Board logo

標題: [測試] Lenovo E485 @Ryzen 2500U 使用一周後短評 [打印本頁]

作者: soccerism    時間: 2019-3-13 00:48     標題: Lenovo E485 @Ryzen 2500U 使用一周後短評

上個月買, 今個月頭終於送齊, 總共四件野分四次送

Config
Ryzen 2500U
8G DDR4 2400 單條 Samsung #Made in China
1T WD 5400RPM 硬碟
加$20 upgrade 上65W 牛
加$1 買Laser wireless mouse
加$1 買機袋(潛水衣質地)
加$1 買 JEDI CHALLENGE AR 遊戲  #賣左俾EPC師兄

計埋減去賣左個GAME, 部機用左約$3700, 然後加一條8G RAM ($400), PCIE 512G SSD $600, 共$4700


PROS
1. 價錢平啦, 好過好多同價位入門機
2. 鍵盤好打, 衝程及回彈力都唔錯
3. IPS mon, 可視角度大, 算舒服
4. CPU 夠用, 應付到輕量剪片及遊戲
5. 出風位唔算好熱
6. 外型我幾鍾意, 沉實

CONS
1. IPS mon比較淡色, 似紅米類手機的調色, 而且漏光明顯
2. 頗重, 1.75kg 拎出街都算重
3. 冇得換電, 內置既, 而且用CPUID HWMonitor check, 舊電已有1% wearing
4. 舊電續航力大概只得3個鐘, 都係留係屋企/公司用算
5. 個機殼係螺絲+啪扣, 由於係膠機身, 爆開時難免整凹少少, 好在未到手前已買好RAM+SSD, 真係唔會再開多次換野.............
作者: fcu    時間: 2019-3-13 11:07

請問有幾多年保養? Build quality 還可以嗎? 膠機身感覺唔係太耐用..
作者: yazhug    時間: 2019-3-13 11:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機    時間: 2019-3-13 11:19

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2460058
作者: soccerism    時間: 2019-3-13 13:40

請問有幾多年保養? Build quality 還可以嗎? 膠機身感覺唔係太耐用..
fcu 發表於 2019-3-13 11:07


build quality 比起同級FU?????牌, AC??牌膠殼機要好, 幾緊緻的, 但跌落地預左會爆
作者: soccerism    時間: 2019-3-13 13:42

回復 fcu

any sudden bsod, freeze, halt?

thx

via HKEPC Reader for Android
yazhug 發表於 2019-3-13 11:13


好彩暫時未有, 而且預載冇乜廢APP, 最廢係M記防病毒, 有排未到期已時時彈半個畫面出黎叫SUBSCRIBE, 仲要好難搵到個"X"
作者: PowerShot    時間: 2019-3-13 14:14

粒電warmup左應該會耐DD的.  如果食電, 出街用set佢最高唔好100%, 60-80%, 睇下會唔會長氣D
作者: YHO    時間: 2019-3-13 15:59

係咪 72% ntsc ips? 我都想入手呢部

via HKEPC Reader for Android
作者: soccerism    時間: 2019-3-13 19:17

係咪 72% ntsc ips? 我都想入手呢部

via HKEPC Reader for Android
YHO 發表於 2019-3-13 15:59



    唔好對佢有太高期望, 但肯定好過 TN
作者: lui3271709    時間: 2019-3-13 20:31

我都想買,本身desktop 行apu, 感覺良好。

Nb想試下 用2700u.

問題2700u 價位比較尷尬,同價位有 intel+n
作者: dom    時間: 2019-3-13 22:43

上個月買, 今個月頭終於送齊, 總共四件野分四次送

Config
Ryzen 2500U
8G DDR4 2400 單條 Samsung  ...
soccerism 發表於 13-3-2019 12:48 AM


最唔明係 Lenovo 點解分開送幾次
物流個邊話 Lenovo 出貨邊樣就送邊樣...
作者: fcu    時間: 2019-3-14 10:15

我都想買,本身desktop 行apu, 感覺良好。

Nb想試下 用2700u.

