作者: eric_the_red 時間: 2009-11-8 21:36 標題: 岩岩由WIN7 UPGRADE 去VISTA
岩岩由WIN7 64BIT UPGRADE 去VISTA 64BIT, 有冇人咁做? 各方面都爽左好多
作者: SInG_Lee 時間: 2009-11-8 21:48
DOWNGRADE???
作者: eric_the_red 時間: 2009-11-8 21:56
我覺得是UPGREADE
作者: 不明人士 時間: 2009-11-8 22:41
Win7 UP 到去 Vista
[ 本帖最後由 不明人士 於 2009-11-8 22:42 編輯 ]
作者: lexal 時間: 2009-11-8 22:41
沒玩了~~我之前就是用VISTA ULTI 64bit~~邊到夠7仔FIGHT~~

作者: ahrock 時間: 2009-11-8 22:49
why "upgrade"??
作者: chessinli 時間: 2009-11-8 22:49
SP1
作者: 不明人士 時間: 2009-11-8 22:51 標題: 回覆 7# 的帖子
Vista SP1
我岩岩都睇錯以為係 Win7 SP1

作者: holyAS 時間: 2009-11-8 23:00
唔係好明
作者: eric_the_red 時間: 2009-11-8 23:03
我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C 就會彈檔案總管出錯
作者: eric_the_red 時間: 2009-11-8 23:05
VISTA 連DX11 都有, 仲有咩理由用WIN7, 用住VISTA 等WIN 7 SP1

作者: 集團主席 時間: 2009-11-9 00:19
原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:03 發表
我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C 就會彈檔案總管出錯, 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.
same road
作者: Phil_123 時間: 2009-11-9 11:59
原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:03 發表
我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C 就會彈檔案總管出錯, 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.
http://www.neowin.net/news/main/ ... windows-7-available
[ 本帖最後由 Phil_123 於 2009-11-9 12:02 編輯 ]
作者: Phil_123 時間: 2009-11-9 12:00
你就好似由 XP downgrade 去 2000 咁... 舊版功能少 d, 細食 d, 心理上同感覺上都會覺得爽少少架喎, 但係各款新版獨有既功能用唔到囉...
[ 本帖最後由 Phil_123 於 2009-11-9 12:02 編輯 ]
作者: eric_the_red 時間: 2009-11-9 12:46
原帖由 Phil_123 於 2009-11-9 11:59 發表
我用 tete009 版 Firefox 未 hang 過... Explorer 亦冇問題.DirectX 唔係一切.
http://www.neowin.net/news/main/ ... windows-7-available
咩TETE 3.55, FF 3.6/3.7 都試過都係唔掂.
作者: eric_the_red 時間: 2009-11-9 12:48
原帖由 Phil_123 於 2009-11-9 12:00 發表
你就好似由 XP downgrade 去 2000 咁... 舊版功能少 d, 細食 d, 心理上同感覺上都會覺得爽少少架喎, 但係各款新版獨有既功能用唔到囉...![]()
用緊I712GB RAM, SSD 仲驚佢大食咩, 反而有咁高效能既硬件, 要有穩定性既OS 先至最重要.
作者: lopez13 時間: 2009-11-9 13:09
爛gag + 膠post
作者: 星野吹雪 時間: 2009-11-9 14:24
岩岩個 vista 比我玩死左 (玩得太多 customize, system patch, 裝左好多 "incompatible" software 同 driver)
裝左 7 之後覺得 system tray 好正, 以前我要用 3rd party software 先做到既野依家原生就有,
同埋個 areo shake 好方便, 震震依家個窗其他會 minimize 左, 拉上去 maximize, 拉左拉右可以 tile windows,
依家係對個 task bar 既「可自設」程度有少少不滿, option 太少, 我依家用緊大圖示同唔夠位就縮
作者: Phil_123 時間: 2009-11-9 15:16
你個 Firefox 有乜 addon, 有乜 plugin? 我用開 3.5.x, 開左接近 200 個 tabs 都冇 hang.
3.6, 3.7 既 beta/alpha 就會 hang, 但冇證據顯示同 Windows 7 有關.
作者: kirafung 時間: 2009-11-9 15:28
Vista 其實ok, 不過 win7 大勢

作者: Oops 時間: 2009-11-9 15:47
原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:03 發表
我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C 就會彈檔案總管出錯, 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.
why dun i have such kind of problem
作者: eric_the_red 時間: 2009-11-9 15:58
原帖由 Phil_123 於 2009-11-9 15:16 發表
你個 Firefox 有乜 addon, 有乜 plugin? 我用開 3.5.x, 開左接近 200 個 tabs 都冇 hang.
3.6, 3.7 既 beta/alpha 就會 hang, 但冇證據顯示同 Windows 7 有關.
原來係個lingoes 問題

作者: eric_the_red 時間: 2009-11-9 15:59
你有冇試過用碟裝game such as gta4, street fighter 4?
[ 本帖最後由 eric_the_red 於 2009-11-9 18:03 編輯 ]
作者: freebird 時間: 2009-11-9 16:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hsm 時間: 2009-11-9 16:26
原帖由 freebird 於 2009-11-9 16:20 發表
咁係FireFox 廢,唔開Win7事, 我用win7 3個月, 佢既完美係Vista 所比唔到既.
now: Win7 Ultimate 64bit
美係邊

