作者: cckeong 時間: 2013-4-4 20:10 標題: Amphenol SATA線
請問A SIR會不會考慮番雙直頭18cm呢??
作者: A君 時間: 2013-4-6 14:35
咁短應該唔會了
作者: muyo 時間: 2013-4-7 16:53
直頭去直頭又會幾時有??
作者: A君 時間: 2013-4-7 18:55
傾緊,量太少(對廠黎講),未必肯再做
作者: dieago 時間: 2013-4-7 19:16
回復 4# A君
26Awg 90條都5夠派
作者: moochi 時間: 2013-4-8 02:49
我都等緊呀 ....
作者: cckeong 時間: 2013-4-8 19:59
回復 6# moochi
我都等緊呀 ....
作者: muyo 時間: 2013-4-9 01:30
最長線長幾多??