問題2700u 價位比較尷尬,同價位有 intel+n ...
lui3271709 發表於 2019-3-13 20:31


desktop APU 打機玩到咩 game?
作者: rcbananahk    時間: 2019-3-14 10:21

1年補?
呢個價又唔拎出街其實真係沒理由買佢
作者: hioohi    時間: 2019-3-14 11:50

回覆 8# YHO


    應該係45%ntsc?
呢個價位係甘上下,要靚mon比多d
作者: hioohi    時間: 2019-3-14 11:56

ryzen 2500u very good
thinkpad keyboard比其他機係好打d
作者: usei    時間: 2019-3-14 11:57

回覆 14# hioohi

有 IPS 算好
好多低階機得 TN mon
作者: skywalker167    時間: 2019-3-14 22:43

想問有無方法例如用軟件可以check到部notebook 色域...

我覺得買返來時色溫有小小偏黃,我比較鐘意果陣
update上AMD最新公版GPU driver之後D色溫好似又吾同左

顏色不算鮮豔,比吾上我desktop個mon (2010年買1千5百幾左右)
但算正正常常我覺得,起碼好過我部2013年買的5千幾ideapad非常多,簡直一個天一個地
不過我都想知其他4千幾5千的notebook的mon色域是否差不多,會不會有好D的?
作者: yazhug    時間: 2019-3-15 01:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CoffeeCup    時間: 2019-3-15 03:04

https://www.youtube.com/watch?v=aZ61IhuafBI
作者: yazhug    時間: 2019-3-15 09:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668    時間: 2019-3-15 10:34

i decided not to buy AMD notebooks YET.
yazhug 發表於 2019-3-15 01:58


I would stay away from amd notebook, it's not about the hardware, device driver is the main problem!

I have a very old Lenovo notebook (i5 2nd gen) with embedded amd display card, the display driver sucks.  The solution is to disable that amd display, having the notebook to use the Intel HD graphic as the default display.  The system is now pretty smooth.

While amd hardware might be good (powerful and cheaper), the device driver (cpu and display) is always the cause of system instability
作者: yazhug    時間: 2019-3-15 10:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickywk    時間: 2019-3-15 11:41

ThinkPad E series轉用啪扣真係好低能,根本想搏你拆爛
作者: yazhug    時間: 2019-3-15 13:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 死得*冇者回龜    時間: 2019-3-15 14:14

本帖最後由 死得*冇者回龜 於 2019-3-15 16:17 編輯

Max share display memory is?

thanks
作者: 暴走呆喵    時間: 2019-3-15 22:49

想問有無方法例如用軟件可以check到部notebook 色域...

我覺得買返來時色溫有小小偏黃,我比較鐘意果陣
up ...
skywalker167 發表於 2019-3-14 22:43

没 找到 panel model
去 Panel look 找

你要色域高於90% 只有某些 model有 不過唔係平機有姐

以前 Sony Vaio. z系
abode 90% tn屏 1080p
(我有z135gg)

Hp workstation系列
Abode100%以上 h ips (俗稱Dream color 2) 1080p
Lg出既10bit panel 要用專用解碼板
Hp w系(我以前有。8760w 8570w)好野比屋企人
自己有 Zbook15 zbook17

Dell xps系列 workstation系列, hp 新型zbook
用Sharp igzo屏。 8bit. Abode 96% 4k
Hp叫 dc3

via HKEPC Reader for Android
作者: haha525525    時間: 2019-3-15 23:23

用chrome開硬件加速,  youtube必然當機
作者: yoyo348    時間: 2019-3-16 13:01

上個月買, 今個月頭終於送齊, 總共四件野分四次送

Config
Ryzen 2500U
8G DDR4 2400 單條 Samsung  ...
soccerism 發表於 2019-3-13 00:48



    呢個Offer 仲有冇?係邊買?
作者: soccerism    時間: 2019-3-16 14:57

呢個Offer 仲有冇?係邊買?
yoyo348 發表於 2019-3-16 13:01



    https://www.lenovo.com/hk/zf/lap ... -E485/p/22TP2TEE485
作者: soccerism    時間: 2019-3-16 22:50

用到第2個星期, 今朝一開機, 下!!!!!
"The PC/device need to be repaired."
點攪? GOOGLE極都唔得, 做過乜黎??

諗諗下, 原來我早幾日剷平左原本隻硬碟D partitions, 騰出空間放檔案
原來佢個bootmanager仲放響果到........

