Board logo

標題: 請問有冇用i7 920+p6t deluxe既師兄可以指教下 [打印本頁]

作者: akiralee    時間: 2009-7-27 16:28     標題: 請問有冇用i7 920+p6t deluxe既師兄可以指教下

小弟之前買左粒c0體質極期差 到到最近終於入手d0版 但係超頻度重係有問題 請問有師兄既mb同我一樣嗎 可以講下你地bios既setting嗎 十萬分感謝
作者: sunderstan    時間: 2009-7-27 16:30

想超頻點解唔自己試要人SPOONFEED?
作者: akiralee    時間: 2009-7-27 16:30

我試極都唔得就係...真係試到頭都痛-,-""
作者: kimball    時間: 2009-7-28 01:17

V1定V2?
作者: akiralee    時間: 2009-7-28 09:32

原帖由 kimball 於 2009-7-28 01:17 發表
V1定V2?

v1呀 請問你都係用v1嗎
作者: bennyluk    時間: 2009-7-28 10:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimball    時間: 2009-7-28 23:07

原帖由 kimball 於 2009-7-28 01:17 發表
V1定V2?

V2
不過都比我個post你參考下
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D4





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2