Board logo

標題: 大家黎講下自己1mb PI幾多秒 [打印本頁]

作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 18:20     標題: 大家黎講下自己1mb PI幾多秒

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hl87    時間: 2009-7-18 18:26

Q9550 3.6G 13s
作者: mikan0702    時間: 2009-7-18 18:29

Pentium E5200 2.5GHz(冇超 )
22.750

作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 18:36     標題: 回覆 2# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xERIC    時間: 2009-7-18 18:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garymmf    時間: 2009-7-18 18:48

D 畸10用家全部走哂
作者: xERIC    時間: 2009-7-18 18:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKHarry    時間: 2009-7-18 18:59

原帖由 garymmf 於 2009-7-18 18:48 發表
D 畸10用家全部走哂


一走PI一定係煙條贏曬!
作者: nbwch    時間: 2009-7-18 19:00

4.3G的i7好像應該可以再快點……
作者: hangck    時間: 2009-7-18 19:00

i7 920 oc 4G

圖片附件: 4g.jpg (2009-7-18 19:00, 139.09 KB) / 下載次數 15
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=904544&k=7595d42a870fc5a5246e4237f137ee7a&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: 阿華田    時間: 2009-7-18 19:05

19.391 SEC  
PD E6300 @ 2.8Ghz
作者: 普羅    時間: 2009-7-18 19:11

6年機


圖片附件: 未命名.PNG (2009-7-18 19:11, 63.84 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=904553&k=f71cb0f7c74518ee656bb7fd07365bcd&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: 普羅    時間: 2009-7-18 19:13

原帖由 HKHarry 於 2009-7-18 06:59 PM 發表


一走PI一定係煙條贏曬!

AMD友快d出黎挑機
作者: xERIC    時間: 2009-7-18 19:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 普羅    時間: 2009-7-18 19:19

原帖由 xERIC 於 2009-7-18 07:18 PM 發表

呢句帶有戰意

咁大家先會有進步
作者: xERIC    時間: 2009-7-18 19:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mrchan903    時間: 2009-7-18 19:30

is it ok
ScreenHunter_01 Jul. 18 19.29.gif

圖片附件: ScreenHunter_01 Jul. 18 19.29.gif (2009-7-18 19:30, 62.5 KB) / 下載次數 7
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=904575&k=8fc5c93d0c6da8a3008318edf42445a4&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: hakusaka    時間: 2009-7-18 19:40     標題: 回覆 6# 的帖子

K10 唔超都慢-.- 超左仲慢過無超=.=點解= =?
作者: tochi    時間: 2009-7-18 19:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Yahoo!    時間: 2009-7-18 19:53

又係呢d 冇意義既比較
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 20:02     標題: 回覆 10# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 20:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 20:04     標題: 回覆 13# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc2366    時間: 2009-7-18 20:27

原帖由 Yahoo! 於 2009-7-18 19:53 發表
又係呢d 冇意義既比較

應該係金錢既比較
作者: T_TLun    時間: 2009-7-18 20:30

想笑amd便笑吧,反正我唔會買i7

圖片附件: p1.jpg (2009-7-18 20:30, 243.16 KB) / 下載次數 6
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=904692&k=daab81d641b6f845f8ac334be6611b63&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: Yukchi    時間: 2009-7-18 20:32

跟本跑 PI 一定係 intel 贏硬既
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2009-7-18 20:38

?t=1247920607
作者: T_TLun    時間: 2009-7-18 20:40     標題: 回覆 26# 的帖子

我地d amd user咪提供d歡樂比佢地
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2009-7-18 20:41

?t=1247920846
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: belleville    時間: 2009-7-18 21:43

其實 super pi 又唔 support multi core
比來做乜?
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 21:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 21:53     標題: 回覆 32# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lolokman    時間: 2009-7-18 22:34

原帖由 belleville 於 2009-7-18 21:43 發表
其實 super pi 又唔 support multi core
比來做乜?


仲要係純整數運算
比下3Dmark個CPU分仲有意思
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 普羅    時間: 2009-7-18 23:06

好似有隻叫HyperPI,可行multi cpu
作者: Mad222    時間: 2009-7-18 23:10

4.64G @1.44V Super PI 8.9s

作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2009-7-18 23:10

原帖由 賓尼._. 於 2009-7-18 21:27 發表

我反而想知幾多度

below 70 degrees with ultra 120 extreme with 12cm " powerful " fan
作者: Jason@YIU_SHUN    時間: 2009-7-18 23:11

原帖由 Mad222 於 2009-7-18 23:10 發表
4.64G @1.44V Super PI 8.9s

the mb is .......... ?
作者: Mad222    時間: 2009-7-18 23:23     標題: 回覆 40# 的帖子

DFI UT X58
作者: kckh    時間: 2009-7-18 23:25

Super PI Mod 1.6
Super PI Mod1.6.JPG

[ 本帖最後由 kckh 於 2009-7-18 23:32 編輯 ]

