作者: Mad222 時間: 2009-3-21 21:15 標題: AMD 720be 默電上3.5G
查實 720 可超牲幾高
玩下唔加任何電壓可以上倒幾多

再上要加 2 格電

又加 2 格電

作者: hksteven 時間: 2009-3-21 21:17
咩牌子 ram?
行緊幾多 Mhz?
會唔會爆火山?
Thanks!
作者: Mad222 時間: 2009-3-21 21:21
A Data 800 ...黎對Ram 可上 1180 @ CL5
遲 D 至超佢
唔會爆火啦
[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-3-21 21:22 編輯 ]
作者: wai896 時間: 2009-3-21 23:19
強呀
作者: shelam 時間: 2009-3-21 23:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ryan_1987 時間: 2009-3-22 00:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PowerShot 時間: 2009-3-22 00:46
我想知樓主對ram 係唔係Gaming Edition?
作者: 『魂』 時間: 2009-3-22 00:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ryan_1987 時間: 2009-3-22 00:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mad222 時間: 2009-3-22 01:31
0904 EPMW 是也...
Ram 係 A 記粉紅 HS ...在 Giga P45 UD3P 上試過
2.15v @ 1066 CL 5-5-5-15...memt...ok
2.2v @ 1100 CL 5-5-5-15...memt...ok
2.3V @ 1150 CL 5-7-7-20...memt...ok
2.35v-2.4v @ 1160-1180 CL 5-7-7-24 ...冇記錯的話 MemTest 過唔倒
遲 d 囉番對 Team D9GMH 至玩
不過貴 Ram 唔一定好 ....有時平嘢 (非 D9) 都一樣超得起
粒 U 就係 M4A79T Deluxe 上倒 大約 3.85v 左右 @ 1.485v ....燒幾即死
而家岩岩轉用 DFI ....頭都暈
遲 D 要 Wai896兄 幫手開春
作者: ryan_1987 時間: 2009-3-22 03:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuenmun 時間: 2009-3-22 09:30
請問大大用甚麼板子呀?
作者: Mad222 時間: 2009-3-22 09:41 標題: 回覆 12# 的帖子
圖二有嘛 !
作者: wai896 時間: 2009-3-22 09:55
原帖由 Mad222 於 2009-3-22 01:31 發表
0904 EPMW 是也...
Ram 係 A 記粉紅 HS ...在 Giga P45 UD3P 上試過
2.15v @ 1066 CL 5-5-5-15...memt...ok
2.2v @ 1100 CL 5-5-5-15...memt...ok
2.3V @ 1150 CL 5-7-7-20...memt...ok
2.35v-2.4v @ 1160-1180 CL ...
努力呀............
pm 左你....收野.
我塊giga又玩完了............
哈哈哈.
作者: wai896 時間: 2009-3-22 10:04
dfi 呀
作者: cdlim87 時間: 2009-3-22 19:48
0904 batch chip most probably can unlocked to x4
作者: smilesky 時間: 2009-3-22 21:24
台灣滄者個940世界紀錄都係用dfi板
作者: SIFAI 時間: 2009-3-23 00:32
相反我用0906開唔到四核之餘上到3.5g
去到 1.45v 都唔係咁穩......我用710..............板係j&w 790gx...........
作者: tomcatty 時間: 2009-3-29 00:55
我粒x3 720 係0906,都開到4核,超開心
底板用biostar ta790gx 128m,平靚正
作者: wai896 時間: 2009-3-29 16:52
恭喜晒呀.............
作者: sunnyckk 時間: 2009-3-29 22:48
我粒x3 720 都係0906
底板用biostar ta790gx xe
RAM係Adata Gaming 800
開x4 不加電壓下可以有以下兩個速度
1. 16x200=3200 (穩行了3個星期)
2. 14x236=3304 (開始行了2日)
作者: kobe2046 時間: 2009-3-30 00:15
我粒x3 720 係0904,亦開到4核
底板用mp akgx extreme gts,
mp照顧周到,bios行 m04,唔駛 flash bios.
作者: a24497070 時間: 2009-4-1 00:18
質體很好我都想buy
作者: mrskwok 時間: 2009-4-3 10:59
我有粒0904 720BE, 我塊MP AKGM-X開唔到四核
一開ACC就開唔到機
不過就行到200 x 17
各師兄有何高見開四核? thanks
作者: nario682 時間: 2009-4-3 11:24
我粒x3 720 係0906,亦開到4核
底板用ASRock A780GMH-128M
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1178878
原帖由 mrskwok 於 2009-4-3 10:59 發表
我有粒0904 720BE, 我塊MP AKGM-X開唔到四核
一開ACC就開唔到機
不過就行到200 x 17
各師兄有何高見開四核? thanks
如果一開ACC就唔得,
試下加左電壓先開ACC啦!
作者: sunnyckk 時間: 2009-4-4 22:40
原帖由 sunnyckk 於 2009-3-29 22:48 發表
我粒x3 720 都係0906
底板用biostar ta790gx xe
RAM係Adata Gaming 800
開x4 不加電壓下可以有以下兩個速度
1. 16x200=3200 (穩行了3個星期)
2. 14x236=3304 (開始行了2日)
14x236=3304 (唔夠穩定, 幾日reset左2次)
14x235=3290 (行了1日, 暫時ok)
作者: Mad222 時間: 2009-4-4 22:44
試下 14x250 @ default voltage

