作者: drwilsonng 時間: 2010-3-28 16:06 標題: [求助] Windows 7 出4聲道
我是駁TV的,咁係插後置聲道個位輪出去TV的
XP的時候,只要係控制台SET做4聲道,所有程式都可以OUTPUT4聲道(即係TV)
但換左WIN7後,就唔得
,喇叭TEST無問題的,請問如何解決thanks
作者: 鬼(?) 時間: 2010-3-30 22:44
咁樣唔得?
[attach]1017826[/attach]
作者: drwilsonng 時間: 2010-3-30 23:16
先Thanks
,其實已經咁SET左,不過只能係右邊按測試時出到(後聲道)聲其他如KMPLAYER無(後聲道)聲出
