作者: kotony2008 時間: 2013-10-24 16:08 標題: 光碟燒錄交流 ]求Nero+Alcohol120%ge(圖文教學)定有其他推介?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kotony2008 時間: 2013-10-24 20:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdws2002 時間: 2013-10-25 11:17
唔係無人知,只不過係一嚟,依家已經少咗好多人燒碟(鬼叫USB手指,外置Harddisk依家咁平,雲又咁大舊)
另外,就係你呢啲咁簡單嘅問題,一Google就有答案。所以啲師兄懶得理你啫……

Nero
http://www.nero.com/cht/products/nero-burning-rom/tutorials.php
Alcohol120%
http://tw.myblog.yahoo.com/jw!W2 ... o-/article?mid=1196
如果你唔係用嚟做老翻
,隻隻燒錄軟件都係大同小異……作者: harry4567 時間: 2013-10-25 19:17
Daemon Tools而家新版都唔錯用架 ;)
作者: kotony2008 時間: 2013-11-27 21:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chunyin2003 時間: 2013-11-28 01:07
最好DVD Decrypter+Imgburn
兩個都係同一作者開發,前者已經停止開發多時,但可以複製受保護DVD,Imgburn雖然一直更新,但無法copy保護DVD,所以最好兩個一齊用
如果連DVD Decrypter都破解唔到的,推薦DVDFab!
作者: kotony2008 時間: 2013-11-28 10:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088 時間: 2013-11-28 11:58
回復 3# mdws2002
電腦都沒有 DVD 或 DVD Writer
作者: kotony2008 時間: 2013-11-28 12:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

