Board logo

標題: 岩岩由WIN7 UPGRADE 去VISTA [打印本頁]

作者: eric_the_red    時間: 2009-11-8 21:36     標題: 岩岩由WIN7 UPGRADE 去VISTA

岩岩由WIN7 64BIT UPGRADE 去VISTA 64BIT, 有冇人咁做? 各方面都爽左好多
作者: SInG_Lee    時間: 2009-11-8 21:48

DOWNGRADE???
作者: eric_the_red    時間: 2009-11-8 21:56

原帖由 SInG_Lee 於 2009-11-8 21:48 發表
DOWNGRADE???

我覺得是UPGREADE
作者: 不明人士    時間: 2009-11-8 22:41

Win7 UP 到去 Vista

[ 本帖最後由 不明人士 於 2009-11-8 22:42 編輯 ]
作者: lexal    時間: 2009-11-8 22:41

原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 21:56 發表

我覺得是UPGREADE

沒玩了~~我之前就是用VISTA ULTI 64bit~~邊到夠7仔FIGHT~~
作者: ahrock    時間: 2009-11-8 22:49

why "upgrade"??
作者: chessinli    時間: 2009-11-8 22:49

SP1
作者: 不明人士    時間: 2009-11-8 22:51     標題: 回覆 7# 的帖子

Vista SP1
我岩岩都睇錯以為係 Win7 SP1
作者: holyAS    時間: 2009-11-8 23:00

唔係好明
作者: eric_the_red    時間: 2009-11-8 23:03

原帖由 lexal 於 2009-11-8 22:41 發表

沒玩了~~我之前就是用VISTA ULTI 64bit~~邊到夠7仔FIGHT~~

我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C  就會彈檔案總管出錯 , 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.
作者: eric_the_red    時間: 2009-11-8 23:05

原帖由 ahrock 於 2009-11-8 22:49 發表
why "upgrade"??

VISTA 連DX11 都有, 仲有咩理由用WIN7, 用住VISTA 等WIN 7 SP1
作者: 集團主席    時間: 2009-11-9 00:19

原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:03 發表

我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C  就會彈檔案總管出錯 , 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.


same road
作者: Phil_123    時間: 2009-11-9 11:59

原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:03 發表

我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C  就會彈檔案總管出錯 , 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.
我用 tete009 版 Firefox 未 hang 過... Explorer 亦冇問題.
原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:05 發表

VISTA 連DX11 都有, 仲有咩理由用WIN7, 用住VISTA 等WIN 7 SP1
DirectX 唔係一切.
http://www.neowin.net/news/main/ ... windows-7-available

[ 本帖最後由 Phil_123 於 2009-11-9 12:02 編輯 ]
作者: Phil_123    時間: 2009-11-9 12:00

你就好似由 XP downgrade 去 2000 咁... 舊版功能少 d, 細食 d, 心理上同感覺上都會覺得爽少少架喎, 但係各款新版獨有既功能用唔到囉...

[ 本帖最後由 Phil_123 於 2009-11-9 12:02 編輯 ]
作者: eric_the_red    時間: 2009-11-9 12:46

原帖由 Phil_123 於 2009-11-9 11:59 發表
我用 tete009 版 Firefox 未 hang 過... Explorer 亦冇問題.DirectX 唔係一切.
http://www.neowin.net/news/main/ ... windows-7-available

咩TETE 3.55, FF 3.6/3.7 都試過都係唔掂.
作者: eric_the_red    時間: 2009-11-9 12:48

原帖由 Phil_123 於 2009-11-9 12:00 發表
你就好似由 XP downgrade 去 2000 咁... 舊版功能少 d, 細食 d, 心理上同感覺上都會覺得爽少少架喎, 但係各款新版獨有既功能用唔到囉...

用緊I712GB RAM, SSD 仲驚佢大食咩, 反而有咁高效能既硬件, 要有穩定性既OS 先至最重要.
作者: lopez13    時間: 2009-11-9 13:09

爛gag + 膠post
作者: 星野吹雪    時間: 2009-11-9 14:24

岩岩個 vista 比我玩死左 (玩得太多 customize, system patch, 裝左好多 "incompatible" software 同 driver)
裝左 7 之後覺得 system tray 好正, 以前我要用 3rd party software 先做到既野依家原生就有,
同埋個 areo shake 好方便, 震震依家個窗其他會 minimize 左, 拉上去 maximize, 拉左拉右可以 tile windows,
依家係對個 task bar 既「可自設」程度有少少不滿, option 太少, 我依家用緊大圖示同唔夠位就縮
作者: Phil_123    時間: 2009-11-9 15:16

原帖由 eric_the_red 於 2009-11-9 12:46 發表

咩TETE 3.55, FF 3.6/3.7 都試過都係唔掂.
你個 Firefox 有乜 addon, 有乜 plugin? 我用開 3.5.x, 開左接近 200 個 tabs 都冇 hang.
3.6, 3.7 既 beta/alpha 就會 hang, 但冇證據顯示同 Windows 7 有關.
作者: kirafung    時間: 2009-11-9 15:28

Vista 其實ok, 不過 win7 大勢
作者: Oops    時間: 2009-11-9 15:47

原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:03 發表

我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C  就會彈檔案總管出錯 , 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.


why dun i have such kind of problem
作者: eric_the_red    時間: 2009-11-9 15:58

原帖由 Phil_123 於 2009-11-9 15:16 發表
你個 Firefox 有乜 addon, 有乜 plugin? 我用開 3.5.x, 開左接近 200 個 tabs 都冇 hang.
3.6, 3.7 既 beta/alpha 就會 hang, 但冇證據顯示同 Windows 7 有關.

原來係個lingoes 問題
作者: eric_the_red    時間: 2009-11-9 15:59

原帖由 Oops 於 2009-11-9 15:47 發表


why dun i have such kind of problem

你有冇試過用碟裝game such as gta4, street fighter 4?

[ 本帖最後由 eric_the_red 於 2009-11-9 18:03 編輯 ]
作者: freebird    時間: 2009-11-9 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hsm    時間: 2009-11-9 16:26

原帖由 freebird 於 2009-11-9 16:20 發表

咁係FireFox 廢,唔開Win7事, 我用win7 3個月, 佢既完美係Vista 所比唔到既.
now: Win7 Ultimate 64bit

美係邊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2