Board logo

標題: [徵求] 西昊人體工學椅團購... [打印本頁]

作者: tung809    時間: 2014-9-29 10:31     標題: 西昊人體工學椅團購...

最近會唔會再開團....
miss左上一團
作者: billy246520    時間: 2014-10-3 17:12

支持開團。
作者: chansc02    時間: 2014-10-3 17:50

同求..........
作者: 腦殘    時間: 2014-10-3 18:19

支持
我MISS左成年幾兩年了
作者: tung809    時間: 2014-10-3 18:56

支持,等緊開團.....
作者: minga33a    時間: 2014-10-3 21:31

支持..
作者: aR_man    時間: 2014-10-3 22:37

支持 今次要買
作者: urgent2    時間: 2014-10-3 23:03

有冇用過的朋友推薦邊隻舒服D?
作者: A君    時間: 2014-10-4 14:51

大約10月中前
作者: aR_man    時間: 2014-10-5 09:11

大約10月中前
A君 發表於 4/10/2014 14:51



    yoho
作者: jefferl    時間: 2014-10-5 17:12

我個扶手斷左有冇得淨係買扶手?
作者: ZERO1    時間: 2014-10-7 15:15

我扶手個手托位爆開左,我都想有得只買扶手位
作者: A君    時間: 2014-10-7 15:24

我個扶手斷左有冇得淨係買扶手?
jefferl 發表於 5/10/2014 17:12


影相 send 比我
作者: A君    時間: 2014-10-7 15:24

我扶手個手托位爆開左,我都想有得只買扶手位
ZERO1 發表於 7/10/2014 15:15



    影相 send 比我
作者: 傻瓜    時間: 2014-10-7 17:01

A SIR, 開新團未呀???
作者: 雀仔    時間: 2014-10-7 20:52

支持開團
作者: JCKYJ    時間: 2014-10-8 03:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2