作者: fujimi_kozue 時間: 2009-5-31 22:52 標題: 當GaLaXy 9800GTX+ 遇上 e5200
公版9800GTX+ 的威力難以估計
E8500@4g先可能可以凌駕卡王, E5200有心冇力
ram仲有得上預設去到1400加FurMark穏定
[ 本帖最後由 fujimi_kozue 於 2009-6-3 23:36 編輯 ]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=860548&k=cea838ebb11c257ac0498e9e730ebc63&t=1782673707&sid=kCEkz6LHpY

作者: vincentdoy2206 時間: 2009-5-31 22:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-5-31 23:06 標題: 回覆 2# 的帖子
打錯左
作者: hkman 時間: 2009-5-31 23:14
我XFX果張, 上到去 830 , 已經開始有花畫面了
你可以上到 870, 真係唔錯
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-5-31 23:25 標題: 回覆 4# 的帖子
你fan用auto or manual?????
idel 幾多度呀???
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-6-1 01:16
9800GTX+公版 用Q9550跑17000都得!
作者: chiushing01 時間: 2009-6-1 11:10
粒52超到呢個level都總算有交代, 封左你做偶像
作者: hkman 時間: 2009-6-1 11:38
IDLE 46 度,
我用auto, 平時 55%
一行d game, 立刻聽到 飛機聲... 嘈到...
睇返個speed, 去到 9x%...
furmark 行半粒鐘, max 81.
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-6-2 14:22
push......
作者: terry00722 時間: 2009-6-2 14:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-6-2 22:12 標題: 回覆 10# 的帖子
應該可以萬六分.....
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-6-3 23:35
D ram剛剛試左1400mhz, 用FurMark行左穩定
[ 本帖最後由 fujimi_kozue 於 2009-6-3 23:38 編輯 ]
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-6-3 23:38
-0.8ns
作者: Gama 時間: 2009-6-4 00:00
galaxy 品牌不錯!
作者: yingfai08 時間: 2009-6-4 00:42 標題: 回覆 1# 的帖子
我就E2180/3GHz~GTS 250師兄你都幾高分:求教為何只有約12605分?!
作者: Mox 時間: 2009-6-4 00:43
what is your display card clock speed?
作者: yingfai08 時間: 2009-6-4 00:44
認同!galaxy好多時有驚喜
作者: yingfai08 時間: 2009-6-4 00:47 標題: 回覆 16# 的帖子
師兄你好738(GPU)X1100(DDR3-512MB)Ⅹ1835(SP)
基本頻率
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-6-4 01:01 標題: 回覆 18# 的帖子
738(GPU)X1100(DDR3-512MB)Ⅹ1835(SP)
14xxx
作者: yingfai08 時間: 2009-6-4 01:16 標題: 回覆 19# 的帖子
LAST求教:小弟想用Winflash去UP BIOS,
作者: Mox 時間: 2009-6-4 01:18
post 1 gor 9800GTX+ was running at 870MHz
[ 本帖最後由 Mox 於 2009-6-4 01:18 編輯 ]
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-6-5 07:50
push......
作者: yingfai08 時間: 2009-6-5 10:50
你好!又傾過先!想問一下:如果張卡核心頻率仍可再上,但又分數無跟住上升時~是否代表粒U已推唔上?
(我的E2180/3G去推到張卡核心約去到810時,分數已再無上升......
作者: whiterabbit 時間: 2009-6-5 11:25
點解我張 Inno3d 9800GTX+ , E6550, 行 3dmark06 得 10500 分既 ??
(全無超頻)
作者: whiterabbit 時間: 2009-6-5 11:36
仲有.. 請問咁我得 10500 分, 正常嗎 ??
作者: 測試部 時間: 2009-6-5 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 測試部 時間: 2009-6-5 14:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cantona7 時間: 2009-6-6 13:09
cap圖看看
cpu有無超3.8g左右
作者: wongweiyiu 時間: 2009-6-9 13:56
請問樓主用咩RAM?
DDR2上到1400都好勁下~
作者: fujimi_kozue 時間: 2009-6-9 22:53 標題: 回覆 29# 的帖子
張咭個D.......
作者: Lkira 時間: 2009-6-10 04:00
睇D分數高,就證明張咭勁,張咭勁,打機自然就順啦,哈哈,個人意見,唔好見怪

