思又係...??


易上好多.唔駛煩ht/nb
作者: kit777    時間: 2009-8-6 15:28

原帖由 wai896 於 2009-8-6 14:51 發表


易上好多.唔駛煩ht/nb


即係假設我係550be, 拉個bus speed上去都一樣會hang機, 對嗎?
作者: wai896    時間: 2009-8-6 15:45

原帖由 kit777 於 2009-8-6 15:28 發表


即係假設我係550be, 拉個bus speed上去都一樣會hang機, 對嗎?


當然啦...........睇你比幾多電同散熱如何

越多電散熱要越強......
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-6 15:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funhk    時間: 2009-8-6 15:49

原帖由 wai896 於 2009-7-27 22:28 發表
800蚊有DISPLAY 又好超...........

仲想點呢???

2變4再超埋

[ 本帖最後由 funhk 於 2009-8-6 16:39 編輯 ]
作者: 賓尼._.    時間: 2009-8-6 15:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funhk    時間: 2009-8-6 16:37

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-6 11:23 發表

i7可以做到

皮費差一倍
唉...最衰住新界好鬼遠, 如果唔係即時出去0926
作者: wai896    時間: 2009-8-6 16:39

原帖由 funhk 於 2009-8-6 16:37 發表

皮費差一倍
唉...最衰住新界好鬼遠, 如果唔係即時出去0926


越遲越難開........
我每次都第一時間去買的.
開到機會係最高的.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2