Board logo

標題: [操作疑難] 光碟燒錄交流 ]求Nero+Alcohol120%ge(圖文教學)定有其他推介? [打印本頁]

作者: kotony2008    時間: 2013-10-24 16:08     標題: 光碟燒錄交流 ]求Nero+Alcohol120%ge(圖文教學)定有其他推介?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kotony2008    時間: 2013-10-24 20:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdws2002    時間: 2013-10-25 11:17

有無人知道呀???推推先....
kotony2008 發表於 2013-10-24 20:41



唔係無人知,只不過係一嚟,依家已經少咗好多人燒碟(鬼叫USB手指,外置Harddisk依家咁平,雲又咁大舊)
另外,就係你呢啲咁簡單嘅問題,一Google就有答案。所以啲師兄懶得理你啫……

Nero
http://www.nero.com/cht/products/nero-burning-rom/tutorials.php

Alcohol120%
http://tw.myblog.yahoo.com/jw!W2 ... o-/article?mid=1196

如果你唔係用嚟做老翻,隻隻燒錄軟件都係大同小異……
作者: harry4567    時間: 2013-10-25 19:17

Daemon Tools而家新版都唔錯用架 ;)
作者: kotony2008    時間: 2013-11-27 21:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chunyin2003    時間: 2013-11-28 01:07

what about imgburn?
定有其他推介?
請各位師兄幫忙,想知你哋嘅意見 ...
kotony2008 發表於 27-11-2013 21:29

最好DVD Decrypter+Imgburn
兩個都係同一作者開發,前者已經停止開發多時,但可以複製受保護DVD,Imgburn雖然一直更新,但無法copy保護DVD,所以最好兩個一齊用
如果連DVD Decrypter都破解唔到的,推薦DVDFab!
作者: kotony2008    時間: 2013-11-28 10:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fred2088    時間: 2013-11-28 11:58

回復 3# mdws2002


    電腦都沒有 DVD 或 DVD Writer
作者: kotony2008    時間: 2013-11-28 12:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2