Board logo

標題: Lenovo 小新pro13 R7 4800U 16G 512SSD [打印本頁]

作者: shal    時間: 2020-7-3 15:21     標題: Lenovo 小新pro13 R7 4800U 16G 512SSD

本帖最後由 shal 於 2020-7-3 18:53 編輯

見大家玩lenovo 14&15" 玩得禁開心 攪到我心思思搵下有沒13" 點知原來13"都有好野
星期一見京東一返貨市即時9沖一部返來,作日到貨
呢部AMD板真系比想像中吸引,仲要送office
加上AMD R7 4800U可以打到下機 又8C16T 日常開發工作加玩docker 非常夠洗

因為作日放假我叫同事help me 拿到公司樓下MTR比我
京東直送又真系幾快手
[attach]2203045[/attach]

回到home就即折外包,個盒正正常常
[attach]2203051[/attach]

有提示送office H&S
[attach]2203047[/attach]

全部野,個火牛行62W 可快充部NB
[attach]2203046[/attach]

正面 灰色 好apple 質感
[attach]2203049[/attach]

個低得個windows貼紙就咩都沒了
[attach]2203048[/attach]

keyboard
[attach]2203044[/attach]

個mon色水唔錯最仲要2k mon
[attach]2203050[/attach]

根機512SSD speed test 速度唔錯
[attach]2203052[/attach]

我自己有條1TB 所以又要改一下ssd了
[attach]2203053[/attach]

期他詳細內容過兩日後再update
作者: shal    時間: 2020-7-3 15:22

本帖最後由 shal 於 2020-7-18 21:55 編輯

各師兄提供的FAQ

重要:如自行升級左BIOS後不能使用任何typec hub 上的HDMI port
可以按照這位師兄的方法去fix

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 51&pid=39611319

重新install win10英 方法。
重要:重新安裝之前請使用根機的win10 登記office
打開office excel 按步驟註冊/登陸 你的Microsoft AC
成功後根機送的office就會捆綁入你個MS 戶口你就可以永久使用office在任何电腦上
記住成功後上ms Office官網查看自己戶口內送果個office已捆綁到你戶口未
如未千萬別reinstall 你的windows

大家可以先準備一支16GUSB
上這下載microsoft usb key maker
https://www.microsoft.com/zh-tw/software-download/windows10

之後你可用這個usb 重新安裝windows
要boot 入手指,只需要在一開機見到bios時按F8

重新安裝後即上MicroSoft Store
安裝
Lenovo vantage
https://www.microsoft.com/store/productId/9WZDNCRFJ4MV
Lenovo Utility
https://www.microsoft.com/store/productId/9PCMMNB260TX

呢個必須install否則好多工能key用不到

drive download
https://newsupport.lenovo.com.cn ... AMD平台:ARE版)  
小新13 pro AMD平台:ARE版

联想驱动管理(智能匹配,一键安装) 呢個不要安裝
其他都全安裝一下
作者: dickyctk    時間: 2020-7-3 16:34

我睇Comment話 touchpad 唔敏感,反應麻麻地,是嗎?
作者: kinggor    時間: 2020-7-3 16:42

出片試下Ps Pr .thx
作者: barryw    時間: 2020-7-3 16:52

跟 WD SSD.  正!
作者: fatau    時間: 2020-7-3 16:52

如果RAM自己換到就完美

用緊小新14, 想比屋企人再入部13PRO, 2.5K 吸引D
作者: fatau    時間: 2020-7-3 16:53

想打開佢換SSD, 但好似好難唔整花又見佢用WD, 就放棄左
作者: 暴力乂狗仔    時間: 2020-7-3 17:19

我睇Comment話 touchpad 唔敏感,反應麻麻地,是嗎?
dickyctk 發表於 2020-7-3 16:34



    同問,有興趣
作者: shal    時間: 2020-7-3 18:27

同問,有興趣
暴力乂狗仔 發表於 2020-7-3 17:19



    Ok 牙靈感過我部xps13
作者: Cool_Lemon_Tea    時間: 2020-7-3 18:44

好正,支持開箱文
作者: shal    時間: 2020-7-3 19:05

我睇Comment話 touchpad 唔敏感,反應麻麻地,是嗎?
dickyctk 發表於 2020-7-3 16:34



    個touch pad 返應仲好過我部xps13
作者: kuenyou9    時間: 2020-7-3 19:23

個touch pad 返應仲好過我部xps13
shal 發表於 2020-7-3 19:05



    望洛好吸引.  請問個MON 光唔光同埋  有沒TOUCH MON? 唔該
作者: andypson    時間: 2020-7-3 20:17

我就首批4999買,抽中左三喪

[attach]2203119[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: shal    時間: 2020-7-3 20:22

