Board logo

標題: S2 14 air/S3pro/thinkbook14p.... [打印本頁]

作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-8 22:22     標題: S2 14 air/S3pro/thinkbook14p....

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-7-14 07:36 編輯

14-7
6核Amd 4xxxh/5xxxh/intel 11th 4core...
問過max15寸
因為收工時見同事有人用15吋

不過taget 都係 S2 14 air/thinkbook14p
s3pro可以加多個nvme....
作者: 福頭蛋撻    時間: 2021-7-9 16:02

本帖最後由 福頭蛋撻 於 2021-7-9 16:06 編輯

13.3 都唔得一定要12.5?
老實講, 你D要求12.5吋既話真係冇咩可能做到, 因為市面上都好少12.5機, 有既一係太Cheap 一係太貴
作者: usei    時間: 2021-7-9 16:08

現在一般出 13
好少再細

SF314 / SF514 / X13 等都足夠輕
作者: pc1668    時間: 2021-7-9 17:33

本帖最後由 pc1668 於 2021-7-9 17:43 編輯

回覆 1# 暴走呆喵
There is a One Mix 4 10.1" (2560x1600) 11th gen i5/i7
https://fdzonerom.blogspot.com/2021/04/2021-one-mix-4.html

For brands like Lenovo/Dell/etc., the smallest is 13.3"
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-9 19:13

13.3 都唔得一定要12.5?
老實講, 你D要求12.5吋既話真係冇咩可能做到, 因為市面上都好少12.5機, 有既一係太 ...
福頭蛋撻 發表於 2021-7-9 16:02

13.3
有冇推介?
勉強可以拉
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-9 19:18

回覆  暴走呆喵
There is a One Mix 4 10.1" (2560x1600) 11th gen i5/i7


For brands like Lenovo/Dell ...
pc1668 發表於 2021-7-9 17:33


10寸尼部沒興趣
尼個尺寸同$$買大廠拉....
如果umpc size就另計
i using onemix GX1pro+外置mon
panasonic RZ4+外置mon
不過晤想成日带外置mon
作者: ckyuen2    時間: 2021-7-9 20:37

公數定自己錢先
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-10 00:07

回覆 7# ckyuen2


    自己錢
私伙野
作者: hyperbola    時間: 2021-7-10 00:19

thinkpad x13 唔錯。

等下ownership program 應該可以會平o的買到5代amd。
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-10 00:32

thinkpad x13 唔錯。

等下ownership program 應該可以會平o的買到5代amd。
hyperbola 發表於 2021-7-10 00:19



    都OK
衰在衰ON BOARD RAM....
作者: poma    時間: 2021-7-10 00:40

基本上而家細部輕身嘅9成9都係on board RAM,有d連SSD都係on board
作者: ckyuen2    時間: 2021-7-10 07:59

thinkpad x13 唔錯。

等下ownership program 應該可以會平o的買到5代amd。
hyperbola 發表於 2021-7-10 00:19



想等Ownership買AMD 通常都係失望多
作者: hyperbola    時間: 2021-7-10 11:52

都OK
衰在衰ON BOARD RAM....
暴走呆喵 發表於 2021-7-10 00:32


 師兄要32gb ram? 我部gen 1 有16+512已經好夠用。
作者: Miipp    時間: 2021-7-10 12:43

點解無人提 L 豬 gram 14 2021?

9xxg 有 16:10 FHD+ 99% DCI-P3, 兼且係樓煮 like 的照鏡鏡面 mon

14” WUXGA (1920 x 1200) IPS LCD Screen Windows 10 Home (64bit) Intel Evo Platform Powered by 11th Gen Intel® Core™ i7-1165G7 CPU
Intel® Iris® Xe Graphics 16GB LPDDR4X 4266MHz RAM 512GB NVMe™ SSD
作者: hiyato    時間: 2021-7-10 12:50

我部8th Gen LG14 電力依然強勁  
真係輕巧外勤之選
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-10 13:20

點解無人提 L 豬 gram 14 2021?

