Board logo

標題: VAIO FE 新出即減價 [打印本頁]

作者: grlucky7    時間: 2020-10-23 11:48     標題: VAIO FE 新出即減價

似乎FE = Fan Edition, 除FE14 keyboard改用full-sized方向鍵較SE14/SX14可取外, 睇唔到有乜特色吸引到我, 真係死忠VAIO Fans先會買?
作者: 康士富    時間: 2020-10-23 11:56

賣咁既價錢
講笑咩
Fans都買唔落手la
作者: Miipp    時間: 2020-10-23 12:03

無獨顯的 14" ultrabook 1.58kg 嚇死寶寶
作者: KinChungE    時間: 2020-10-23 12:20

無獨顯的 14" ultrabook 1.58kg 嚇死寶寶
Miipp 發表於 2020-10-23 12:03


https://vaio.nexstmall.com/products/vaio-fe14-windows-10-home
佢從來冇提過係Ultrabook
作者: pc1668    時間: 2020-10-23 12:30

似乎FE = Fan Edition, 除FE14 keyboard改用full-sized方向鍵較SE14/SX14可取外, 睇唔到有乜特色吸引到我,  ...
grlucky7 發表於 2020-10-23 11:48


FE is made in China, it seems
作者: Miipp    時間: 2020-10-23 12:51

FE is made in China, it seems
pc1668 發表於 2020-10-23 12:30


assembled in XXX 可忽視, notebook 睇係乜地方裝配無意思

設計及用料主宰一切
作者: grlucky7    時間: 2020-10-23 13:03

原來仲有優惠碼VAIOFE減多$500, 即i5版FE14 $6490, i5版FE15 $7190

via HKEPC Reader for Android
作者: happylesson3003    時間: 2020-10-23 13:20

又係nexst 自主設計然後貼Vaio logo 上去 , 不過大陸果部貼牌Vaio VAIO FH14 1.4kg 比這個好,性能方面,外觀FE 好點。

“VAIO FH14 侍14 11代酷睿14英寸 1.4Kg 4G独显 高性能轻薄笔记本电脑(i7 16G 512G SSD GTX1650Ti FHD)
7499人民幣  “

外觀十足大陸不知名oem notebook.


不過要買都唔會買依家Vaio ,中過3次伏真係省返錢買其他好過。
作者: usei    時間: 2020-10-23 13:40

無獨顯的 14" ultrabook 1.58kg 嚇死寶寶
Miipp 發表於 2020-10-23 12:03


SF314 ~1.2KG
SF514 ~0.98KG

14" 1.58KG 是普通 notebook
作者: grlucky7    時間: 2020-10-23 13:40

assembled in XXX 可忽視, notebook 睇係乜地方裝配無意思

設計及用料主宰一切 ...
Miipp 發表於 2020-10-23 12:51

原本我都係忽視日本製造, 但早前收咗部紅版Duo 13, sleep mode下待機1星期只係少咗幾個%電, 即時令我對日本製造改觀, 同期Pro 13最多只係頂到兩日已冇電

via HKEPC Reader for Android
作者: happylesson3003    時間: 2020-10-23 13:41

回覆 6# Miipp

一睇邊框就知佢落足料,不過其他就真係將貨就價,0.3M 鏡頭,
    USB 3.0 Type-C x 1 (data only, non-PD and DP),同沒wifi6
作者: Miipp    時間: 2020-10-23 14:44

原本我都係忽視日本製造, 但早前收咗部紅版Duo 13, sleep mode下待機1星期只係少咗幾個%電, 即時令我對日 ...
grlucky7 發表於 2020-10-23 13:40


算把,我講的野 ching 永遠唔會明
作者: newera2013    時間: 2020-10-23 15:00

原本我都係忽視日本製造, 但早前收咗部紅版Duo 13, sleep mode下待機1星期只係少咗幾個%電, 即時令我對日 ...
grlucky7 發表於 2020-10-23 13:40


