Board logo

標題: 點可以fil走雙語之中的普通話,留下廣東話? [打印本頁]

作者: luckiejacky    時間: 2016-4-4 16:29     標題: 點可以fil走雙語之中的普通話,留下廣東話?

有套雙語片,想問點整走普通話
只要回廣東話...
THX
作者: mdws2002    時間: 2016-4-4 17:32

有套雙語片,想問點整走普通話
只要回廣東話...
THX
luckiejacky 發表於 2016-4-4 16:29


咩格式嚟?
作者: C_Law    時間: 2016-4-4 18:21

真係獨立聲軌雙語還是好似以前 VCD 那種分左右的雙語?

其實好多轉片都有 Copy track 功能,不影響聲畫質素,直接將你選擇保留的 Video 及 Audio track 原汁原味 Copy 去新檔。

但如果係好似以前 VCD 那種雙語就應該真係要重新 Encode 過條 Audio track。
作者: Kin_2012    時間: 2016-4-4 19:34

前 VCD 那種雙語
C_Law 發表於 2016-4-4 18:21


印象中只係左右聲軌
作者: luckiejacky    時間: 2016-4-4 19:35

flv 來的,我是從土豆下的...
唔知得唔得...
THX





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2