圖片附件: Super PI Mod1.6.JPG (2009-7-18 23:30, 142.91 KB) / 下載次數 12
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=904977&k=b7f626bc01a573a069d2833be51ebe43&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: HKHarry    時間: 2009-7-18 23:30

原帖由 普羅 於 2009-7-18 19:13 發表

AMD友快d出黎挑機



我都係AMD同鄉喎!
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 23:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mad222    時間: 2009-7-18 23:54

黎張 AMD 550be 4G @ 1.456V Super PI 17.47s
支持下 AMD 友


作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-18 23:58     標題: 回覆 45# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mad222    時間: 2009-7-19 00:08     標題: 回覆 46# 的帖子


為$握人 就唔係咁好
希望個位 Ching 以後唔好了
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 00:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mad222    時間: 2009-7-19 00:19     標題: 回覆 48# 的帖子

風冷
True Cooper + 3把 3700 轉 + 幾把 1800 轉 + 裸跑


作者: wai_217    時間: 2009-7-19 00:20

@@

作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 00:22     標題: 回覆 50# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: majai214    時間: 2009-7-19 00:27

e8400

作者: hpkpk123    時間: 2009-7-19 00:27

原帖由 xERIC 於 2009-7-18 18:45 發表

睇到呢句真係有少少挑『印』性...
冷靜,冷靜,,
玩掂4g先算
4g最快都係11.513s
依家玩返都係得11.56xs

Core i7 4G 10.276秒
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 00:29     標題: 回覆 52# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 00:30     標題: 回覆 53# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 白白    時間: 2009-7-19 00:30

我ed 老人家都係唔Show 好過Show
買番來係用 唔係用來跑分
作者: hkman    時間: 2009-7-19 00:30

4.2G
係十秒內就停手了
無再去試

圖片附件: 4.2.PNG (2009-7-19 00:30, 190.88 KB) / 下載次數 6
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=905123&k=97eef43ff3c707d00015d7910ec844e6&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: majai214    時間: 2009-7-19 00:31

原帖由 賓尼._. 於 2009-7-19 00:29 發表
E8400 真係好好超
你...好似又係TC丫可 定U120EX

tc呀
作者: leslie386    時間: 2009-7-19 00:31

正常速度Q6600
pi_q66.jpg

圖片附件: pi_q66.jpg (2009-7-19 00:31, 190.18 KB) / 下載次數 6
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=905126&k=91262a73ccaf57d03065a18d79accd51&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: wai_217    時間: 2009-7-19 00:33

4.5G都93度..

作者: Yahoo!    時間: 2009-7-19 00:35

姑且跑下Pi呢個冇意義既test  

圖片附件: Noname.png (2009-7-19 00:35, 316.08 KB) / 下載次數 10
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=905137&k=0d266856a3df064010d7d815e91a1e61&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: Tim_HK    時間: 2009-7-19 01:44

哦...倒瀉屎趁下熱鬧,囮翻一分!

作者: barryli    時間: 2009-7-19 02:09

嘩....D i7好勁呀,跑pi真快
駛左幾錢...........
作者: billy1312    時間: 2009-7-19 02:18

10.9 s
e8400
作者: 小喇喇    時間: 2009-7-19 02:45

冰水 ....8.000sec

圖片附件: SPI 1M 8.000s.jpg (2009-7-19 02:45, 219.65 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=905315&k=e7e0bb26d4b98696c976c64979f35f08&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 10:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 10:04     標題: 回覆 65# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 10:06     標題: 回覆 62# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xERIC    時間: 2009-7-19 10:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 10:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mad222    時間: 2009-7-19 11:00

原帖由 賓尼._. 於 2009-7-19 10:33 發表
再黎,最盡了-.-隻牛唔夠力再上...加上塊p6T

Asus D X58 mb 真係高電度呢.....:funk:
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 11:02     標題: 回覆 71# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2009-7-19 11:07

原帖由 小喇喇 於 2009-7-19 02:45 發表
冰水 ....8.000sec

1.646v:funk:
唔通燒左都唔肉痛
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 11:09     標題: 回覆 73# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mad222    時間: 2009-7-19 11:20

原帖由 kcthomlau 於 2009-7-19 11:07 發表

1.646v:funk:
唔通燒左都唔肉痛

温度夠低 洗嘜驚
冰水低温可維持一段時間, 咁咪上爆佢啦
作者: kenshum    時間: 2009-7-19 12:06

原帖由 Yukchi 於 2009-7-18 20:32 發表
跟本跑 PI 一定係 intel 贏硬既

LZ可能唔知, 我地來話佢知...
作者: andysui    時間: 2009-7-19 12:12

我有個問題,我係A64*2 4600+ superpi 要42 s . 點解好似同我以前用A64 2800+ 46s 差唔多既?
作者: 小喇喇    時間: 2009-7-19 13:56