無錯,Nexstgo代理嘅VAIO其實就係用組裝地黎分設計來源
日本長野組裝嘅係VAIO設計,所以好接近脫離Sony前推嘅機
大陸組裝嘅係OEM貼牌,所以想要以前VAIO果種體驗嘅可以直接跳過大陸組裝model

但依家Vaio未有新產品,而且得SX系列有Comet Lake(14nm 10代),其他仲係8-9代,個定位好尷尬
作者: Miipp    時間: 2020-10-23 17:16

呢個 thread 可以話係
"點解香港唔興用 panasonic 同 nec 果 d 超輕 notebook?" 第二季
作者: happylesson3003    時間: 2020-10-23 18:25

回覆 14# Miipp


    至少可以講依家(Nexstgo / JPI)處理的 Vaio 係好垃圾,除了vaio z canvas 可以之外,之後真係不用多講。
作者: Miipp    時間: 2020-10-23 18:41

回覆  Miipp


    至少可以講依家(Nexstgo / JPI)處理的 Vaio 係好垃圾,除了vaio z canvas 可以之外 ...
happylesson3003 發表於 2020-10-23 18:25


無 market sales backup-缺大水喉去開發新模&攪 custom LCM 等等, 呢個牌子從一開始就唔係 sony vaio.

只係唔知點解咁多人未醒,甚至重迷戀緊一張偽 MIJ label. 說穿左,底板 PCBA,外殼等可以全部強國或第三世界生產,再運晒去日本打螺絲,咁就有張靚靚出世紙,正
作者: happylesson3003    時間: 2020-10-23 18:54

回覆 16# Miipp


    真係不如比lenovo 收左佢重好,起碼好似依家NEC 同Fujitsu 可以其享資源,都出部唔太失禮機。淨係依家SE, FE, 同大陸部FH 真係可以對Vaio講 , 不過如果SX 14 同 SX12好似上年S13,S11清舊貨5xxx同4xxx 都不失為一部好文書機。
    不過重見到黃金重有S13,S11 , 究竟重有幾多死貨未清?
作者: usei    時間: 2020-10-24 23:33

回覆 16# Miipp

PC 產品消費者一向只有品牌選擇權

零件中最值錢都是來自晶圓廠
晶圓廠一般設在信得過的地方避免比人偷技術
作者: mouseman    時間: 2020-10-27 16:07

Type-C Data only?
作者: sony_vaio    時間: 2020-10-27 16:51

見到個SPEC同重量
睇埋個樣
你都知關VAIO幾多事啦
由SONY賣走個一刻
其實已經得番個名係到

下部日系機都係諗PAN記
反正未用過PAN記
作者: happylesson3003    時間: 2020-10-27 17:58

回覆 20# sony_vaio


    不如買epson 或者 nec,toshiba。
作者: slt    時間: 2020-10-28 07:29

回復 21 #happylesson3003

Toshiba 唔係已經賣咗手提電腦業務畀 Sharp 咩
作者: Miipp    時間: 2020-10-28 09:51

回復 happylesson3003

Toshiba 唔係已經賣咗手提電腦業務畀 Sharp 咩
slt 發表於 2020-10-28 07:29


唔醒啦咁遲先抽身. 但 sharp 都奇怪, 自身都唔掂重買多個包伏, 都唔知係咪乜乜乜
作者: pc1668    時間: 2020-10-28 10:21

本帖最後由 pc1668 於 2020-10-28 21:17 編輯
唔醒啦咁遲先抽身. 但 sharp 都奇怪, 自身都唔掂重買多個包伏, 都唔知係咪乜乜乜 ...
Miipp 發表於 2020-10-28 09:51


Regarding Sharp notebook, I had one (made in Japan) with Pentium M (III) 1 GHz.  As I remember, bought the display unit at Fortress in 2003 (or 2004) ... at $5K

[attach]2227383[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2