望洛好吸引.  請問個MON 光唔光同埋  有沒TOUCH MON? 唔該
kuenyou9 發表於 2020-7-3 19:23



    沒touch mon ,光度用洛同我部mac差不多
作者: sixfd    時間: 2020-7-3 20:26

C 兄請問可否 type c 充電?
作者: shal    時間: 2020-7-3 20:34

本帖最後由 shal 於 2020-7-3 20:35 編輯
C 兄請問可否 type c 充電?
sixfd 發表於 2020-7-3 20:26



    佢系只有typeC充入 也可輸出充人
作者: sixfd    時間: 2020-7-3 20:35

佢系只有typeC充
shal 發表於 2020-7-3 20:34



  Thx c 兄
作者: kuenyou9    時間: 2020-7-3 21:33

睇洛真係幾好. 呢個價都屈左機.  香港D LAPTOP 部部16GB 就收9千以上.  我都要上京東搞搞先.
作者: Miipp    時間: 2020-7-3 21:47

intel 今年 yup 得茄, 4 核貴過人 8 核, 重要係用舊製程.
作者: ???    時間: 2020-7-3 22:10

睇洛真係幾好. 呢個價都屈左機.  香港D LAPTOP 部部16GB 就收9千以上.  我都要上京東搞搞先. ...
kuenyou9 發表於 3/7/2020 21:33



asus  vivobook  4700U 16GB Ram$6998 @兇澤
作者: kuenyou9    時間: 2020-7-3 22:23

asus  vivobook  4700U 16GB Ram$6998 @兇澤
??? 發表於 2020-7-3 22:10


多謝提醒. 睇過好多REVIEW. 基本上呢部個MON 係垃圾, 較到最光先可以睇到. 同埋沒 USBC 充電.
  又沒4800U.   呢個PRO 13 有16:10 2K MON, 個MON 實嬴.
作者: shal    時間: 2020-7-3 22:30

asus  vivobook  4700U 16GB Ram$6998 @兇澤
??? 發表於 2020-7-3 22:10



    4700U 仲要呢個價 1080mon 仲要色唔靚算吧
作者: shal    時間: 2020-7-3 22:39

多謝提醒. 睇過好多REVIEW. 基本上呢部個MON 係垃圾, 較到最光先可以睇到. 同埋沒 USBC 充電.
  又沒4800 ...
kuenyou9 發表於 2020-7-3 22:23



    2.5K mon 4800U 16G ram 呢個價根本屈機
作者: Miipp    時間: 2020-7-3 23:14

asus  vivobook  4700U 16GB Ram$6998 @兇澤
??? 發表於 2020-7-3 22:10


牙石堆 vivo/A15 配個 45% NTSC mon 好難揀得落手, 除非自己去屠定個 mon 換
作者: paulkc    時間: 2020-7-3 23:22

見大家玩lenovo 14&15" 玩得禁開心 攪到我心思思搵下有沒13" 點知原來13"都有好野
星期一見京東一返貨市即 ...
shal 發表於 2020-7-3 15:21


恭喜曬師兄,部機睇落好靚仔,我仲等緊拯救者。
作者: AvatarNG    時間: 2020-7-4 09:58

見大家玩lenovo 14&15" 玩得禁開心 攪到我心思思搵下有沒13" 點知原來13"都有好野
星期一見京東一返貨市即 ...
shal 發表於 2020-7-3 15:21


請問部機買左幾錢?
作者: TEKKHG    時間: 2020-7-4 10:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong    時間: 2020-7-4 10:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大有仔    時間: 2020-7-4 10:47