9xxg 有 16:10 FHD+ 99% DCI-P3, 兼且係樓煮 like 的照鏡鏡面 mon

14” W ...
Miipp 發表於 2021-7-10 12:43

太大了
作者: yanluk    時間: 2021-7-10 13:25

JD HP 戰x 13.3
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-10 13:34

JD HP 戰x 13.3
yanluk 發表於 2021-7-10 13:25

有考慮過
作者: hiyato    時間: 2021-7-10 14:09

本帖最後由 hiyato 於 2021-7-10 14:14 編輯

HP 戰X 13.3   2019  306.6×215.2×16.9毫米.
HP 戰X 13.3 2021 307.77 x 204.68 x 17.90 MM

LG gram 14.   313.4 x 215.2 x 16.8
作者: Miipp    時間: 2021-7-10 14:19

HP 戰X 13.3   2019  306.6×215.2×16.9毫米.
HP 戰X 13.3 2021 307.77 x 204.68 x 17.90 MM

LG gram 14 ...
hiyato 發表於 2021-7-10 14:09


ching 夠科學

而家窄邊框 14" 機身其實同普通 13.3 機一樣大
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-10 14:31

回覆 19# hiyato

呃! 我度一度包包先
作者: tol4kzk    時間: 2021-7-10 14:56

best choice thinkpad x
x1 nano
x13
x395
x390
作者: hibari0925    時間: 2021-7-10 14:57

回覆 1# 暴走呆喵

https://www.asus.com/tw/Laptops/ ... 393-11th-Gen-Intel/
但超過你預算,其他條件符合,
摸過實物,
同我個部UX331 13.3"大小接近,
睇你銀包厚度,
反正8月有消費卷可以考慮下
作者: Miipp    時間: 2021-7-10 15:11

回覆  暴走呆喵


但超過你預算,其他條件符合,
摸過實物,
同我個部UX331 13.3"大小接近,
睇你銀包厚度,
反 ...
hibari0925 發表於 2021-7-10 14:57


我好唔 like 牙石的 keyboard layout, UDLR 係納米 size, PUPD 又無獨立 key, 對我主力文書用超不利
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-10 15:21

回覆  暴走呆喵


但超過你預算,其他條件符合,
摸過實物,
同我個部UX331 13.3"大小接近,
睇你銀包厚度,
反 ...
hibari0925 發表於 2021-7-10 14:57

THXS

不過3300 x 2200 太高了 點對點100%太細...

我其實要 16:9 1080P
16:10 1200P 就可以了
我要點對點玩game
2200P 對 iris 負擔太重巴
作者: william-yeung    時間: 2021-7-12 14:42

本帖最後由 william-yeung 於 2021-7-12 14:51 編輯

回覆 1# 暴走呆喵


    TP X13 AMD, 5K ~7K
應該付合你要求

Lenoco C640 13.3, $6648, 唔錯
[attach]2272486[/attach]
第10代 Intel® Core™ i7-10510U
Windows 10 Home 64
13.3"FHD IPS AntiGlare LED Backlight Narrow Bezel 1920x1080
8.0GB DDR4-2400 DDR4 SDRAM 2400MHz
512GB SSD,PCIe-NVMe,TLC
Fingerprint Reader
觸控板 + Active Pen
Intel Jefferson Peak 2 9560 2x2ac + 藍牙 5.0 非 Vpro
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 14:53

回覆  暴走呆喵


    TP X13 AMD, 5K ~7K
應該付合你要求

Lenoco C640 13.3, $6648, 唔錯

第10代 Intel ...
william-yeung 發表於 2021-7-12 14:42

[attach]2272487[/attach]
我應該買這部
機身長度同13吋差不多

師兄覺得呢部如何
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 14:55

回覆  暴走呆喵


    TP X13 AMD, 5K ~7K
應該付合你要求

Lenoco C640 13.3, $6648, 唔錯

第10代 Intel ...
william-yeung 發表於 2021-7-12 14:42

如果intel的話我一定要買11代
核顯差太多了

不過今次試一下玩amd本本

因為readeon driver 比intel 好好多
3d加速又完整
作者: hiyato    時間: 2021-7-12 15:07

如果intel的話我一定要買11代
核顯差太多了

不過今次試一下玩amd本本

因為readeon driver 比intel 好好 ...
暴走呆喵 發表於 2021-7-12 14:55



    5800u
    Performance可以頂到幾年~
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 16:26

5800u  
    Performance可以頂到幾年~
hiyato 發表於 2021-7-12 15:07

我係怕個散熱頂唔順啫
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 16:43

回覆  暴走呆喵


    TP X13 AMD, 5K ~7K
應該付合你要求

Lenoco C640 13.3, $6648, 唔錯

第10代 Intel ...
william-yeung 發表於 2021-7-12 14:42


TP X13 AMD
spec 比hp 13寸弱很多
同價可以買R7 5800U 高色域100% ntsc...即72%色域
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 16:45

