Board logo

標題: 正版Win7下載中 [打印本頁]

作者: milkycloud    時間: 2009-12-30 15:45     標題: 正版Win7下載中

有得用喇
作者: mig33    時間: 2009-12-30 15:50

係USA?
作者: milkycloud    時間: 2009-12-30 15:54

原帖由 mig33 於 2009-12-30 15:50 發表
係USA?

香港
作者: chrislaw    時間: 2009-12-30 16:03

Free???
Link Please
作者: SInG_Lee    時間: 2009-12-30 16:05     標題: 回覆 4# 的帖子

應該係俾錢嫁
作者: 9600GT    時間: 2009-12-30 16:23

唔明求真相
作者: milkycloud    時間: 2009-12-30 16:36

原帖由 chrislaw 於 2009-12-30 16:03 發表
Free???
Link Please

Will MS give away free copies of Win 7???
作者: milkycloud    時間: 2009-12-30 16:36

原帖由 SInG_Lee 於 2009-12-30 16:05 發表
應該係俾錢嫁

兩舊
作者: p0486    時間: 2009-12-30 16:43

原帖由 milkycloud 於 2009-12-30 16:36 發表

兩舊

咁平!
C兄分享下
作者: 9600GT    時間: 2009-12-30 16:44

淨係得upgrade版
作者: milkycloud    時間: 2009-12-30 17:04

原帖由 p0486 於 2009-12-30 16:43 發表

咁平!
C兄分享下

等我搞掂先
作者: milkycloud    時間: 2009-12-30 17:05

原帖由 9600GT 於 2009-12-30 16:44 發表
淨係得upgrade版


作者: bebird    時間: 2009-12-30 17:38

原帖由 milkycloud 於 2009-12-30 16:36 發表

兩舊

my student Win7U upgrade @ $699
作者: ABCKSERIC    時間: 2009-12-30 19:05

平咁多,,,200...
GD喎--
作者: bondleung    時間: 2009-12-30 19:41

有冇得upgrade 去enterprise ?
作者: macross7ra    時間: 2009-12-30 21:46

樓主想show off 定想討論呢個方法?
作者: hoas    時間: 2009-12-30 22:06

點樣可以$200咁平呀?
我衣家用緊64bit vista ultimate可以用嗎?
作者: 556556bt    時間: 2009-12-30 22:17

好似係美國買用STUDENT 身份買, 先會係DIGITAL RIVER DOWNLOAD 喎.~
係美國買學生版, 可以自己download 32 同 64 BIT 既ISO
作者: conanhkg    時間: 2009-12-30 22:54

msdnaa full version = $0
[attach]985153[/attach]
作者: 556556bt    時間: 2009-12-30 22:58     標題: 回覆 19# 的帖子

恭喜恭喜.. .~~

仲要係完全版
作者: b.v.v.    時間: 2009-12-31 00:30     標題: 回覆 19# 的帖子

the same in UK
got both 32 & 64 for FREE
作者: 天宮葉月    時間: 2009-12-31 00:35

Yeah in Denmark also Free Windows & pro 32bit/64bit. 樓主's download version one is so expensive
作者: itiskaka    時間: 2009-12-31 02:39     標題: 回覆 22# 的帖子

點解香港無呢D荀野
作者: b.v.v.    時間: 2009-12-31 03:36     標題: 回覆 23# 的帖子

只要學校有入MSDNAA
學生就可以申請
作者: N.T.    時間: 2009-12-31 05:04

好多學校都有key拎..free..
作者: 天宮葉月    時間: 2009-12-31 10:32

原帖由 itiskaka 於 2009-12-31 02:39 發表
點解香港無呢D荀野

有呀
作者: chrislaw    時間: 2009-12-31 11:19

原帖由 天宮葉月 於 2009-12-31 10:32 發表

有呀

Where???
作者: killuazaoldyeck    時間: 2009-12-31 11:29

原帖由 chrislaw 於 2009-12-31 11:19 發表

Where???

詳情請向自己學校的IT部門查詢。
作者: holyAS    時間: 2009-12-31 14:04

即係HK無啦:funk:
作者: aussie    時間: 2009-12-31 14:41     標題: 1

澳洲學生買 win 7 pro係$45AUD

不過我無買到
作者: lipay8134    時間: 2009-12-31 17:49

便咁多,激死人吖
作者: 天宮葉月    時間: 2009-12-31 18:03

原帖由 holyAS 於 2009-12-31 14:04 發表
即係HK無啦:funk:

一係你唔小心睇唔到樓上講睇乜(睇清楚啲),一係你嘅logic超有問題(冇嘢好講)。
作者: ffxxkk    時間: 2010-1-1 00:17

係咪一定要讀 computing 先有資格問學校攞ga??
作者: outdate怪魔    時間: 2010-1-1 00:26

原帖由 conanhkg 於 2009-12-30 10:54 PM 發表
msdnaa full version = $0
985153


之前唔係太多人拎del左咩??
作者: conanhkg    時間: 2010-1-1 00:59

原帖由 outdate怪魔 於 2010-1-1 00:26 發表


之前唔係太多人拎del左咩??

果個係 acm 啫

而家仲有
[attach]985598[/attach]

[ 本帖最後由 conanhkg 於 2010-1-1 01:17 編輯 ]
作者: b.v.v.    時間: 2010-1-1 02:37     標題: 回覆 35# 的帖子

ching學校有咁多野dl既
作者: outdate怪魔    時間: 2010-1-1 16:58

原帖由 b.v.v. 於 2010-1-1 02:37 AM 發表
ching學校有咁多野dl既


acm要買的
作者: yws    時間: 2010-1-1 23:25

我都MSDN 下載左...但傻左... 裝WIN7唔記得入KEY...
入左WINDOWS先入番KEY..搞到依家有時話我未驗證..都唔知點搞
作者: conanhkg    時間: 2010-1-2 01:16

原帖由 b.v.v. 於 2010-1-1 02:37 發表
ching學校有咁多野dl既

因為我係電腦系的,所以 MSDNAA 會多少少野 DL
啲 programming tools 仲多
作者: terry99_99    時間: 2010-1-2 13:03

我有.edu account
不過無 USA 地址,買唔到
浪費哂

[ 本帖最後由 terry99_99 於 2010-1-2 13:03 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2