回復 27 #TEKKHG

好像最多32

via HKEPC Reader for Android
作者: shal    時間: 2020-7-4 11:45

請問部機買左幾錢?
AvatarNG 發表於 2020-7-4 09:58



    我買時系53xx人仔,作日做特價51xx 之後申請了補價所以我都算系51xx rmb
作者: shal    時間: 2020-7-4 11:45

無得再加 ram??
TEKKHG 發表於 2020-7-4 10:00



    沒得加
作者: shal    時間: 2020-7-4 11:46

個價好屈機
crackong 發表於 2020-7-4 10:03



    51xx rmb 包office 個價連山寨機都做唔到
作者: kofz    時間: 2020-7-4 12:48

本帖最後由 kofz 於 2020-7-4 12:54 編輯
見大家玩lenovo 14&15" 玩得禁開心 攪到我心思思搵下有沒13" 點知原來13"都有好野
星期一見京東一返貨市即 ...
shal 發表於 2020-7-3 15:21

拆機好易?

可以換埋 ax200 網卡 ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: shal    時間: 2020-7-4 13:02

拆機好易?

可以換埋 ax200 網卡 ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2020-7-4 12:48



    算易不過要小心介到手
作者: shal    時間: 2020-7-4 13:03

拆機好易?

可以換埋 ax200 網卡 ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2020-7-4 12:48



    算易不過要小心介到手
換綱卡未試我換想換wifi6
作者: ltho3k    時間: 2020-7-4 14:13

回覆 30# shal

堅抵
作者: 餓狼    時間: 2020-7-4 16:54

睇咗呢個review
留意下用俾家意見
作者: shal    時間: 2020-7-4 17:04

本帖最後由 shal 於 2020-7-4 17:05 編輯
睇咗呢個
留意下用俾家意見
餓狼 發表於 2020-7-4 16:54



    呢個viewer 一早睇左
成個youtube (大陸人評測)都話 13pro 唔掂
信佢一成就真系GG  浪費左部好野
作者: ttrickylau    時間: 2020-7-4 18:53

????????打下LOL 普通office,這部夠唔夠用
作者: shal    時間: 2020-7-4 18:58

????????打下LOL 普通office,這部夠唔夠用
ttrickylau 發表於 2020-7-4 18:53



    LoL 2.5K 中效 沒問題
不過我都系用返1080打機好d
Office 完全没問提
作者: dickyctk    時間: 2020-7-4 21:45

shal Ching有無教學點轉英文 WIN 10?
作者: shal    時間: 2020-7-4 21:48

本帖最後由 shal 於 2020-7-4 22:57 編輯
shal Ching有無教學點轉英文 WIN 10?
dickyctk 發表於 2020-7-4 21:45



    會出
但你可以先準備一支16GUSB
上這下載左microsoft usb key maker
https://www.microsoft.com/zh-tw/software-download/windows10

MicroSoft Store
安裝
Lenovo vantage
https://www.microsoft.com/store/productId/9WZDNCRFJ4MV
Lenovo Utility
https://www.microsoft.com/store/productId/9PCMMNB260TX

呢個必須install否則好多工能key用不到



drive download
https://newsupport.lenovo.com.cn ... AMD平台:ARE版)

联想驱动管理(智能匹配,一键安装) 呢個不要安裝
其他都全安裝一下
作者: dickyctk    時間: 2020-7-4 23:15

Thanks so much!  好在有你幫忙..

Office 可否唔Activate住? 因為自已用緊套O365未到期..

會出
但你可以先準備一支16GUSB
上這下載左microsoft usb key maker


MicroSoft Store
安裝
Lenov ...
shal 發表於 2020-7-4 21:48

作者: dickyctk    時間: 2020-7-4 23:18

本帖最後由 dickyctk 於 2020-7-4 23:20 編輯

Microsoft WIN10 ISO download and install 唔使 activation key架?

定我要先係簡體版 activate 左再加入我個 MS live account?
作者: Miipp    時間: 2020-7-4 23:56

Microsoft WIN10 ISO download and install 唔使 activation key架?