作者: Mad222 時間: 2009-4-4 22:55
哦 ...你開左 4核 行
3.2G @ default voltage 已不錯了
[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-4-4 22:59 編輯 ]
作者: logistica 時間: 2009-4-4 23:01
我都係0904, 默電開4同超3.3G用原廠HSF燒機都冇事, 唔敢再試
作者: Mad222 時間: 2009-4-4 23:17
原帖由 logistica 於 2009-4-4 23:01 發表
我都係0904, 默電開4同超3.3G用原廠HSF燒機都冇事, 唔敢再試而家只係降1.25V行3.0G算
底板係MP-AKGX-M M04 bios
![]()
M04 認唔認倒粒 U ?
作者: logistica 時間: 2009-4-4 23:42
bios認到 Phenom II x4 20, cpuz之類認到 x3 720
作者: Mad222 時間: 2009-4-4 23:52
Um...咁奇 ga
我另外一粒 720be ....DFI & Asus 板開倒兼認倒 x4 20
就係用 MP Extreme GTS 塊板的 Bios M04 ....開倒 4核 但 Bios 及 CPUZ 都認唔倒 x4 20 ...只 show unknown Proccesor
真係奇怪 !!
作者: wai896 時間: 2009-4-5 00:03
原帖由 Mad222 於 2009-4-4 23:52 發表
Um...咁奇 ga
我另外一粒 720be ....DFI & Asus 板開倒兼認倒 x4 20
就係用 MP Extreme GTS 塊板的 Bios M04 ....開倒 4核 但 Bios 及 CPUZ 都認唔倒 x4 20 ...只 show unknown Proccesor![]()
真係奇怪 !!
CPUZ 用1.5睇睇........
作者: Mad222 時間: 2009-4-5 00:08
已用 CPUZ 1.5 了 ...都係 unknown proccessor
作者: dom 時間: 2009-4-5 00:39
唔介意講講係咩週期嗎?
作者: Mad222 時間: 2009-4-5 00:41
0904 EPMW
[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-4-5 00:44 編輯 ]
作者: wai896 時間: 2009-4-5 07:17
有都幾難搵了。。。。。。。。

作者: Suncall 時間: 2009-4-5 20:49
原帖由 Mad222 於 2009-4-4 23:52 發表
Um...咁奇 ga
我另外一粒 720be ....DFI & Asus 板開倒兼認倒 x4 20
就係用 MP Extreme GTS 塊板的 Bios M04 ....開倒 4核 但 Bios 及 CPUZ 都認唔倒 x4 20 ...只 show unknown Proccesor![]()
真係奇怪 !!
我都同你一樣, 用M04 BIOS, 但係都係認唔到x4 20, 只係認做unknown processor ......
作者: Mad222 時間: 2009-4-5 21:12
也試過 M05. M06, & M07 完全 unlock 唔倒 4 核
睇黎 MP 要搞搞 Bios Enhancement 至得
作者: logistica 時間: 2009-4-5 21:50
咁奇怪既?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=826467&k=d51923bd691a8df7be23c871d8665845&t=1782147194&sid=9gGA9nUNXyR

作者: Mad222 時間: 2009-4-5 23:44
Bios 又如何 ? 開機頁 show 倒 x4 20 嗎 ?

