作者: wai896 時間: 2009-7-27 21:31 標題: MA785GT-UD3H 又可以行四豬喎......
4加1相供電,仲要供電位無散熱.
不過實際最重要...............
最衰牙石塊M4A785TD-V EVO交左比人,唔知邊塊好超呢??
[ 本帖最後由 wai896 於 2009-7-27 21:46 編輯 ]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=913282&k=4d698aea37d5c5e4764c46cd775126b1&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq

作者: xblwk 時間: 2009-7-27 21:37
恭喜恭喜~~但是睇唔到圖wor~大佬
作者: wai896 時間: 2009-7-27 21:39
點解我睇到既???
:funk:
[ 本帖最後由 wai896 於 2009-7-27 22:05 編輯 ]
作者: SDA3000+ 時間: 2009-7-27 21:59
睇到喎, 冇問題!
作者: wai896 時間: 2009-7-27 22:07 標題: 回覆 4# 的帖子
係羅
作者: wai896 時間: 2009-7-27 22:24
玩住先,又要做功課了.....
各位師兄弟快D努力啦,好快又追上黎了...
4加1相依塊板都唔差,仲要用雞牛加南海MINI.....
有時間換散熱換牛再上..............
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=913312&k=ebaaaa4b26b2e0ae1295e7a730c6eada&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq

作者: wai896 時間: 2009-7-27 22:28
800蚊有DISPLAY 又好超...........
仲想點呢???
作者: Mad222 時間: 2009-7-27 23:05
成日 504, 真係無引
E 塊板好野來
作者: wai896 時間: 2009-7-28 06:39
平得黎UD5P有既SETTING佢都有齊................
作者: chopper 時間: 2009-7-28 10:56
4加1相供電,仲要供電位無散熱. <---- 咁即係唔好???
請問樓主粒 U where buy?
Thanks
作者: wai896 時間: 2009-7-28 11:30
我在中央田買的.........
好多板都仲有用四相電.
DFI,BIOSTAR,MSI都有用4加1的
作者: DesuP 時間: 2009-7-28 11:37
你o個粒u係922仲926?
作者: wai896 時間: 2009-7-28 12:16
0926來的.........
有時間試下0922
作者: wai896 時間: 2009-7-28 21:52
545 0926都OK呀.........
[ 本帖最後由 wai896 於 2009-7-28 21:53 編輯 ]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=914432&k=52dfe0ae3860a08b3dcb68a76726e1b4&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=914434&k=2ccbec5bd76138b6bc0dbcf5c457bdbc&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=914436&k=61f66072db43cdc105e3e432b7adfc06&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq

作者: wai896 時間: 2009-7-28 21:53
得三十幾火計緊邊到呢
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-28 21:58
塊板行ddr2?
作者: wai896 時間: 2009-7-28 22:02
DDR3 的.....................
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-28 22:04
作者: maxboy 時間: 2009-7-28 22:04
嘩....reference clock 行 275 咁堅既
作者: wai896 時間: 2009-7-28 22:07
下.......我都放晒D極品DDR2了........
留黎做乜????
向前看吧............
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-28 22:16
又冇咁既流動資金
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-28 22:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-28 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-28 22:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-28 22:34
好貴=.=洗唔洗1000?
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-28 22:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-28 22:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-28 22:55
尼隻d detail搵唔到既=.=
同埋尼隻開4核會容易d ?
我得400w AcBel
[ 本帖最後由 超級賢少 於 2009-7-28 22:55 編輯 ]
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-28 23:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-28 23:08
新出?
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-28 23:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-28 23:23
你有冇玩過a_a?
至驚開唔到4核=.=
另外大塊田有冇貨嫁
作者: wai896 時間: 2009-7-29 07:42
幾廿歲人乜都驚,結婚都唔包生仔啦........
去馬啦...............
gogogogo
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-29 08:04
無三不成幾
廿歲都未到