暫時用 onemix gx1pro 頂1星期
作者: hiyato    時間: 2021-7-12 17:11

本帖最後由 hiyato 於 2021-7-12 17:14 編輯

回覆 30# 暴走呆喵


    https://www.bilibili.com/s/video/BV1Dy4y1b7zU
    https://www.bilibili.com/video/B ... .b_72656c61746564.1
低性能、低噪音、低发热   
封印了性能

however, a comment within may interest u

by
leslie_xin

这里说下自己的日常使用心得。本人是14寸,R7-5800U,16GB+1TB版本。
本人是程序员,本子就是用来工作的,日常是同时开3~4个VS2019,1个VSCode,一个Oracle Sql Developer,一个SqlServer2017,一个Win7虚拟机,以及QQ微信钉钉OFFICE浏览器等。
1,结论:完全够用,轻松胜任。
2,接口多确实方便,插上电源后,接一个无线鼠标,一个键盘,一条网线,还有一个USB口用来插手机或U盘。不需要扩展坞。
3,机子声音非常小,几乎听不见,很好。
4,屏幕拖影问题,我的没有,看B站弹幕是没有拖影的。

作者: ckyuen2    時間: 2021-7-12 17:29

低功耗低發熱結果就係六核八核性能差別低,唔使加錢上八核反而睇邊隻有貨緊要啲
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 18:40

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-7-12 18:41 編輯
回覆  暴走呆喵


   
   
低性能、低噪音、低发热   
封印了性能

however, a comment withi ...
hiyato 發表於 2021-7-12 17:11

有2G長行已經收貨
如果玩3d keep住60度下 非常滿意
我應該買 戰66 r7 5800u 14寸
佢竟然同我嘅13.3寸便攜mon一樣size.. 我唔知有冇睇過
呢部大家覺得如何


我onemixGx1proi7 1160G7都甘玩
平時唔著風扇 係玩3D即上6x度
作者: william-yeung    時間: 2021-7-12 21:02

本帖最後由 william-yeung 於 2021-7-12 21:05 編輯

回覆 31# 暴走呆喵
今年我買嗰部 AMD X13 $6389.3,我係買行貨,如果買大陸貨華為機都唔差.
[attach]2272541[/attach]
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 21:29

[attach]2272545[/attach]


決定買機械革命
標準cpu 可以換內存
雙風扇雙導熱管
應該壓得不錯
作者: Miipp    時間: 2021-7-12 21:32

戰66 不如加少少上戰x,grade 同款都上一個檔次

唔急等得一個月就唔爭在睇埋 nop 出唔出 probook 同級優惠
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 21:36

戰66 不如加少少上戰x,grade 同款都上一個檔次

唔急等得一個月就唔爭在睇埋 nop 出唔出 probook 同級優惠 ...
Miipp 發表於 2021-7-12 21:32

戰x有考慮過
始終得一個風扇
散熱效能有限

諗下諗下買機械革命
看來品牌都唔錯
R5 4600H
6核心夠我用 基本頻率夠高 明天仲要平幾百蚊

上一次玩準系統已經幾年前
今次又試下
作者: yanluk    時間: 2021-7-12 21:49

機械革命個keyboard唔好打,比HP 戰x or X13 差好多.
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 21:54

機械革命個keyboard唔好打,比HP 戰x or X13 差好多.
yanluk 發表於 2021-7-12 21:49



    我好少用keyboard..
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 21:56

我比較著重整體散熱效能

因為通常都係玩game多
上youtube
整下片
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 21:59

1.5kg以下我絕對接受到

反正平時用開部3KG Zbook17....
作者: yanluk    時間: 2021-7-12 22:05

整體散熱效能應該機械革命>戰x>X13>戰66
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-12 22:28

