Board logo

標題: 有無SOFTWARE可以改影片既aspect ratio? [打印本頁]

作者: Inspire    時間: 2010-5-22 14:28     標題: 有無SOFTWARE可以改影片既aspect ratio?

例如16:9->4:3咁,thanks
作者: EOS    時間: 2010-5-22 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Inspire    時間: 2010-5-22 15:38

回復 2# EOS


    當然係實質改啦,就係唔想次次播都要係player較
作者: 註冊    時間: 2010-5-22 15:45

你不如壓過套片啦
作者: hkl8324    時間: 2010-5-22 17:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: icarus-c    時間: 2010-5-22 18:51

即係你想就咁改ratio 定係將條片縮細再加黑色fill上下?
兩者同樣都叫做轉左做4:3不過前者會走樣(變瘦)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2