作者: tonychoi 時間: 2010-6-18 15:36 標題: 團購咨詢:台灣xf的達人設計的銅底水冷頭: model: x1
本帖最後由 tonychoi 於 2010-6-18 15:36 編輯
台灣xf的達人設計的銅底水冷頭: model: x1
made in taiwan
支援amd am2/am2+/am3
intel 775/1156/1366
跟2分、3分及4分的接頭。
估計連埋運費及a費係hkd 260元一隻
有冇人有興趣呢?
作者: find72 時間: 2010-6-18 15:42
有無數據睇下?
作者: tonychoi 時間: 2010-6-18 15:48
有條link可以入去睇下
http://www.xfastest.com/viewthre ... &extra=page%3D1
作者: find72 時間: 2010-6-18 16:17
感覺一般 似乎非新手用東西(小弟就是新手)
不過單計價錢就真系一流
作者: acog 時間: 2010-6-18 21:56
nothing speical,
作者: aR_man 時間: 2010-6-19 22:58
唔錯的說!!
作者: salaryman 時間: 2010-6-19 23:06
老實講, 就咁睇個水道設計已係幾年前o既產物.
作者: B-52 時間: 2010-6-19 23:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salaryman 時間: 2010-6-20 00:20
個銅底水道係好似, 分別在於射水部份.
作者: kanduki 時間: 2010-6-20 22:25
樓主你先用佢砌set水冷上測試臺test轉俾大家睇下好d喎
作者: tonychoi 時間: 2010-6-20 23:11
我要有時間先得架,叫左xf的那位原創者自己攪測試了。
我都係當介紹下及推介下,我基本上已有一個black ice 360排,dp-600p,自己上年年頭都設計左個水冷頭,找eddie cnc左一隻出來,一直想攪下水冷測試,但alex大話要攪高級d要恆溫水箱的水平測試出來先準,咁就真係大工工程喇,邊有咁多地方
作者: LKNim 時間: 2010-6-23 14:36
本帖最後由 LKNim 於 2010-6-23 14:38 編輯
$260買隻黎看下門口都OK喎
如果有VS其他冷頭或者U120EX會有參考性多D
佢拎隻紅海黎比真係...
如果佢D接頭可以唔要/只選其中一set會合理D,個價又靚D