定我要先係簡體版 activate 左再加入 ...
dickyctk 發表於 2020-7-4 23:18


睇返 r7000 個 FAQ post 吧
作者: shal    時間: 2020-7-5 00:20

Microsoft WIN10 ISO download and install 唔使 activation key架?

定我要先係簡體版 activate 左再加入 ...
dickyctk 發表於 2020-7-4 23:18



    Key 根左系部機的UUID 直接安裝ENG or TC 版即可
安裝時揀Home不用入key
作者: shal    時間: 2020-7-5 00:22

Thanks so much!  好在有你幫忙..

Office 可否唔Activate住? 因為自已用緊套O365未到期..

...
dickyctk 發表於 2020-7-4 23:15



    唔得的 你最好開多個MS AC host 主個 Office H&S
作者: 2023001    時間: 2020-7-5 00:37

回覆 47# shal
你個RAM, MON 同SSD 抽到咩牌子 我 RAM 係samsung ,MON 係華星光電, SSD 係Western digital, ssd好似samsung 好D
作者: shal    時間: 2020-7-5 00:44

回覆  shal
你個RAM, MON 同SSD 抽到咩牌子 我 RAM 係samsung ,MON 係華星光電, S ...
2023001 發表於 2020-7-5 00:37



    Ram:Samsung /  Mon: 華星光電 / SSD: WD
同你一樣的

SSD 我自己轉用左Vi3000 SSD 1T
作者: kkiitt2005    時間: 2020-7-5 00:56

請問這機適合文書處理如Excel/Powerpoint 及Video conferencing 用嗎?

Thx
作者: shal    時間: 2020-7-5 01:20

請問這機適合文書處理如Excel/Powerpoint 及Video conferencing 用嗎?

Thx
kkiitt2005 發表於 2020-7-5 00:56



     文書完全沒問題,視像開會內置個鏡好麻麻(我部macbook pro & surface laptop3 都系禁上下)
內置鏡頭唔好太多要求了
作者: kuenyou9    時間: 2020-7-5 04:48

文書完全沒問題,視像開會內置個鏡好麻麻(我部macbook pro & surface laptop3 都系禁上下)
內置 ...
shal 發表於 2020-7-5 01:20



    我都係用緊Surface laptop 3 , 都係睇中呢部PRO 13.  有沒2部機既 用後比較?    當然PRO13 性能就絕對吊打SL3.
作者: yaoinwh    時間: 2020-7-5 06:12

C Hing你係咪揀咗2.5K Mon, 同埋係咪可以直送香港?
作者: fatau    時間: 2020-7-5 10:18

文書完全沒問題,視像開會內置個鏡好麻麻(我部macbook pro & surface laptop3 都系禁上下)
內置 ...
shal 發表於 2020-7-5 01:20



    內置鏡頭  我用過多部有  x1c 最新嗰三代,小新2020,macbook air 2020, macbook pro 2019, surfacepro 5定6代等等

surface pro 明顯好過其他一截
作者: shal    時間: 2020-7-5 10:37

內置鏡頭  我用過多部有  x1c 最新嗰三代,小新2020,macbook air 2020, macbook pro 2019, surfac ...
fatau 發表於 2020-7-5 10:18



    SurfacePro 個鏡沒點用過
不過notebook內置鏡好多都好麻麻
作者: jcjc666    時間: 2020-7-5 11:54

7000p係香港地區長期顯示無貨,唯有叫深圳個fd簽收,再順風來香港!好燃麻煩! (Btw Y7000p真係好抵買),想問ching.念住加咩ssd?我都需要加下。比d意見參考下!
作者: jcjc666    時間: 2020-7-5 11:58

係香港送的Office Software可以activation度?回覆 42# shal
作者: shal    時間: 2020-7-5 12:13

係香港送的Office Software可以activation度?回覆  shal
jcjc666 發表於 2020-7-5 11:58



    可以系香港active,但記住你系reinstall os之前記住用佢原身個os入一下excel
登入你個ms ac 進行office lic 綁定即可
個office 系多國的,而可以系任何機上安裝,因為已根左系你ms戶口內
作者: wheno    時間: 2020-7-5 12:14

