Board logo

標題: [求助] Windows 7 出4聲道 [打印本頁]

作者: drwilsonng    時間: 2010-3-28 16:06     標題: [求助] Windows 7 出4聲道

我是駁TV的,咁係插後置聲道個位輪出去TV的

XP的時候,只要係控制台SET做4聲道,所有程式都可以OUTPUT4聲道(即係TV)

但換左WIN7後,就唔得 ,喇叭TEST無問題的,請問如何解決

thanks
作者: 鬼(?)    時間: 2010-3-30 22:44

咁樣唔得?
[attach]1017826[/attach]
作者: drwilsonng    時間: 2010-3-30 23:16

先Thanks,其實已經咁SET左,不過只能係右邊按測試時出到(後聲道)聲

其他如KMPLAYER無(後聲道)聲出





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2