原帖由 賓尼._. 於 2009-7-19 10:04 發表
入到世界記錄未

spi1m世界記錄還是e8600的世界~

[ 本帖最後由 小喇喇 於 2009-7-19 13:59 編輯 ]
作者: 小喇喇    時間: 2009-7-19 13:58

原帖由 Mad222 於 2009-7-19 11:20 發表

温度夠低 洗嘜驚
冰水低温可維持一段時間, 咁咪上爆佢啦


對, 但如果太凍又唔可以太多電~
作者: 小喇喇    時間: 2009-7-19 14:33

原帖由 賓尼._. 於 2009-7-19 10:06 發表
你用DDR3 2000 C7 ?


Corsair 6GB 2000GT C7
作者: Mad222    時間: 2009-7-19 15:23

原帖由 小喇喇 於 2009-7-19 13:58 發表


對, 但如果太凍又唔可以太多電~

TT 大, 你幾時玩下 AMD 呀?
作者: 小喇喇    時間: 2009-7-19 15:58

原帖由 Mad222 於 2009-7-19 15:23 發表

TT 大, 你幾時玩下 AMD 呀?

等我搵到好U先同阿米奇拼下~~~
作者: 迷人的日落    時間: 2009-7-19 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-19 20:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bb8388    時間: 2009-7-20 05:36

原帖由 wai_217 於 2009-7-19 00:20 發表
@@

都係果粒 又唔錯呀,做得幾快
作者: rx78_nt-1    時間: 2009-7-20 07:36

945GC +E5200

圖片附件: ocococ.jpg (2009-7-20 07:36, 154.66 KB) / 下載次數 14
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=906534&k=686371da6330dee888affd680a09a23c&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-20 20:55     標題: 回覆 86# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tochi    時間: 2009-7-20 21:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chaser    時間: 2009-7-20 21:39

i7真係強呀
e6300pi.GIF

圖片附件: e6300pi.GIF (2009-7-20 21:39, 89.21 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=907223&k=ac15ff01432bcd58ffdb26ae22e97985&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: 小喇喇    時間: 2009-7-21 18:49

原帖由 xERIC 於 2009-7-19 10:08 發表

超多少少,拎個7字啦


超多小小, 7.547sec~~

SPI 1M 7.547s @ 5391.3MHz.png

[ 本帖最後由 小喇喇 於 2009-7-22 00:29 編輯 ]

圖片附件: SPI 1M 7.547s @ 5391.3MHz.png (2009-7-21 18:49, 140.72 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=907842&k=4e6110c4e59d1c9786c88510fe43d24d&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: enviro50042c    時間: 2009-7-21 18:56

原帖由 小喇喇 於 2009-7-21 18:49 發表


超多小小, 7.547sec~~

xeon 1.635v
作者: lolokman    時間: 2009-7-21 19:02

岩岩新換,未得閒慢慢tune

圖片附件: 123.jpg (2009-7-21 19:02, 178.92 KB) / 下載次數 15
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=907851&k=cd3fbe3bfbd0dd9a98edec6b448f5acf&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: Arting    時間: 2009-7-21 19:25

17秒鬆D

圖片附件: 123.JPG (2009-7-21 19:25, 138.64 KB) / 下載次數 10
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=907855&k=6867327d5f155f8dc9612f6eef591b76&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: 小喇喇    時間: 2009-7-21 19:40

原帖由 enviro50042c 於 2009-7-21 18:56 發表

xeon 1.635v


加爆佢...
乾冰~
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-21 22:19     標題: 回覆 94# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小喇喇    時間: 2009-7-21 22:36

原帖由 賓尼._. 於 2009-7-21 22:19 發表
真係玩盡塊EVGA


DI就差唔多了...LN2應該還會高點~
因為粒U係用LN2挑出來的~

5.5GHz
5506.47MHz Validation.png

圖片附件: 5506.47MHz Validation.png (2009-7-21 22:36, 79.87 KB) / 下載次數 14
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=907998&k=893af03a8b4aa7c398780f774485da60&t=1782277190&sid=28jKAtqxLV


作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-22 11:51     標題: 回覆 96# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小喇喇    時間: 2009-7-22 12:36

原帖由 賓尼._. 於 2009-7-22 11:51 發表
i7同xeno都係用LN2挑?


920 不是~
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-22 12:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小喇喇    時間: 2009-7-22 13:53

原帖由 賓尼._. 於 2009-7-22 12:51 發表
我整緊致冷片   先在P4上test

幾多W? ~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2