Board logo

標題: [操作疑難] 軟件有記憶體泄漏情況 [打印本頁]

作者: hihi007    時間: 2016-5-19 18:55     標題: 軟件有記憶體泄漏情況

本帖最後由 hihi007 於 2016-5-20 14:34 編輯

用緊個軟件在跑腳本......
一開始運行只有1XXX K
過幾小時再睇 工作管理員已升至8XX  XXX K
第二日再睇   成個程式已經彈error  自動幫我關閉
想請問有冇方法解決   試過內存釋放軟件....調電腦內既分頁檔都係解決唔到

電腦配置.....  window7   I5 4460   8GB RAM


謝謝
作者: EITCo    時間: 2016-5-19 19:29

如果真係程式寫得有問題引致memory leak
而唔畀佢食咁多RAM又運作唔到
咁係無辦法的

因為佔用的記憶體仍然由該程序擁有
個程序唔主動放返記憶體出來
唔手動關閉程序重開 (或等到OS強制殺左個程序)
收唔返D記憶體的

試下聯絡個作者囉
作者: hihi007    時間: 2016-5-19 20:24

回覆 2# EITCo


明白    唔該哂
我而家就係等OS 自動關左佢   我再重開番   HAHA  好累
想問window10 個內存壓縮   對內存泄漏有冇幫助?

作者已經沒更新了
最後一次更新都係6年前既事
查過係用Borland C++ 寫的
作者: EITCo    時間: 2016-5-19 21:48

回覆 3# hihi007

以前,當物理內存快要耗盡的時候,windows會把一些不常用的內存數據轉移到硬盤上的虛擬內存文件(pagefile)裡,以釋放物理內存給需要的程序。這樣做有個壞處:當你又需要訪問保存在pagefile裡的數據的時候,因為需要從硬盤裡讀取,所以速度會非常慢,畢竟硬盤和內存的速度天差地別,即使你用的是SSD。

而更好的解決方案就是把這些數據繼續留在物理內存裡。但是物理內存已經見底,怎麼辦呢?Windows 10使用了內存壓縮技術,將一部分不常使用的內存數據打包壓縮起來,等到有程序需要訪問那些數據的時候,再解壓縮出來。因為這些都是在內存中進行的,所以速度非常快,用戶不會感覺到從硬盤讀取數據時候的卡頓感。唯一的額外開銷可能就是增加了CPU使用率,畢竟要壓縮和解壓縮,不過在當今CPU過剩的時代,這根本不算事兒。

當然,內存壓縮只會在物理內存使用率較高的時候才會發生,所以不會每個人都有一個內存佔用超高的system進程。而且內存壓縮也是有極限的,內存數據確實太多的話,Windows 10還是會把一部分數據放到硬盤上。

http://answers.microsoft.com/zh- ... db934a6967c0?auth=1

咁講可能有幫助
如果有用,我諗再視乎有leaked memory可以壓得幾細
但相信長遠都有日會爆

程式係咪open source?
作者: 556556bt    時間: 2016-5-19 21:56

回覆  hihi007




咁講可能有幫助
如果有用,我諗再視乎有leaked memory可以壓得幾細
但相信長遠都有日會 ...
EITCo 發表於 2016-5-19 21:48


篇野大陸寫?... compressed memory 本身係windows kernel 一個service. 會自動做的.
作者: EITCo    時間: 2016-5-19 22:14

回覆 5# 556556bt


應該係
而篇野貼起MS問答版
好似無咩矛盾呀
作者: 556556bt    時間: 2016-5-19 22:30

回覆  556556bt


應該係
而篇野貼起MS問答版
好似無咩矛盾呀
EITCo 發表於 2016-5-19 22:14


無... 不過內儲呢個字好銀眼....... 記憶體就記憶髒啦.. 唔明幾時會變左內儲.....~~

記得好似前年定舊年有篇BLOG, MS 講free memory is waste memory. 所以佢情願俾D process 用盡再compressed. 所以win 10 望落成日好似唔夠RAM.
但諷刺係RAM 愈多愈食電....
作者: toylet    時間: 2016-5-20 00:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2016-5-20 13:58

