作者: glorykit 時間: 2018-1-24 18:42 標題: 請問師兄MSI GS63 7RD 呢部機
1. 質素好嗎?散熱好唔好?
2. 呢部機打機續航力有幾長呢?
3. 有幾年保養?最平要幾錢丫?邊度買?
不方便可以pm給我嗎?
感謝師兄!
作者: danny839 時間: 2018-1-24 20:52
GS63系列散熱可以頂到gtx1060
gaming latop講續航力?

1國際+1本地=2 最平要幾錢自己間間問
作者: glorykit 時間: 2018-1-24 21:31
回覆 2# danny839
Thanks師兄
我岩岩搵到個差唔多規格既機 acer a715-71g-57hq
請問呢部好唔好?
同埋上網睇到有人講話熄左外顯用番內顯,可以慳電d,唔知呢兩部有冇既呢?
Thanks師兄
作者: ahuo 時間: 2018-1-24 21:46
回覆 danny839
Thanks師兄
我岩岩搵到個差唔多規格既機 acer a715-71g-57hq
請問呢部好唔好?
同埋上網睇 ...
glorykit 發表於 2018-1-24 21:31
差唔多規格?
i7同i5
1.8kg同2.4kg都叫差唔多
而且好似acer用到4 cell電量都好似好少咁ge??
作者: danny839 時間: 2018-1-24 21:59
回覆 3# glorykit
i7 4核你想慳電?搞笑
作者: danny839 時間: 2018-1-24 22:00
回覆 4# ahuo
1.8kg同2.4kg已經係2個價錢
作者: slim0080 時間: 2018-1-24 22:06
8系得既base clock差啲
作者: shal 時間: 2018-1-25 15:27
個個買7RD 真係低過7RF 好多?
作者: nelsonlee130 時間: 2018-1-25 23:03
兩部都係optimus device
內顯/獨顯自動切換, 掉返轉講都無得100%鎖定用獨顯
想慳電set windows power profile > power saver (max processor state %)
又可以用throttle stop/intel xtu等軟件手動降頻
我自己3820QM lock 1.3GHz 上網/睇下片/文書係順嘅
CPU 只係食緊平時1/3 - 1/4 電
當然最後長唔長氣都係睇舊電幾大
GTX1050 + i5 + 長氣, 睇下XPS15 幾時減價啦
作者: nelsonlee130 時間: 2018-1-25 23:04
回覆 8# shal
1050 = 960m
電氣/針腳相容, 廠設計少煩惱自然平