有隻舊舊地既WIN10 iso, 裝完好後悔, 下載完大堆drivers, 好多驅動程式都話安裝唔到.....包括顯卡, Wireless LAN...... 最重要係, 啟用唔到Windows

最後一擊, 重新download Windows 10 ISO build 1809 (Oct, 2018)
裝完, 咦!! 啟用左? 未安裝LAN驅動程式喎 (有插LAN cable)

再入裝置管理員, 乜野驅動程式都唔洗裝, 一個感歎號都冇. 正呀!
作者: dom    時間: 2019-3-17 04:42

用chrome開硬件加速,  youtube必然當機
haha525525 發表於 15-3-2019 11:23 PM


用Firefox 啦
作者: haha525525    時間: 2019-3-17 15:11

firefox, chrome 同樣當機

用Firefox 啦
dom 發表於 2019-3-17 04:42

作者: CoffeeCup    時間: 2019-3-17 15:15

firefox, chrome 同樣當機
haha525525 發表於 2019-3-17 15:11

已upgrade了最新AMD driver?
作者: CoffeeCup    時間: 2019-3-17 15:22

Radeon Software Adrenalin 2019 Edition 19.3.2 Highlights
Support For

    Tom Clancy’s The Division® 2
    Sid Meier’s Civilization® VI: Gathering Storm
        Up to 4% average performance gains on AMD Radeon VII with Radeon™ Software Adrenalin 2019 Edition 19.3.2 vs 19.2.3. RS-288
    DirectX® 12 on Windows®7 for supported game titles
        AMD is thrilled to help expand DirectX® 12 adoption across a broader range of Windows operating systems with Radeon Software Adrenalin 2019 Edition 18.12.2 and onward, which enables consumers to experience exceptional levels of detail and performance in their games.

Fixed Issues

    Radeon ReLive for VR may sometimes fail to install during Radeon Software installation.
    Fan curve may fail to switch to manual mode after the manual toggle is switched when fan curve is still set to default behavior.
    Changes made in Radeon WattMan settings via Radeon Overlay may sometimes not save or take effect once Radeon Overlay is closed.

Known Issues

    Rainbow Six Siege™ may experience intermittent corruption or flickering on some game textures during gameplay.
    DOTA™2 VR may experience stutter on some HMD devices when using the Vulkan® API.
    Mouse cursors may disappear or move out of the boundary of the top of a display on AMD Ryzen Mobile Processors with Radeon Vega Graphics.
    Performance metrics overlay and Radeon WattMan gauges may experience inaccurate fluctuating readings on AMD Radeon VII..
作者: hioohi    時間: 2019-3-17 15:48

回覆 32# haha525525


    我部magicbook 2500u 用新同舊driver, chrome硬件加速都冇問題
作者: skywalker167    時間: 2019-3-17 18:32

本帖最後由 skywalker167 於 2019-3-17 18:35 編輯
没 找到 panel model
去 Panel look 找

你要色域高於90% 只有某些 model有 不過唔係平機有姐

以前 Sony ...
暴走呆喵 發表於 2019-3-15 22:49


請問windows裡面有無方法可以查到Mon panel的型號?
其實我系買左E485,想check下色域,覺得個mon都Ok
   
回#30
我部E485來的時候沒有D drive,系得一個drive但吾知點解用win10 diskmgmt.msc割吾到

另外回其他人
我firefox播youtube無問題...
不過我已經上左最新AMD 官方driver
不過之前未up driver前Firefox播youtube都無問題
同用LenovoVantage上左最新BIOS版本
吾知BIOS版本會不會有影響...
作者: yazhug    時間: 2019-3-17 18:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴走呆喵    時間: 2019-3-17 19:30

本帖最後由 暴走呆喵 於 2019-3-17 19:31 編輯

回復 36 #skywalker167

其實唔駛查 60%屏 就一定

你覺得靚
因為係 Ips屏1080p
如果之前你用 Tn 轉 ips當然正
我覺得平價野 你預用45%~60%色域
Lenovo一向好計較 所以E系用45%色域唔出其

但你用過90%以上的 屏的話 你就覺得低色域是垃圾!!