作者: kkiitt99999 時間: 2009-7-29 08:21
恭喜恭喜...請問入手幾銀?
作者: wai896 時間: 2009-7-29 08:22
咁就更加成唔到大器,男人老狗拎 D 冒險精神出黎啦..
就算你買二手除非成SET機買,如果唔係都未必包開的.
作者: wai896 時間: 2009-7-29 08:23
你問我???
800蚊
作者: cliveswy 時間: 2009-7-29 08:49
I use this MB and can be enable to 4 core with my 550BE 0922
作者: wai896 時間: 2009-7-29 08:51
咁你分享下供電位熱唔熱啦?
得我一個講無人信的,以為我賣廣告
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-29 12:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896 時間: 2009-7-29 12:31
當然講得啦.......
等多d師兄弟知道事實
但最多只可作參考,因每人感受熱都唔同.
日日拎開熱奶茶既人叫佢摸,可能佢話好涼tin
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-29 12:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896 時間: 2009-7-29 13:08
你用緊邊塊呀??
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-29 13:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896 時間: 2009-7-29 13:29
原來依塊供電都無散熱架??
我無上機,用手摸真係唔覺,可以接受......
同我用x58比.......已好好多了.
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-29 14:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896 時間: 2009-7-29 14:11
明白........
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-29 14:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896 時間: 2009-7-29 14:39
下......用過晒無乜分別
只係估唔到4+1都咁好力.
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-29 17:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 多毛 時間: 2009-7-29 19:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mad222 時間: 2009-7-29 19:41
用得果幾 Walt 電
唔怕電費貴了

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=915440&k=1531571049ad16a840c0c3c5f217f6d5&t=1782332013&sid=FISkQ5ZDgq

作者: wai896 時間: 2009-7-29 19:50
我WAI896極力推介........
GA-MA790GPT-UD3H
作者: wai896 時間: 2009-7-29 19:51
依塊都有得諗.
但MSI板開四後穩定度仲要執執去......
作者: wai896 時間: 2009-7-29 19:51
咁環保既............

作者: Mad222 時間: 2009-7-29 19:54 標題: 回覆 55# 的帖子
仲省d都得
以後都唔知點玩番 intel
作者: wai896 時間: 2009-7-29 20:15
太環保了,插粒245咪死
作者: alexL 時間: 2009-7-29 21:07
DFI 4+1相都可以好勁嫁...
作者: wisstar 時間: 2009-7-29 21:35
可唔可以行ddr2 ge板呀??
作者: isodummy 時間: 2009-7-29 21:49
咁呢塊 cheap cheap MSI 770-C45呢?
作者: wai896 時間: 2009-7-29 21:52
你要去台灣睇睇先得.
因BIOS問題開核會有不穩定情況出現的
作者: isodummy 時間: 2009-7-29 22:05
先THX CHING資料.
我諗住配245, 加多張4830(800 Shaders版).
因為785依家至少都800左右, 要打機一定要加卡...
計返條數用770-C45平左300, 差唔多可以買2G DDR3
作者: wai896 時間: 2009-7-29 22:41
原帖由 isodummy 於 2009-7-29 22:05 發表
先THX CHING資料.
我諗住配245, 加多張4830(800 Shaders版).
因為785依家至少都800左右, 要打機一定要加卡...
計返條數用770-C45平左300, 差唔多可以買2G DDR3
明白了..................................我要E65好D
作者: wai-3-love 時間: 2009-7-29 23:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896 時間: 2009-7-30 10:14
原帖由 wai-3-love 於 2009-7-29 23:02 發表
http://www.hkepc.com/3395/page/4#view
![]()
就算一塊板幾勁都好
當我知道8pin既重要性後,我都係搵有8pin既好d
作者: 多毛 時間: 2009-7-30 20:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2009-7-30 22:56
而家$770
作者: wai896 時間: 2009-7-30 23:38
原帖由 多毛 於 2009-7-30 20:39 發表
的確唔錯。372FSB 可以直開。
http://www.anti-x.org/forum/viewthread.php?tid=172133&extra=
多毛兄你無買MSI E65??
我地又坐一條船
超爆去....................
作者: wai896 時間: 2009-7-30 23:40
試試借比你朋友開春都好喎
作者: 多毛 時間: 2009-7-31 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896 時間: 2009-7-31 06:13
又有得試??
睇下開左之後有無GIGA咁穩.
作者: 多毛 時間: 2009-7-31 10:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896 時間: 2009-7-31 10:58
點會咁架.............:funk:
咁好玩你都無入手
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-31 22:01
成功...好好玩
作者: wai896 時間: 2009-7-31 22:04
基本試下默電超到幾多先啦???
試下開核後RAM行1600會唔會唔穩CL8計
或試行250外頻RAM行1666 CL8或9睇下得唔得.
我發覺有D就算開到都行唔到250外頻RAM行1666的.....
玩下........好多野玩的.
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-31 22:06
原帖由 wai896 於 2009-7-31 22:04 發表
基本試下默電超到幾多先啦???
試下開核後RAM行1600會唔會唔穩CL8計
或試行250外頻RAM行1666 CL8或9睇下得唔得.
我發覺有D就算開到都行唔到250外頻RAM行1666的.....
玩下........好多野玩的.
我尼塊最多1066only

