作者: Stanley9down 時間: 2009-11-3 03:01 標題: 預期明年 6~8月份出 Windows 7 SP1 補丁
路邊社消息:明年一月出 beta 版 SP1 補丁,估計正式版會在 6~8月份推出公開下載。
作者: Phil_123 時間: 2009-11-3 11:12
資料來源
http://www.neowin.net/news/main/ ... ls-begin-to-surface
用黎塞住 "等 SP1 出左先" 班人把口
作者: alex123 時間: 2009-11-3 11:18
禁快??

作者: killuazaoldyeck 時間: 2009-11-3 12:28
因為還未至於要大規模改進,自然穩步出SP是不錯的
作者: keithpktkl 時間: 2009-11-3 16:16
咁快出sp1??
作者: 9600GT 時間: 2009-11-3 16:52
唔洗急, 最緊要快
作者: 資源回收筒 時間: 2009-11-3 19:22
原帖由 Phil_123 於 2009-11-3 11:12 發表
資料來源
http://www.neowin.net/news/main/ ... ls-begin-to-surface
用黎塞住 "等 SP1 出左先" 班人把口![]()
到sp1出左果陣,佢地就話等sp2出左先架啦
作者: cskahk 時間: 2009-11-3 19:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVANGELION 時間: 2009-11-3 22:06
係咁等,不如唔好用windows
作者: hey 時間: 2009-11-3 23:00
但事實上依家 win 7 的確係好多bug 喎.....睇各位師兄就知, 叫人點唔等呢
作者: monkey_lulu 時間: 2009-11-3 23:04
落番去XP先 lor!
作者: alex123 時間: 2009-11-3 23:08
我覺得算少啦,同VISTA比
作者: dvd-rw 時間: 2009-11-3 23:13
你都係睇人地啫
我自己用, 幾部機, 都未HIT到D咩會影響日常應用既問題
作者: hey 時間: 2009-11-3 23:22
咁多人話win 7 係 vista sp3 , 但係win7 既bug 係vista sp2 會唔會出現呢?
作者: tonight 時間: 2009-11-3 23:43
多bug?!
作者: hotfire 時間: 2009-11-3 23:56
暫時用落都唔錯,無咩嚴重大問題遇到
邊用邊等sp
作者: kazenorin 時間: 2009-11-4 01:18
初用 Windows 7 的感覺比起初用 Vista 的感覺好得多
作者: cskahk 時間: 2009-11-4 13:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: katoru 時間: 2009-11-4 14:33
bugs都有分重要同唔重要
我唔覺得win7有好多bugs會影響一般用途
作者: polarhei 時間: 2009-11-4 17:49
BUG很少,因為裝載的內容已經改變了,它只附上一般的功能和工具.
作者: sk2 時間: 2009-11-5 04:18
以前 NT 年代, M$ 係承諾過每半年一個 SP, 仲會有 Feature upgrade, NT4 SP4 就係一個最典型例子.
去到 W2K, 雖然都係差唔多半年有個 SP, 但係可能因為 XP 關係, 開始話 SP 唔會包 Feature upgrade...
XP 仲搞笑, SP1 一年, SP2 兩年, SP3 四年.... 無錯... SP3 係 XP 出街 7 年後先出... 仲要實際每一個 SP 都有 Feature upgrade...
Vista 每個 SP 大約一年, 但係唔算有 Feature upgrade, 因為新既 features 都已經可以獨立 download... e.g. Remote Desktop Client 7.0...
其實可能好多人都比 XP 既歷史誤導左, 當左 SP 係新版本, 仲要好耐先出一野, 實際上一個 OS 既 SP 最多一年起碼都應該有一次, 次次都靠 Windows update, 淨係裝 uninstall data 都幾 GB, 好多公司機唔係有好多個 GB 比佢咁玩架咋!!!