整體散熱效能應該機械革命>戰x>X13>戰66
yanluk 發表於 2021-7-12 22:05



    thx
作者: Miipp    時間: 2021-7-13 08:28

機革的細機有 ching 開過箱話風扇有古怪微噪音,唔知係咪款款都咁,可以搵舊 post 參考

當然,若純為運算而來,好多小問題就唔係問題
作者: william-yeung    時間: 2021-7-13 09:37

回覆 37# 暴走呆喵


    唔買行貨有點高危,今日有台 ThinkBook 13s G3 ACN
$6748.5
AMD® Ryzen™ 5 5600U 處理器 (6 Cores / 12 Threads, 2.30 GHz, up to 4.20 GHz with Turbo Boost, 3 MB Cache L2 / 16 MB Cache L3)
Windows 10 Pro 64
13.3"WUXGA, IPS, LED Backlight, Narrow, 100%sRGB, Non-Touch, 2.4mm 1920x1200
16.0GB LPDDR4X-4266 SDRAM Onboard 4266MHz
512GB SSD,PCIe-NVMe,TLC
保固 :三年 Premier
Intel Wi-Fi 6 22260 2x2 + 藍牙 5.0 vPro
薄型 720p 攝影機,具有防窺鏡頭蓋
6-row Backlit 英文 KB
USB-C 65W (支援 RapidCharge)
<1.3Kg
https://www.lenovo.com/hk/zf/hks ... cid=hk:email:n84gpj
[attach]2272570[/attach]
作者: Miipp    時間: 2021-7-13 09:57

回覆  暴走呆喵


    唔買行貨有點高危,今日有台 ThinkBook 13s G3 ACN
$6748.5
AMD® Ryzen™ 5 5600U  ...
william-yeung 發表於 2021-7-13 09:37


買 thinkbook 就揀國行 14p 好過

等價有 5800H, 16 512, 2240x1400 mon 5899 人
作者: hiyato    時間: 2021-7-13 09:57

回覆  暴走呆喵


    唔買行貨有點高危,今日有台 ThinkBook 13s G3 ACN
$6748.5
AMD® Ryzen™ 5 5600U  ...
william-yeung 發表於 2021-7-13 09:37



   pretty good option



1165G7 ~ R23 multi score 6070  vs 7636 5600u
作者: william-yeung    時間: 2021-7-13 10:34

回覆 48# Miipp


    港行有 3年 premier 保,國行有保你都要送到部機返上去先有用,除非你當無保用。
一來一回有乜事又要再安排。
U 慳電過 H.
14P >2kg,
13S <1.3Kg
重點都係個人需要.
穩陣D, 我自己會買港行,
作者: Miipp    時間: 2021-7-13 10:41

回覆  Miipp

    港行有 3年 premier 保,國行有保你都要送到部機返上去先有用,除非你當無保用。
一來一回有乜事又要再安排。
U 慳電過 H.
14P >2kg,
13S <1.3Kg
重點都係個人需要.
穩陣D, 我自己會買港行,

william-yeung 發表於 2021-7-13 10:34


ching 嚇死寶寶

呢個年代就算 14" gaming 機都未必過 2kg 啦.

U 系同 H 系散熱設計取向唔同, 樓煮揀機革明顯想要長時間高 TDP 效能釋放, U 系跑高頻一會兒就變軟皮蛇


[attach]2272577[/attach]
作者: chungemail    時間: 2021-7-13 10:43

回復 48 #Miipp

Thinkbook 有咩唔好,我都啱啱買在部15.6 AMD

R7 5800u
16gb ram
1tb ssd
100%rgb
兩年保
$6580

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2021-7-13 11:00

回復 Miipp

Thinkbook 有咩唔好,我都啱啱買在部15.6 AMD

R7 5800u
16gb ram
1tb ssd
100%rgb
兩年保
$6 ...
chungemail 發表於 2021-7-13 10:43


s 系無乜唔好, 百貨應百客.

基於樓煮情況, p 系效能釋放好 d, 個 mon 又再好用 d.

p.s. 我個人偏向忽略行保, 以及盡可能避免效交地產稅
  
  
[attach]2272581[/attach]
作者: YCW1402    時間: 2021-7-13 12:11

回覆  暴走呆喵


    唔買行貨有點高危,今日有台 ThinkBook 13s G3 ACN
$6748.5
AMD® Ryzen™ 5 5600U  ...
william-yeung 發表於 2021-7-13 09:37

Below $6k will be considerable.

Over $6k better buy thinkpad (or IMO thinkbook not worth over $6k)
作者: ckyuen2    時間: 2021-7-13 13:05

Below $6k will be considerable.

Over $6k better buy thinkpad (or IMO thinkbook not worth over $6k) ...
YCW1402 發表於 2021-7-13 12:11



    thinkpad + 100%sRGB at this price range only X13 or possibly E?
作者: funnyhk    時間: 2021-7-13 13:14

用緊部IdeaPad Slim 5i (14) 好滿意
作者: YCW1402    時間: 2021-7-13 13:51

thinkpad + 100%sRGB at this price range only X13 or possibly E?
ckyuen2 發表於 2021-7-13 13:05

last discount at x13 AMD is only $65xx (3 months ago).
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-13 14:35

買 thinkbook 就揀國行 14p 好過

等價有 5800H, 16 512, 2240x1400 mon 5899 人
Miipp 發表於 2021-7-13 09:57

尼部好ok
1800p是鏡面 唔知道出嗰陣時要幾多
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-13 14:37

s 系無乜唔好, 百貨應百客.

