作者: 田力 時間: 2023-6-23 23:53 標題: 上次買咗 T16 AMD 好滿意,而家想幫人買部可以每日攜帶嘅 Thinkpad 有冇咩好選擇?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TH30 時間: 2023-6-23 23:58
每日攜帶嘅就Thinkpad X啦

作者: 田力 時間: 2023-6-24 03:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aichun 時間: 2023-6-24 06:56
超budget
作者: Miipp 時間: 2023-6-24 07:02
無話唔得,二手成色唔新 G6~7 之類
作者: TH30 時間: 2023-6-24 09:50
樓主要部每日攜帶
輕薄,長氣,耐摔
那一樣不是用錢換回來的?
作者: TH30 時間: 2023-6-24 10:11
thinkpad x1 nano gen3 抵!勾筆都抵!
利申:黑粉


作者: Miipp 時間: 2023-6-24 10:25
一定係呢部最 fit
坐時光機去 4~5 年後用 3000-3500 人仔收部二手
作者: aichun 時間: 2023-6-24 10:33
3500鎂就大把選擇
作者: kcy128 時間: 2023-6-24 11:55
X1 carbon 同 nano都容易揩污糟,手指掂到都會有印
要成日拎黎拎去用,其實係唔適合,除非唔介意部機睇起黎污糟
作者: Jazz 時間: 2023-6-24 18:27
L14 E14 新系已出,想再平可以諗埋Thinkbook
返學用梗係食學生餐
作者: ckyuen2 時間: 2023-6-25 19:22
呢兩隻應該7x30U?咁不如買舊
作者: kcy128 時間: 2023-6-25 20:33
E14 gen 5轉新模具,邊框細咗好多,同埋有16:10 屏幕
如果唔介意1.5kg重,E14 gen 5係唔錯既平價選擇。
作者: Miipp 時間: 2023-6-25 21:19
ching 邊樹見到 E14 G5 有乜靚價?
我而家睇攔路虎 HK, 新 E14 G5 (精三) 還不如上代 T14s G3 (精三加)
[attach]2378654[/attach]
[attach]2378655[/attach]
作者: ckyuen2 時間: 2023-6-26 07:47
話說budget 之內
可能得呢部
而家唔知咩價
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D2
作者: kcy128 時間: 2023-6-26 20:33
618期間見過大陸出名個幾個網站賣4499,7730U, 16GB ram, 2.2k 屏
不過我無買,因為部機唔輕。香港Lenovo出新款機通常要等幾個月先開始減價
作者: 田力 時間: 2023-7-9 08:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2023-7-9 10:16
非常好
早 d 用小黑,認識乜係真正好野,將來細 d 機率中水果文青毒
不過 thinkpad 有渣 mon,要 skip FHD 300nits 的
作者: h0324879 時間: 2023-7-9 13:21
依家用緊2018年x1 carbon, 除左熱DD 之來都無咩唔好, 5年黎都穏穏陣陣, 幫我搵左唔少錢。
希望下年可以有新模, 咁就有理由買新野玩。
作者: samsamhk 時間: 2023-7-9 14:13
作者: funlog 時間: 2023-7-9 17:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵 時間: 2023-7-9 18:22
如果京都嗰啲
自己換mon囉
係條edp cable 唔知幾多針啫
自己買嗰啲72 個亮度唔知點解
會比原廠出嗰啲更加好 50%己足夠
就算原廠都要70%以上先叫做相同
大家都係boe屏
作者: Miipp 時間: 2023-7-9 21:24
你有無係 starbug 見人用部 MBA/zenbook 駁一隻三舊水thinkpad keyboard 來用?
有無係新幹線見人用部 MBA/zenbook 駁一隻三舊水thinkpad keyboard 來用?
作者: TH30 時間: 2023-7-9 23:00
本帖最後由 TH30 於 2023-7-9 23:02 編輯
永遠懷念x220及之前的七行鍵盤
[attach]2380277[/attach]
作者: ht1507 時間: 2023-7-10 09:58
出番呢隻即買
作者: TH30 時間: 2023-7-10 11:00
leno明知黑粉鍾意都唔出
等下30週年啦
作者: xibeilou 時間: 2023-7-10 11:18
用過x200的確抵讚
作者: Miipp 時間: 2023-7-10 12:16
本帖最後由 Miipp 於 2023-7-10 17:08 編輯
唔係, 攔路虎會聽用家意見的, 就好似 T440 個一體化 touchpad 就被取蹄左改返傳統款.
我由 x200s 開始用小黑前後 4 部, 唔太識欣賞 7 行的優點, 反而而家 6 行 layout 擺 delete 係右上角非常就手
另一個取蹄 7 行的原因係 C 面頂部要擺轉軸等零件(有時會放埋前置 speaker), 等個 mon 可以做全面屏
作者: ht1507 時間: 2023-7-10 15:52
本身都想買ThinkPad 25,最後買咗P51
作者: bobopig 時間: 2023-7-11 00:46
think book 有冇?
作者: Miipp 時間: 2023-7-11 13:04
thinkbook = ideapad+

