Board logo

標題: 代替 Acrobat 是否 Foxit 最好,編輯 PDF 用途 [打印本頁]

作者: 風十三    時間: 2017-11-16 14:06     標題: 代替 Acrobat 是否 Foxit 最好,編輯 PDF 用途

主要用途,編輯 PDF Format 的 File
我見到 Foxit 收費都合理,一次性支付。
現在 Acrobat 都以月費方式運行。
如果 Edit 的 File 唔多,是否以月費支付的 Acrobat 化算?
作者: raymondchan338    時間: 2017-11-16 22:28

主要用途,編輯 PDF Format 的 File
我見到 Foxit 收費都合理,一次性支付。
現在 Acrobat 都以月費方式運 ...
風十三 發表於 2017-11-16 14:06

acrobat 有買斷版,我公司買 standard edition $24XX, professional edition $37XX.
作者: usei    時間: 2017-11-19 09:05

foxit 整不整到 fillable PDF ?
作者: 風十三    時間: 2017-11-19 13:57

Foxit 30天 試用版,到而家都未下載到,佢地個server唔知點解好慢
作者: housing    時間: 2017-11-19 20:05

用緊呢個,好似幾好。

https://www.tracker-software.com/product/pdf-xchange-pro
作者: 風十三    時間: 2017-11-20 17:52

用緊呢個,好似幾好。

https://www.tracker-software.com/product/pdf-xchange-pro
housing 發表於 19/11/2017 20:05



    啱啱裝咗試用版
我只需要 Edit 文字,所以兩者都一樣咁用,以價格,就 PDF-X 平啲
作者: chikelu4632    時間: 2017-11-20 18:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chikelu4632    時間: 2017-11-20 18:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2017-11-22 11:42

簡單 edit PDF 可以試 libreoffice

新版不用裝 PDF plugin
會用 draw 來直接開 PDF
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 12:47

簡單 edit PDF 可以試 libreoffice

新版不用裝 PDF plugin
會用 draw 來直接開 PDF
usei 發表於 2017-11-22 11:42



    https://support.office.com/en-us ... a-bcdb-233379c2f63a

WORD 都可以, 但你咁做, 一般既word processor 開完. D format 位置會走晒樣. save 番之後. 你唔係全面check 過. 可能會錯漏百出.

正路EDIT PDF. 一定要用番PDF 既editor.
作者: 風十三    時間: 2017-11-22 17:51

WORD 都可以, 但你咁做, 一般既word processor 開完. D format 位置會走晒樣. save 番之後. 你唔 ...
556556bt 發表於 22/11/2017 12:47



    我而家仲諗緊買邊個,Acrobat 108/月,不過要簽一年
咁計 Foxit 平好多
用咗兩日,Foxit / PDF - X 都唔錯
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 18:05

我而家仲諗緊買邊個,Acrobat 108/月,不過要簽一年
咁計 Foxit 平好多
用咗兩日,Foxit / PDF - X  ...
風十三 發表於 2017-11-22 17:51



    係咪經常要用? 如果一般用下就唔好SIDE 錢.

btw foxit 同pdf-x 係唔錯.. 我D portable app 都有佢兩個. 方便要黎無啦啦開PDF 用
作者: 風十三    時間: 2017-11-22 18:08

係咪經常要用? 如果一般用下就唔好SIDE 錢.

btw foxit 同pdf-x 係唔錯.. 我D portable app 都有佢 ...
556556bt 發表於 22/11/2017 18:05



    呢個月開始,用多咗 PDF Edit Font ,我估平均一個月都要 Edit 5 個 PDF Doc
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 18:12

呢個月開始,用多咗 PDF Edit Font ,我估平均一個月都要 Edit 5 個 PDF Doc ...
風十三 發表於 2017-11-22 18:08



    唔係一日五次就算啦... 若果果兩個tool 做到. 我都唔會俾錢
我記得以前最想用係acrobat 個capture 功能. 可以將SCAN 左既doc 變做PDF, OCR  再俾你EDIT.
D 原稿文字又可以edit, copy & paste 同search. 又保留番原有風格不變.
作者: 風十三    時間: 2017-11-22 18:32

唔係一日五次就算啦... 若果果兩個tool 做到. 我都唔會俾錢
我記得以前最想用係acrobat 個capture  ...
556556bt 發表於 22/11/2017 18:12


SCAN 果度,我有部大影印機代勞
而家最常改,係人地 send 過嚟果啲 pdf file,有啲技術性改動,又唔想比做文件果個知,唯有自己改
作者: 556556bt    時間: 2017-11-22 19:43

SCAN 果度,我有部大影印機代勞
而家最常改,係人地 send 過嚟果啲 pdf file,有啲技術性改動,又唔想比 ...
風十三 發表於 2017-11-22 18:32



    手改就用個平平地先囉...
作者: 風十三    時間: 2017-12-2 13:11

Foxit 香港唔知係唔係無咗
作者: usei    時間: 2017-12-4 15:50

PDF edit 好似一定收費
不知是不是要同 adobe 買資料
而 adobe 又規定不可以 open source / free
作者: Jackywongkk    時間: 2017-12-4 16:11

回覆 6# 風十三


    我朋友公司都買佢, acrobat 太貴
作者: 風十三    時間: 2017-12-4 17:36

Foxit Standard USD129
PDF-X USD43.5
介面 Foxit 就似 MS Office
不過 PDF-X就平
作者: makeedee    時間: 2017-12-5 03:17

pdf x好
同埋建議買斷
月供供死會最唔抵
作者: makeedee    時間: 2017-12-5 07:24

pdf x我用開,ok的
作者: 風十三    時間: 2017-12-5 14:16

咁一於買PDFx


作者: 風十三    時間: 2017-12-6 12:54

pdf x好
同埋建議買斷
月供供死會最唔抵
makeedee 發表於 5/12/2017 03:17



    今日先發覺,佢無得買斷
分1 , 2 , 3 年 Plan





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2