我用開 10bit 100%色域 所以返唔到轉頭!(dc屏)
所以市面賣 Laptop完全唔岩我

via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵    時間: 2019-3-17 19:34

回復 36 #skywalker167
查 Panel
Hwinfo

割硬碟
Easeus partitions


via HKEPC Reader for Android
作者: skywalker167    時間: 2019-3-17 21:03

回復 skywalker167
查 Panel
Hwinfo

割硬碟
Easeus partitions


via HKEPC Reader for Android
暴走呆喵 發表於 2019-3-17 19:34


Thanks
查到了
http://www.panelook.com/modeldetail.php?id=32143
型號: B140HAN04.2
台灣ともだちpanel
16.2M 45% CIE1931
請問系米即系NTSC 45%?
望落個規格好似幾差,不過見個系列B140HAN04其他都系262K色,系得呢塊16.2M色
作者: soccerism    時間: 2019-3-17 22:09

請問windows裡面有無方法可以查到Mon panel的型號?
其實我系買左E485,想check下色域,覺得個mon都Ok
    ...
skywalker167 發表於 2019-3-17 18:32


partition 我建議用 Aomei Partition Assistant,
但由版本7.2開始,    不斷cut 功能, 由 SSD migration, GPT 轉 MBR, 再 cut partition merging......不如唔好出啦......... 名都由free 轉做 lite version
好在仲有舊版本下載, Google下就有, 我就儲起左備用了
作者: 暴走呆喵    時間: 2019-3-17 22:19

Thanks
查到了

型號: B140HAN04.2
台灣ともだちpanel
16.2M 45% CIE1931
請問系米即系NTSC 45%?
望落個 ...
skywalker167 發表於 2019-3-17 21:03

就是45%色域啦
不過好過TN好多了

via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵    時間: 2019-3-17 22:20

回復 41 #soccerism
但我的舊板用唔到在 Win10


via HKEPC Reader for Android
作者: 暴走呆喵    時間: 2019-3-17 22:32

本帖最後由 暴走呆喵 於 2019-3-17 22:36 編輯

回復 40 #skywalker167

262k就係6bit颜色

16.7m就係8bit 但都有色域分。
Lg通常60%
Innolux有14寸 72%色域 我之前换過 14寸72%是最好了 根本沒 over90%

至於15.6寸以上 就有96%色域 panel. 就係 Sharp igzo 4k panel
不過 Edp要有 4lane先用到。線同 Mb要 support 先得
换左仲無 Color mangerman 没色控 即廢左一半功能

至於 10bit 10憶色 DC 2 屏 暫時只有 hp workstation先有全套方案
有色控。硬件解碼 / 调色!
而且只有 Dell同H P有用這屏
Dell的 m4600 4700唔好提 完全浪費左 dc2 panel
只有 Hp才是王道!

我全部都玩過 所以可以好肯定同你講 尼D正常人唔會玩
因為很多人分唔出

via HKEPC Reader for Android
作者: hioohi    時間: 2019-3-18 17:57

回覆 40# skywalker167


    呢個價位既機個mon,全部都係甘上下
唔睇spec,自己望落ok就算
作者: haha525525    時間: 2019-3-18 21:58

Ryzen U 系CPU  chrome 硬件加速真無得救
用最新的driver, 以為無事, 今日去HTC, chrome又無反應, 就出現咁樣
[attach]2115662[/attach]

唯一關chrome 硬件加速先正常
作者: CoffeeCup    時間: 2019-3-18 23:01

Ryzen U 系CPU  chrome 硬件加速真無得救
用最新的driver, 以為無事, 今日去HTC, chrome又無反應, 就出現咁 ...
haha525525 發表於 2019-3-18 21:58

這部是什麼牌子機?
作者: haha525525    時間: 2019-3-18 23:14

Lenovo E485 @Ryzen 2500U
作者: dom    時間: 2019-3-19 00:12

firefox, chrome 同樣當機
haha525525 發表於 17-3-2019 03:11 PM


你播咩hang ....
作者: dom    時間: 2019-3-19 00:18

請問windows裡面有無方法可以查到Mon panel的型號?
其實我系買左E485,想check下色域,覺得個mon都Ok
    ...
skywalker167 發表於 17-3-2019 06:32 PM


A285 係有影響的 , 新版BIOS 會無爆格
作者: angel0218    時間: 2019-3-19 10:12

Ryzen U 系CPU  chrome 硬件加速真無得救
用最新的driver, 以為無事, 今日去HTC, chrome又無反應, 就出現咁 ...
haha525525 發表於 2019-3-18 21:58

[attach]2115739[/attach]

[attach]2115740[/attach]

2500U開住硬體加速冇事喎

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: s84292    時間: 2019-3-19 12:05

2500U開住硬體加速冇事喎

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
angel0218 發表於 2019-3-19 10:12


撞手神

我反而只係播YOUTUBE VP9,如果開硬解有機會崩潰,
CHROME預設係關閉,要打指令強制開
作者: yazhug    時間: 2019-3-19 12:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yazhug    時間: 2019-3-19 12:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CoffeeCup    時間: 2019-3-19 12:32

回復 haha525525

thx c hing tells the truth.

hate other 打手,盲撑 fans

via HKEPC Reader for Andro ...
yazhug 發表於 2019-3-19 12:17


other 打手?
作者: hioohi    時間: 2019-3-19 12:42

回覆 53# yazhug


    客觀陳述自己使用情況變盲撐...