您好, 謝謝開箱分享
請問keyboard 好按嗎? 兒子讀大學學寫program 用這部應該都夠用?
謝謝
作者: shal    時間: 2020-7-5 12:18

您好, 謝謝開箱分享
請問keyboard 好按嗎? 兒子讀大學學寫program 用這部應該都夠用?
謝謝 ...
wheno 發表於 2020-7-5 12:14



    同macbook 差不多感覺
我都系買來做c# python javascript 寫code用
順便做docker run nodejs server and mongodb
作者: jcjc666    時間: 2020-7-5 13:10

回覆 58# shal


多謝ching. 太好啦! 因為聯想大陸客服話一定要係大陸網絡內active
作者: shal    時間: 2020-7-5 13:33

回覆  shal


多謝ching. 太好啦! 因為聯想大陸客服話一定要係大陸網絡內active ...
jcjc666 發表於 2020-7-5 13:10



    Active完後記得登入網站查下個lic 入到你ac內未
作者: wheno    時間: 2020-7-5 16:14

回覆 60# shal

謝謝你的意見, 等我都等減價時整番部先
作者: jht123    時間: 2020-7-5 16:15

拆機好易?

可以換埋 ax200 網卡 ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2020-7-4 12:48

好易,我都換左

via HKEPC Reader for Android
作者: 大有仔    時間: 2020-7-5 19:44

今日我部都到了,我淘記入的。
5199,拿券平100,冇用指定快運平多$70.
轉用順豐到付。佢話順豐有可能打關稅。

via HKEPC Reader for Android
作者: shal    時間: 2020-7-5 19:56

本帖最後由 shal 於 2020-7-5 21:03 編輯
今日我部都到了,我淘記入的。
5199,拿券平100,冇用指定快運平多$70.
轉用順豐到付。佢話順豐有可能打關稅 ...
大有仔 發表於 2020-7-5 19:44



    正常上面洛和港系唔打稅
不過都恭喜你到手

用左兩日真的非常唔錯
仲打算install linux 做duo boot 不過按現時windows 下的電量應該未洗install linux 主
作者: aa1888    時間: 2020-7-5 20:57

本帖最後由 aa1888 於 2020-7-5 21:02 編輯

人仔5399?
個keyboard 好唔好打?
舊電捱到幾耐?
實際重量係幾多?  
個Mon 係咪玻璃面?  反光勁唔勁?  Thanks.
作者: shal    時間: 2020-7-5 21:08

人仔5399?
個keyboard 好唔好打?
舊電捱到幾耐?
實際重量係幾多?  
個Mon 係咪玻璃面?  反光勁唔勁?  Thank ...
aa1888 發表於 2020-7-5 20:57



    keyboard 算幾好打
官方話office work 可頂到9個鐘不過我未正式系戶外試
1.3 kg左右 感覺唔似禁重
係咪玻璃面 唔算好反  正常感覺同macbook pro surfacelaptop3 差不多
作者: 大有仔    時間: 2020-7-5 21:44

會出
但你可以先準備一支16GUSB
上這下載左microsoft usb key maker


MicroSoft Store
安裝
Lenov ...
shal 發表於 2020-7-4 21:48



click      microsoft usb key maker 個條LINK.
有面的兩樣野可DOWNLOAD.

立即更新

AND

立即下載工具
作者: aa1888    時間: 2020-7-5 21:48

keyboard 算幾好打
官方話office work 可頂到9個鐘不過我未正式系戶外試
1.3 kg左右 感覺唔似禁重
...
shal 發表於 2020-7-5 21:08


唔該晒
作者: shal    時間: 2020-7-5 22:11

click      microsoft usb key maker 個條LINK.
有面的兩樣野可DOWNLOAD.

立即更新

AND

立即下載工具 ...
大有仔 發表於 2020-7-5 21:44


下載工具
作者: 大有仔    時間: 2020-7-5 22:23

下載工具
shal 發表於 2020-7-5 22:11



    係部小新行MEDIA CREATION, 建立隻REINSTALL USB手指 ?

建立時選繁體中文 OR ENG
再寫到USB手指 ?
作者: shal    時間: 2020-7-5 22:26

係部小新行MEDIA CREATION, 建立隻REINSTALL USB手指 ?

