標題: 點可以fil走雙語之中的普通話,留下廣東話? [打印本頁]
作者: luckiejacky 時間: 2016-4-4 16:29 標題: 點可以fil走雙語之中的普通話,留下廣東話?
有套雙語片,想問點整走普通話
只要回廣東話...
THX
作者: mdws2002 時間: 2016-4-4 17:32
咩格式嚟?
作者: C_Law 時間: 2016-4-4 18:21
真係獨立聲軌雙語還是好似以前 VCD 那種分左右的雙語?
其實好多轉片都有 Copy track 功能,不影響聲畫質素,直接將你選擇保留的 Video 及 Audio track 原汁原味 Copy 去新檔。
但如果係好似以前 VCD 那種雙語就應該真係要重新 Encode 過條 Audio track。
作者: Kin_2012 時間: 2016-4-4 19:34
印象中只係左右聲軌
作者: luckiejacky 時間: 2016-4-4 19:35
flv 來的,我是從土豆下的...
唔知得唔得...
THX