基於樓煮情況, p 系效能釋放好 d, 個 mon 又再好用 d.

p.s. 我個人偏向忽 ...
Miipp 發表於 2021-7-13 11:00

你真係明白我諗乜嘢

而家的確係機械革命同thinkbook 14P周璇中
平嘅密機械革命
貴既thinkbook

不過機械革命連ram都可以自己換...
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-13 14:41

機革的細機有 ching 開過箱話風扇有古怪微噪音,唔知係咪款款都咁,可以搵舊 post 參考

當然,若純為運算 ...
Miipp 發表於 2021-7-13 08:28

佢嗰啲古怪噪音
其實會唔會影響運作呢

可能一部部係咁樣囉
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-13 14:52

已預訂r5 5600h+1400p屏幕
根本冇得選擇...
4999人仔 呢個價位我覺得值得
.....
希望1800p不要加太多可能轉

到時再睇要機械革命定聯想
作者: william-yeung    時間: 2021-7-13 16:33

回覆 61# 暴走呆喵


    等樓主開箱
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-13 16:59

回覆  暴走呆喵


    等樓主開箱
william-yeung 發表於 2021-7-13 16:33

唔知有冇時間喎
我唔做專業測試求其影幾張就算囉
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-14 00:18

決定 Thinkbook14p
r5 5600h
1400p ips(暫時只有這個選)
作者: billgatesion    時間: 2021-7-14 01:01

決定 Thinkbook14p
r5 5600h
1400p ips(暫時只有這個選)
暴走呆喵 發表於 2021-7-14 00:18


THINKBOOK 14P 同小新PRO 14 /16 系列有咩主要不同?
個CONFIG 好似樣咁~
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-14 01:14

THINKBOOK 14P 同小新PRO 14 /16 系列有咩主要不同?
個CONFIG 好似樣咁~
billgatesion 發表於 2021-7-14 01:01


THINKBOOK 14P
USB-a多一個
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-14 04:04

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-7-14 07:34 編輯

問過公司同事可以入15吋

所以而家唔使搵咁細部了

不過taget 都係 S2 14 air/thinkbook14p
作者: Scottiemj    時間: 2021-7-14 20:24

問過公司同事可以入15吋

所以而家唔使搵咁細部了

不過taget 都係 S2 14 air/thinkbook14p ...
暴走呆喵 發表於 2021-7-14 04:04

Thinkbxxk 14P 5800H性價比高,我都等緊冇貨賣

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-7-14 21:26

回覆 68# Scottiemj


    6399 cny
联想(Lenovo)拯救者R7000 2021 15.6英寸游戏笔记本电脑(新锐龙 6核 R5-5600H
r5 5600h+3050 這個應該夠用了
我有Game一直要用nvidia
這個amd+nvdia應該夠了
作者: chungemail    時間: 2021-7-14 21:50

回復 68 #Scottiemj

Thinkbook 14p 不如 港行thinkbool 15 gen3,如果教育account 價錢唔爭得多,係粒u 變在5800u, 同1080p 100% rgb

via HKEPC Reader for Android
作者: raimondo    時間: 2021-7-16 08:35

回復 Scottiemj

Thinkbook 14p 不如 港行thinkbool 15 gen3,如果教育account 價錢唔爭得多,係粒u 變在58 ...
chungemail 發表於 2021-7-14 21:50

国行有正版office 送(depend 你有冇用)
作者: Miipp    時間: 2021-7-16 09:22

国行有正版office 送(depend 你有冇用)
raimondo 發表於 2021-7-16 08:35


永久版係幾正
作者: YCW1402    時間: 2021-7-16 12:13

回復 Scottiemj

Thinkbook 14p 不如 港行thinkbool 15 gen3,如果教育account 價錢唔爭得多,係粒u 變在58 ...
chungemail 發表於 2021-7-14 21:50

14" 2k vs 15.6 1080P?

Really no room for discussion....
作者: Themishk    時間: 2021-7-19 17:23

14" 2k vs 15.6 1080P?

Really no room for discussion....
YCW1402 發表於 2021-7-16 12:13



    agree
同埋16:10
16:9
都爭左唔少





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2