無... 不過內儲呢個字好銀眼....... 記憶體就記憶髒啦.. 唔明幾時會變左內儲.....~~

記得好似前年定舊 ...
556556bt 發表於 2016-5-19 22:30


compress都要睇下乜, 唔係乜data都可以compress
作者: 556556bt    時間: 2016-5-20 14:01

compress都要睇下乜, 唔係乜data都可以compress
KinChungE 發表於 2016-5-20 13:58



    係OS level 都唔到你APP LEVEL 控制啦. 佢使乜理係乜DATA. 同SWAP MEM 一樣咁做法. 佢只係唔WRITE 落DISC 轉為WRITE 番入MEM BUT COMPRESS..
作者: hihi007    時間: 2016-5-20 14:43

回覆  hihi007




咁講可能有幫助
如果有用,我諗再視乎有leaked memory可以壓得幾細
但相信長遠都有日會 ...
EITCo 發表於 2016-5-19 21:48



係   我就係睇到有呢個壓縮功能先問問
不過長遠黎計我諗都係會os 自動幫我關左佢,,,問題根源在於個軟件度,,我個人係咁諗
都可以手動關,,但冇理由長時間24H 捕係電腦前面

我唔知點為知開源?
剩係知佢係用Borland C++ 寫個主軟件   外面加左個壓縮殼
有D TXT 檔,同埋DATA檔做調用  大致係咁樣,,我剩係識呢D 架渣
作者: hihi007    時間: 2016-5-20 14:44

無... 不過內儲呢個字好銀眼....... 記憶體就記憶髒啦.. 唔明幾時會變左內儲.....~~

記得好似前年定舊 ...
556556bt 發表於 2016-5-19 22:30


哈哈   唔好意思  我唔知應該點講好   都係想睇下有冇辦法
自己又周圍google
作者: hihi007    時間: 2016-5-20 14:56

一個無寫錯的軟件是不會無端端 memory leak! 小心兮惡毒嘢!
有啲 virus/hacks 就兮故意製造 memory leak  ...
toylet 發表於 2016-5-20 00:20


冇錯  個軟件好多功能的....其他功能都好正常...
運行上黎都係keep住在4XXX-5XXX K  之間(我個人觀察運行一個星期都冇事)  完全唔食RAM  
OS都冇試過自動幫我滅左佢黎釋放
=====================================================
但係用到其中某個功能就黎料.....D RAM 係咁升呀升...完全冇回收記憶體   最後報error
同埋作者已沒有更新了,,最後更新在2010年   所以基本應該沒戲   如果反編譯有冇可能
作者: KinChungE    時間: 2016-5-20 15:17

冇錯  個軟件好多功能的....其他功能都好正常...
運行上黎都係keep住在4XXX-5XXX K  之間(我個人觀察運行 ...
hihi007 發表於 2016-5-20 14:56


唯有set time schedule定時restart佢
作者: EITCo    時間: 2016-5-20 17:14

冇錯  個軟件好多功能的....其他功能都好正常...
運行上黎都係keep住在4XXX-5XXX K  之間(我個人觀察運行 ...
hihi007 發表於 2016-5-20 14:56



無source code惟有自己由頭寫過

可以試試會唔會稍舊版程式反而無bug
作者: hihi007    時間: 2016-5-20 18:06

ok   唔該哂咁多位

唯有唔用佢呢個功能啦   冇辦法
冇舊版本的  只軟件好耐之前係收費的  可能唔想再更新就變左免費版lu
作者: peter88625    時間: 2016-5-21 21:20

既然係freeware, 放上黎講吓邊個function出事?
作者: asteea    時間: 2016-5-22 19:58

本帖最後由 asteea 於 2016-5-22 20:00 編輯

單純佔用普通記憶體其實還好...
另外如果係模擬keyboard mouse, 選擇應該有好幾種.
我會建議你換一個...
作者: hihi007    時間: 2016-5-23 22:25

回覆 17# peter88625


    如果要你pm 我吧   





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2