建立時選繁體中文 OR ENG
再寫到USB手指 ? ...
大有仔 發表於 2020-7-5 22:23


    yes
記住查清左個office入左你個ms  ac未
作者: 大有仔    時間: 2020-7-5 22:34

yes
記住查清左個office入左你個ms  ac未
shal 發表於 2020-7-5 22:26



    你指CLICK OFFICE,
Login useing home office account
or
microsoft account
?

I have hotmail account.
bind to my hotmail account ok? if don't create a new
作者: shal    時間: 2020-7-5 22:37

你指CLICK OFFICE,
Login useing home office account
or
microsoft account
?

I have hotmail  ...
大有仔 發表於 2020-7-5 22:34



    用hotmail ac is ok
用原身個os 開excel 登入一下你個hotmail  AC  即可
但你個ac內唔好有office 365 用緊就ok
作者: dickyctk    時間: 2020-7-6 00:13

請問個Windows Lic係跟 MS live AC,還是跟 小新 Pro13?

如果跟MS live AC,遲D我轉Login另一MS live AC, 會否無左個Windows Lic?
作者: 大有仔    時間: 2020-7-6 00:20

已更新做繁體.
OFFICE也OK
謝謝CHING

架機不錯. 係KEYBOARD比較熱.
另外最不行就是開機的 "小新"
突然好似降GRADE左
作者: shal    時間: 2020-7-6 07:04

請問個Windows Lic係跟 MS live AC,還是跟 小新 Pro13?

如果跟MS live AC,遲D我轉Login另一MS live AC, ...
dickyctk 發表於 2020-7-6 00:13



    Win Lic 根機, office 根MS戶口
作者: shal    時間: 2020-7-6 07:05

已更新做繁體.
OFFICE也OK
謝謝CHING

架機不錯. 係KEYBOARD比較熱.
另外最不行就是開機的 "小新"
突然好似 ...
大有仔 發表於 2020-7-6 00:20



    個logo可以改的
用改efi方法 , 但lenovo官方話遲下個bios update會開放改logo
作者: yinyeah1212    時間: 2020-7-6 10:57

不好意思,很少自己購買notebook,呢部同Yoga 14s係咪只差在一d插口、wifi 6、同埋個mon 解像度?

諗住買部俾小女上Summer Course,有時自己做嘢都會用到,因為唔係太識電腦嘢,所以唔好介意我d問題比較低質。

另外見你地話呢部R7性能高,但兼容方面對比intel的有冇差別?

先謝各位解答。

via HKEPC Reader for Android
作者: Schaft    時間: 2020-7-6 11:20

不好意思,很少自己購買notebook,呢部同Yoga 14s係咪只差在一d插口、wifi 6、同埋個mon 解像度?

諗住買 ...
yinyeah1212 發表於 2020-7-6 10:57


聯想 Yoga 14s                                                聯想小新Pro 13 (2020)
4800U                                                                4800U
14 FHD (1920 x 1080)                                13.3" 2.5K
100% sRGB                                                        100% sRGB
IPS 300nits                                                        IPS 300nits
16GB LPDDR4X 4266MHz                                16GB DDR4-3200
320.6mm x 208mm x 14.9mm                        12.62" x 8.18" x 0.58"
WIFI6                                                                Not WIFI6
造工 5*                                                                4*
1.4kg                                                                1.28kg
RMB$4999                                                        RMB$5199
作者: yinyeah1212    時間: 2020-7-6 11:32

回復 81 #Schaft

唔該晒師兄,amd cpu兼容方面係咪同intel都冇咩分別?主要都係用office/睇片多,唔太打機的。

via HKEPC Reader for Android
作者: anonymoushk    時間: 2020-7-6 11:45

回覆 81# Schaft


   
pro13 seems have higher power limit than 14s
which means you can have higher cpu performance (slightly)
作者: shal    時間: 2020-7-6 11:55

