標題: 有無SOFTWARE可以改影片既aspect ratio? [打印本頁]
作者: Inspire 時間: 2010-5-22 14:28 標題: 有無SOFTWARE可以改影片既aspect ratio?
例如16:9->4:3咁,thanks
作者: EOS 時間: 2010-5-22 15:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Inspire 時間: 2010-5-22 15:38
回復 2# EOS
當然係實質改啦,就係唔想次次播都要係player較
作者: 註冊 時間: 2010-5-22 15:45
你不如壓過套片啦
作者: hkl8324 時間: 2010-5-22 17:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: icarus-c 時間: 2010-5-22 18:51
即係你想就咁改ratio 定係將條片縮細再加黑色fill上下?
兩者同樣都叫做轉左做4:3不過前者會走樣(變瘦)
