Board logo

標題: 當GaLaXy 9800GTX+ 遇上 e5200 [打印本頁]

作者: fujimi_kozue    時間: 2009-5-31 22:52     標題: 當GaLaXy 9800GTX+ 遇上 e5200

公版9800GTX+ 的威力難以估計   ~媲美260GTX+ 好接近
E8500@4g先可能可以凌駕卡王, E5200有心冇力

ram仲有得上預設去到1400加FurMark穏定

[ 本帖最後由 fujimi_kozue 於 2009-6-3 23:36 編輯 ]

圖片附件: 9800gtx3d4.2 - s.jpg (2009-5-31 22:52, 138.79 KB) / 下載次數 25
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=860548&k=cea838ebb11c257ac0498e9e730ebc63&t=1782673707&sid=kCEkz6LHpY


作者: vincentdoy2206    時間: 2009-5-31 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-5-31 23:06     標題: 回覆 2# 的帖子

打錯左
作者: hkman    時間: 2009-5-31 23:14

我XFX果張, 上到去 830 , 已經開始有花畫面了
你可以上到 870, 真係唔錯
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-5-31 23:25     標題: 回覆 4# 的帖子

你fan用auto or manual?????
idel 幾多度呀???
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-6-1 01:16

9800GTX+公版 用Q9550跑17000都得!
作者: chiushing01    時間: 2009-6-1 11:10

粒52超到呢個level都總算有交代, 封左你做偶像
作者: hkman    時間: 2009-6-1 11:38

原帖由 fujimi_kozue 於 2009-5-31 23:25 發表
你fan用auto or manual?????
idel 幾多度呀???

IDLE 46 度,
我用auto, 平時 55%
一行d game, 立刻聽到 飛機聲... 嘈到...
睇返個speed, 去到 9x%...
furmark 行半粒鐘, max 81.
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-6-2 14:22

push......
作者: terry00722    時間: 2009-6-2 14:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-6-2 22:12     標題: 回覆 10# 的帖子

應該可以萬六分.....
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-6-3 23:35

D ram剛剛試左1400mhz, 用FurMark行左穩定

[ 本帖最後由 fujimi_kozue 於 2009-6-3 23:38 編輯 ]
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-6-3 23:38

-0.8ns
作者: Gama    時間: 2009-6-4 00:00

galaxy 品牌不錯!
作者: yingfai08    時間: 2009-6-4 00:42     標題: 回覆 1# 的帖子

我就E2180/3GHz~GTS 250
師兄你都幾高分:求教為何只有約12605分?!
HELP
作者: Mox    時間: 2009-6-4 00:43

原帖由 yingfai08 於 2009-6-4 00:42 發表
我就E2180/3GHz~GTS 250
師兄你都幾高分:求教為何只有約12605分?!
HELP


what is your display card clock speed?
作者: yingfai08    時間: 2009-6-4 00:44

原帖由 Gama 於 2009-6-4 00:00 發表
galaxy 品牌不錯!


認同!
galaxy好多時有驚喜
作者: yingfai08    時間: 2009-6-4 00:47     標題: 回覆 16# 的帖子

師兄你好
738(GPU)X1100(DDR3-512MB)Ⅹ1835(SP)
基本頻率
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-6-4 01:01     標題: 回覆 18# 的帖子

738(GPU)X1100(DDR3-512MB)Ⅹ1835(SP)
14xxx
作者: yingfai08    時間: 2009-6-4 01:16     標題: 回覆 19# 的帖子

THANKS!

LAST求教:小弟想用Winflash去UP BIOS,
點好?
作者: Mox    時間: 2009-6-4 01:18

原帖由 yingfai08 於 2009-6-4 00:47 發表
師兄你好
738(GPU)X1100(DDR3-512MB)Ⅹ1835(SP)
基本頻率


post 1 gor 9800GTX+ was running at 870MHz

[ 本帖最後由 Mox 於 2009-6-4 01:18 編輯 ]
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-6-5 07:50

push......
作者: yingfai08    時間: 2009-6-5 10:50

你好!又傾過先!
想問一下:如果張卡核心頻率仍可再上,但又分數無跟住上升時~是否代表粒U已推唔上?
(我的E2180/3G去推到張卡核心約去到810時,分數已再無上升...... )

作者: whiterabbit    時間: 2009-6-5 11:25

點解我張 Inno3d 9800GTX+ , E6550, 行 3dmark06 得 10500 分既 ??
(全無超頻)
作者: whiterabbit    時間: 2009-6-5 11:36

原帖由 whiterabbit 於 2009-6-5 11:25 發表
點解我張 Inno3d 9800GTX+ , E6550, 行 3dmark06 得 10500 分既 ??
(全無超頻)


仲有.. 請問咁我得 10500 分, 正常嗎 ??
作者: 測試部    時間: 2009-6-5 14:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 測試部    時間: 2009-6-5 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cantona7    時間: 2009-6-6 13:09

原帖由 whiterabbit 於 2009-6-5 11:36 發表


仲有.. 請問咁我得 10500 分, 正常嗎 ??

cap圖看看

cpu有無超3.8g左右
作者: wongweiyiu    時間: 2009-6-9 13:56

請問樓主用咩RAM?
DDR2上到1400都好勁下~
作者: fujimi_kozue    時間: 2009-6-9 22:53     標題: 回覆 29# 的帖子

張咭個D.......
作者: Lkira    時間: 2009-6-10 04:00

原帖由 測試部 於 2009-6-5 14:08 發表
補充一點: 其實只要你打机順就唔洗理佢高唔高分 除非你係求分數ja  


睇D分數高,就證明張咭勁,張咭勁,打機自然就順啦,哈哈,個人意見,唔好見怪





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2