Board logo

標題: 眼不好, 搵個好多DARH THEME OR BLACK THEME [打印本頁]

作者: 孤寂使者    時間: 2021-4-14 22:15     標題: 眼不好, 搵個好多DARH THEME OR BLACK THEME

眼不好, 搵個好多DARH THEME OR BLACK THEME, 都套用唔到入WIN7 ,大家有ANY METHOD?
作者: justiceice    時間: 2021-4-16 09:08

Windows 7 嘅話冇計,用住 High Contrast theme 頂住先?
作者: 孤寂使者    時間: 2021-4-17 21:58

Windows 7 嘅話冇計,用住 High Contrast theme 頂住先?
justiceice 發表於 2021-4-16 09:08



    THANKS
作者: chue    時間: 2021-4-19 03:15

本帖最後由 chue 於 2021-4-19 03:19 編輯

眼唔好不要跟風mon越買越大,買返 19寸就夠,保持一定距離,mon 越大距離越遠,想正常距離比盡 24寸
作者: SYW    時間: 2021-4-20 00:01

win7就無dark theme
之前聽呢度ching介紹用f.lux,減低藍光輸出
常用chrome盡開dark mode
至於chue ching話用19寸mon, 實在唔夠用, 唯有保持距離睇mon
作者: platinum    時間: 2021-4-20 10:36

其實 browser 仲可以用dark reader add-in:



作者: 孤寂使者    時間: 2021-4-20 18:38

其實 browser 仲可以用dark reader add-in:
platinum 發表於 2021-4-20 10:36



    好多謝你,好有用,請問可以令MS OFFICE 2013都全黑嗎?如果WIN10情況+MS OFFICE 2013
作者: platinum    時間: 2021-4-20 19:07

好多謝你,好有用,請問可以令MS OFFICE 2013都全黑嗎?如果WIN10情況+MS OFFICE 2013 ...
孤寂使者 發表於 2021-4-20 18:38



    Office 應該無, 只可靠f.lux
新版本Office 有dark mode, 不過excel/word 都係一片白色...

win 7 都可有第三方dark theme,
爬下文: Universal Theme Patcher 或者 UxStyle





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2