作者: toylet 時間: 2013-12-5 01:11 標題: 【轉貼】Outlook Express 6 (OE6) for Win7 and Win8
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pl8888 時間: 2013-12-5 01:28
回復 1# toylet
用 livemail 會唔會好過用 oe6 ?
作者: chinwah 時間: 2013-12-5 09:13
回復 1# toylet
咪用OE啦, 以前做support 煩到我地都死,
大過2gb email儲存又開唔番
用live mail算啦
作者: toylet 時間: 2013-12-5 19:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