作者: wai896 時間: 2009-7-31 22:11
比個咁既樣比我.............
作者: Jimmy0911 時間: 2009-7-31 22:19
為左表示對唔住>>>>>
我部機裝晒入箱=.=if oc不成功好難clean bios
作者: 多糖小奶 時間: 2009-8-1 00:30
LZ 你有冇加NB壓嫁? RAM 行幾多?
作者: Jimmy0911 時間: 2009-8-1 01:26
偉哥..話時話你1.4v 去到4ghz...個陣幾多度full load
作者: 多糖小奶 時間: 2009-8-1 04:16
1.4V行4G 點解1.2行4.125既
唔通我眼花?
作者: wai896 時間: 2009-8-1 07:41
1.4V係第一次以經驗試電著機入去的.
之後發現唔駛咁高電咪減電羅..............
明白
作者: 多糖小奶 時間: 2009-8-1 07:59
我行3.75就要加兩格電呀
作者: Jimmy0911 時間: 2009-8-1 12:36
:funk: 1.2去到4ghz...
我默電上3.3都有問題
作者: 多糖小奶 時間: 2009-8-1 23:52
咁怪雞?
作者: kit777 時間: 2009-8-6 10:46
原帖由 wai896 於 2009-7-27 22:24 發表
玩住先,又要做功課了.....
各位師兄弟快D努力啦,好快又追上黎了...
4加1相依塊板都唔差,仲要用雞牛加南海MINI.....
有時間換散熱換牛再上..............
![]()
師兄我有個問題想問
如果睇你bus speed 拉高左, 係咪係超頻時會比較可以用得少電壓d就超到上4g?
1.2v就上到4g真係好強, 但效能上有冇影響?
作者: wai896 時間: 2009-8-6 10:59
原帖由 kit777 於 2009-8-6 10:46 發表
師兄我有個問題想問
如果睇你bus speed 拉高左, 係咪係超頻時會比較可以用得少電壓d就超到上4g?
1.2v就上到4g真係好強, 但效能上有冇影響?
當然有啦......唔知幾時會死機,無可能燒機或loading大時有機會死機.
跑唔到pi的,做唔到任何測試.
同上記錄玩乾冰無分別,眼前一亮就算了.......
要穩或跑分測試為一方法加電壓了...
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-6 11:06 標題: 回覆 87# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-6 11:07 標題: 回覆 52# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: minluis 時間: 2009-8-6 11:22
哦,如果4.125G@1.2v 可以跑火山,就真係神 u la
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-6 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kit777 時間: 2009-8-6 12:10
原帖由 wai896 於 2009-8-6 10:59 發表
當然有啦......唔知幾時會死機,無可能燒機或loading大時有機會死機.
跑唔到pi的,做唔到任何測試.
同上記錄玩乾冰無分別,眼前一亮就算了.......
![]()
要穩或跑分測試為一方法加電壓了...
![]()
明白, 多謝你袋錢入我袋
原本想今晚一試, 哈哈
咁如果black edition個無鎖倍頻, 意思又係...??
作者: wai896 時間: 2009-8-6 14:51
易上好多.唔駛煩ht/nb
作者: kit777 時間: 2009-8-6 15:28
即係假設我係550be, 拉個bus speed上去都一樣會hang機, 對嗎?
作者: wai896 時間: 2009-8-6 15:45
當然啦...........睇你比幾多電同散熱如何
越多電散熱要越強......
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-6 15:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funhk 時間: 2009-8-6 15:49
[ 本帖最後由 funhk 於 2009-8-6 16:39 編輯 ]
作者: 賓尼._. 時間: 2009-8-6 15:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funhk 時間: 2009-8-6 16:37
唉...最衰住新界好鬼遠, 如果唔係即時出去0926
作者: wai896 時間: 2009-8-6 16:39
越遲越難開........
我每次都第一時間去買的.
開到機會係最高的.