聯想 Yoga 14s                                                聯想小新Pro 13 (2020)
4800U                                                                4800U
14 FHD (1920 x 1080)                                13.3" 2.5K
100 ...
Schaft 發表於 2020-7-6 11:20



    wifi6 自己買都ok 14是得1080 mon
作者: shal    時間: 2020-7-6 11:57

回復 Schaft

唔該晒師兄,amd cpu兼容方面係咪同intel都冇咩分別?主要都係用office/睇片多,唔太打機的。 ...
yinyeah1212 發表於 2020-7-6 11:32



    基本上沒咩野會唔支援in windows
作者: shal    時間: 2020-7-6 11:59

本帖最後由 shal 於 2020-7-6 12:02 編輯
回覆  Schaft


   
pro13 seems have higher power limit than 14s
which means you can have higher c ...
anonymoushk 發表於 2020-7-6 11:45



    大機散熱點都好過細機,要高效建議買大機 因為散熱好
13"  機用i7 10代 效能仲差過i5 10代 14“
作者: anonymoushk    時間: 2020-7-6 12:08

回覆 86# shal


   
there are score and power limit show in the review

pro13 have higher  power limit under load
not the size matter , it was more about how the manufacturer design and limit the machine

check out the HP 66 model , which have very low power limit =poor max cpu clock under load
作者: anonymoushk    時間: 2020-7-6 12:09

however a FULLHD screen is better than 2.5k screen for me
more FPS is better than more pixel (sometimes light gaming on the laptop too)
作者: shal    時間: 2020-7-6 12:32

however a FULLHD screen is better than 2.5k screen for me
more FPS is better than more pixel (some ...
anonymoushk 發表於 2020-7-6 12:09



    睇個人,我自己用開2.5k mon develop 寫code 要 more desktop space
作者: 2023001    時間: 2020-7-6 15:19

回覆 79# shal
其實 bios會開放改logo呢個係邊到有講到 聽過人講但見唔到source


同埋聽講小新pro 13唔支援第三方既65W充電 ,只可以去到4x W, full load個時會慢慢跌電 但係原裝同埋lenovo隻口紅充電就ok
作者: shal    時間: 2020-7-6 15:26

回覆  shal
其實 bios會開放改logo呢個係邊到有講到 聽過人講但見唔到source


同埋聽講小新pro 1 ...
2023001 發表於 2020-7-6 15:19



    我用apple 隻 62火ok
不過我都應該會買多隻口紅65w
作者: yinyeah1212    時間: 2020-7-6 16:28

回復 91 #shal

Lenovo自營店都冇嘅?

via HKEPC Reader for Android
作者: 炎冬    時間: 2020-7-6 17:30

我買時系53xx人仔,作日做特價51xx 之後申請了補價所以我都算系51xx rmb ...
shal 發表於 2020-7-4 11:45



    京東有補價服務咁好?
作者: shal    時間: 2020-7-6 18:03

京東有補價服務咁好?
炎冬 發表於 2020-7-6 17:30



    yes 有的
作者: nergal    時間: 2020-7-6 18:14

本帖最後由 nergal 於 2020-7-6 18:17 編輯
回覆  shal
其實 bios會開放改logo呢個係邊到有講到 聽過人講但見唔到source


同埋聽講小新pro 1 ...
2023001 發表於 2020-7-6 15:19


唔知呢個方法改唔改到logo
https://post.smzdm.com/p/apz3vw07/

via HKEPC Reader for Android
作者: shal    時間: 2020-7-6 19:35

唔知呢個方法改唔改到logo  


via HKEPC Reader for Android
nergal 發表於 2020-7-6 18:14



    試左唔知點解唔show我個logo
作者: aa1888    時間: 2020-7-6 21:29

提交訂單時彈咗句, 即點?  已經有手機冧巴.

请您先输入有效的预售手机号
作者: PatrickLeo    時間: 2020-7-6 22:58

感謝分享
作者: jht123    時間: 2020-7-7 00:53

回覆  shal


   
there are score and power limit show in the review

pro13 have higher  power lim ...
anonymoushk 發表於 2020-7-6 12:08

Pro13 has dual cooling fans which allow higher power

via HKEPC Reader for Android
作者: dickyctk    時間: 2020-7-7 00:57

我部今日都到左,轉左WIN 10 英文版,好正!

唯一問題係部機個底膠粒有少少唔平..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2