Board logo

標題: 倉頡簡體輸入法? [打印本頁]

作者: kathynkw    時間: 2017-9-12 08:14     標題: 倉頡簡體輸入法?

懶得用繁簡轉換
成日希望有方法,打完個倉頡碼就會出隻簡體字
(例:日土木戈 → 时)

但係用網上教學 set Windows 內建輸入法……
咦?無咗人地教我嗰啲嘢嘅?

請問大家:有無好建議?
Windows 內建應該點做?Or......
坊間有無好用嘅倉頡簡體輸入法?



分享一下我部腦個倉頡輸入法「內容選項」
http://i.imgur.com/uS0RvLk.png
作者: a2468    時間: 2017-9-12 08:37

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: kathynkw    時間: 2017-9-12 20:00

多謝教路,點知嗰個網站條 download link 壞咗

有人推介另一輸入法,我試過之後 work 咗
歡迎其他遇到同樣困難嘅人進入 ↓
http://www.chinesecj.com/forum/forum.php?mod=viewthread&tid=2596
作者: a2468    時間: 2017-9-13 07:58

[quote]多謝教路,點知嗰個網站條 download link 壞咗

有人推介另一輸入法,我試過之後 work 咗
歡迎其他遇到同樣 ...

http://www.chinesecj.com/forum/f ... thread&tid=2596

頭先試一下冇速成輸入法
作者: lionfish    時間: 2017-9-13 08:12

唔係可以直接打咩。
时=日木戈
间=戈尸日
无=一大山
尽=尸人卜
作者: a2468    時間: 2017-9-13 08:50

唔係可以直接打咩。
时=日木戈
间=戈尸日
无=一大山
尽=尸人卜
lionfish 發表於 2017-9-13 08:12


速成打
时=日戈
间=日日
无=人火
尽=中廿
作者: mdws2002    時間: 2017-9-13 09:24

懶得用繁簡轉換
成日希望有方法,打完個倉頡碼就會出隻簡體字
(例:日土木戈 → 时)

但係用網上教學 set W ...
kathynkw 發表於 2017-9-12 08:14


簡單裝個Yahoo!奇摩輸入法,已經可以有呢個功能。(不過個功能係要自己手動開。)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2