Board logo

標題: [實用軟件] 【轉貼】Outlook Express 6 (OE6) for Win7 and Win8 [打印本頁]

作者: toylet    時間: 2013-12-5 01:11     標題: 【轉貼】Outlook Express 6 (OE6) for Win7 and Win8

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pl8888    時間: 2013-12-5 01:28

回復 1# toylet

用 livemail 會唔會好過用 oe6 ?
作者: chinwah    時間: 2013-12-5 09:13

回復 1# toylet


咪用OE啦, 以前做support 煩到我地都死, OE mail file有2GB限製,
大過2gb email儲存又開唔番
用live mail算啦
作者: toylet    時間: 2013-12-5 19:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2