我只能講呢一代既notebook,我 ryzen 2500u同 i5-8250u+mx150我都有
兩部睇youtube加開hardware acceleration都冇問題

而chrome開hardware acceleration 綠屏爆格不是amd獨有

係甘2,google下都有intel+nv既case
當然舊錢係你比,覺得買intel安心d,咪買intel...
https://www.reddit.com/r/MSILapt ... green_screen_after/
https://community.acer.com/en/di ... ou-solve-my-problem
作者: mingming19    時間: 2019-3-19 13:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: haha525525    時間: 2019-3-19 21:06

開硬件加速 chrome, firefox 行youtube會不定期當機

你播咩hang ....
dom 發表於 2019-3-19 00:12

作者: haha525525    時間: 2019-3-19 21:08

不難發現ryzen u 的問題
https://www.reddit.com/r/Amd/com ... mobile_is_terrible/
作者: dom    時間: 2019-3-19 22:42

Ryzen U 系CPU  chrome 硬件加速真無得救
用最新的driver, 以為無事, 今日去HTC, chrome又無反應, 就出現咁 ...
haha525525 發表於 18-3-2019 09:58 PM


唔關CPU 事
係 Vega GPU ...
作者: dom    時間: 2019-3-19 22:43

本帖最後由 dom 於 2019-3-19 22:48 編輯
不難發現ryzen u 的問題
haha525525 發表於 19-3-2019 09:08 PM


Thinkpad A285 用家表示用最新版 Chrome , Firefox 62 無事喎
你部咩機黎?

我平時成日鬧 AMD GPU Driver 今次都無鬧了....  (2019年2月個一個公版Driver 之後)
如果你成日hang 勸你check 下條RAM
或者成個 Windows 10 1809 Clean Install
作者: haha525525    時間: 2019-3-19 23:28

新買,送貨,就咁
作者: dom    時間: 2019-3-19 23:32

新買,送貨,就咁
haha525525 發表於 19-3-2019 11:28 PM


咩model ........E485??
作者: haha525525    時間: 2019-3-20 22:11

上文講o左
作者: 死得*冇者回龜    時間: 2019-3-20 23:42

回復 skywalker167

amd s driver problem have negative impression.

people buy and got problem for 6  ...
yazhug 發表於 2019-3-17 18:38



10bit 100%色域 (dc屏)........which model mon / laptop? thanks
作者: 大貧民    時間: 2019-3-23 00:49

今日新機到步,試左硬件加速暫時無事
作者: jingyi    時間: 2019-3-23 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2019-3-23 19:08

唔想做白老鼠就唔好買所有現役筆電,因為個 WIN10 係元兇
作者: haha525525    時間: 2019-3-24 11:21

睇youtube 不定時自動freeze chrome, 好煩
作者: yazhug    時間: 2019-3-24 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: haha525525    時間: 2019-3-24 11:56

第1次買AMD notebook,就出事, 應該無下次
作者: mingming19    時間: 2019-3-24 14:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywalker167    時間: 2019-3-24 14:55

第1次買AMD notebook,就出事, 應該無下次
haha525525 發表於 2019-3-24 11:56



    有無上最新爆屎版本?
可能有幫助,不過我部E485無裝chrome所以無試過
不過逢update爆屎都可能會brick左部機...所以如果update失敗吾好搵我
如果部機要用或者未backup不要試
作者: soccerism    時間: 2019-3-25 11:31

這情況其實可以試下clean install
mingming19 發表於 2019-3-24 14:38



   我都CLEAN INSTALL 左Windows 10 build 1809, 又唔洗搵驅動程式. 兼且可以刪埋跟機果D乜乜center, 同埋果隻亂吠既 跟機防毒.
作者: ricky1992    時間: 2019-3-31 04:33

