作者: onmyway 時間: 2008-11-30 19:19 標題: 天氣涼,超下5000+ BE~
以前上不到的3.2Ghz,終於上到了
16x頻
最衰我冇時間,如果5係玩外頻可上3.3Ghz以上,
圖


作者: 笨HiMM謙 時間: 2008-11-30 19:24
岩岩果個九月既傑作
超黎都冇乜分別
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765452&k=d6c5500212ea8a848169266c58f241c2&t=1782597404&sid=1ckheDSX6wa

作者: Athlon神64 時間: 2008-11-30 19:37
我06年既RECORD
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765467&k=0216c3af0e38ac8723f9298a5c1ffffc&t=1782597404&sid=1ckheDSX6wa

作者: jason0882 時間: 2008-11-30 20:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: onmyway 時間: 2008-11-30 20:46
我以前用690G MATX上到3Ghz only,
now,,,
J&W 790GX
作者: a720498 時間: 2008-11-30 21:56
我4800+ 1.4 上到3.2ghz 可惜部機借左俾fd 遲d post
作者: smalllight 時間: 2008-12-1 10:35
超到3.2G之後,之後唔知點upgrade CPU,又無高頻4核
作者: 小鬼鬼 時間: 2008-12-1 10:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philip0309 時間: 2008-12-1 22:59
我粒5000+be唔生性...3ghz都上唔到
作者: kim618 時間: 2008-12-3 13:53
5000+ BE 好野黎 我年多前概玩具
我問多上到 3.35G 好野緊要十卜吓
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=766592&k=1c24f46f98946e885d12cdbdc2836cbe&t=1782597404&sid=1ckheDSX6wa