等第二代先買
作者: nbao    時間: 2019-3-31 09:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2019-3-31 11:20

AMD 個 UEFI 唔知難唔難攪?如果唔難既話不如試下裝返 WIN7,冇 DRIVER 可能只係暫時
作者: skywalker167    時間: 2019-3-31 12:22

我部E485之前試過用用下黑畫面,跟住重新開機load好耐都load吾到,跟住power制關機再開就好似死左個bootloader錦,去左BIOS boot menu度,按windows boot manager就秒回個boot menu,唸住可能死左windows要重裝,但之後關機隔一兩個小時再開又正常返

同有時入到windows個cursor吾見左,小紅點同trackpad都吾work,但keyboard正常用到,插USB  mouse又正常
同又試過入到windows黑畫面....

而家發現電池續航好差,用1個小時多D就差不多無左30%電,都系普通wifi上網edit下google doc
作者: dom    時間: 2019-4-2 02:45

AMD 個 UEFI 唔知難唔難攪?如果唔難既話不如試下裝返 WIN7,冇 DRIVER 可能只係暫時 ...
chue 發表於 31-3-2019 11:20 AM


如果安到我就唔駛用 Win10 啦........
作者: PowerShot    時間: 2019-4-2 11:07

我部E485之前試過用用下黑畫面,跟住重新開機load好耐都load吾到,跟住power制關機再開就好似死左個bootloa ...
skywalker167 發表於 2019-3-31 12:22



    好像係Windows update攪鬼
作者: dom    時間: 2019-4-2 19:52

第1次買AMD notebook,就出事, 應該無下次
haha525525 發表於 24-3-2019 11:56 AM

我建議你整隻 Win10 1809 usb flash 新 install過
(記得先download 定 driver 先)

如果都唔得勸你拿去客服維修

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: chue    時間: 2019-4-2 20:58

如果安到我就唔駛用 Win10 啦........
dom 發表於 2019-4-2 02:45



    咁結論出來了,點呀?AMD 係咪仲要跟?UEFI 呢家野再加 WIN10 豬隊友雙劍合壁真係誰敢爭鋒呀
作者: chue    時間: 2019-4-2 21:00

我建議你整隻 Win10 1809 usb flash 新 install過
(記得先download 定 driver 先)

如果都唔得勸你拿去客 ...
dom 發表於 2019-4-2 19:52



    冇用架啦,見 CHING 個 REPORT 心中有晒數,就等 AMD 硬食後第日學精"要有自己一套"啦
作者: nbao    時間: 2019-4-3 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nbao    時間: 2019-4-3 00:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zgmfx12a    時間: 2019-4-7 12:01

回復 77 #chue

全線ryzen apu都係裝唔到win7, 一係等埋Ryzen 3000系列apu, igpu同兼容性應該有唔少改善

via HKEPC Reader for Android
作者: dom    時間: 2019-4-9 01:23

咁結論出來了,點呀?AMD 係咪仲要跟?UEFI 呢家野再加 WIN10 豬隊友雙劍合壁真係誰敢爭鋒呀 ...
chue 發表於 2-4-2019 08:58 PM


其實有保養, 壞左拿去整都合理者
覺得用AMD 唔老黎+ 唔鍾意既 先整好再賣左佢
換翻部 Intel
作者: chue    時間: 2019-4-9 01:24

唔係講呢樣,係 UEFI 問題
作者: lperegrine    時間: 2019-4-9 18:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2019-4-13 02:40

本帖最後由 dom 於 2019-4-13 02:43 編輯
唔係講呢樣,係 UEFI 問題
chue 發表於 9-4-2019 01:24 AM


Ryzen APU ( Mobile 版又好 , Desktop 版又好) 係安唔到 Windows 7
比你硬ghost clone 個 Win7 落去唔係藍畫面 就係係咁hang
我 2400G , 200GE 已經試過 , 同一塊板同一個 Windows 7
我一換粒 A12-9800e  / A8-9600 / Ryzen 7 2700X 入去即刻正常用到
U 唔 UEFI 又好 CSM compatible mode 開左都係咁,  

一用 Ryzen APU 就會 ACPI 唔支援入唔到 Win7,
粒U / AEGIS code 入面有野 hard code 左 令到用唔到係 Win 7

如果你有辦法安到 Windows 7 落去部 Thinkpad A285 既我好樂意比部機你試安





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2