Board logo

標題: [配件] SONY 舊 VAIO Z (VGN) 想升級 USB 3.0.... [打印本頁]

作者: ayacalip    時間: 2016-4-13 16:39     標題: SONY 舊 VAIO Z (VGN) 想升級 USB 3.0....

本帖最後由 ayacalip 於 2016-4-13 16:42 編輯

小弟部舊 SONY Z (VGN-Z36) 都用左 7年了, 自從買了SSD之後, 戰鬥力感覺不輸新機種...very usable....  

而家唯一主要的問題就係USB 3.0 問題....

因為最近買了一個新的外置 USB 3.0  Harddisk, 但因為部VAIO無USB 3.0 port,  插USB 2.0 port 抄 data 真係得USB 2.0的速度...好慢........

但我部VAIO 用落真係有感情, 唔想換新機....

我最近先知道..想有USB 3.0的速度, 係咪買一張 USB 3.0 ExpressCard (34)?

如果係的話, 我想問CHING (尤其仍用緊舊VAIO Z的CHING):
1) 有無邊款USB 3.0 ExpressCard 係可以兼容到呢部舊VAIO Z?  (Win 7的)
2) 有無邊款可以推薦? 速度快同穩定
3) 邊度有得買?

THANKS!!!!
作者: patklchung    時間: 2016-4-13 16:48

本帖最後由 patklchung 於 2016-4-13 16:53 編輯
小弟部舊 SONY Z (VGN-Z36) 都用左 7年了, 自從買了SSD之後, 戰鬥力感覺不輸新機種...very usable....  :ad ...
ayacalip 發表於 2016-4-13 16:39


Magic Pro
http://www.price.com.hk/product.php?p=148764

EC4U
https://world.taobao.com/item/9218359342.htm
作者: jso77    時間: 2016-4-14 16:03

本帖最後由 jso77 於 2016-4-14 16:04 編輯

我試過用expresscard to usb 3.0, 除左插頭鬆小小外冇乜問題, 同真正既usb 3.0感覺唔到有分別

但穩定就唔清楚了, 因為多數都係插手指過完野就算
作者: Miipp    時間: 2016-4-14 16:58

我用 z56 時都有買過 usb3.0 express card, 意見係勁唔好用.

主要問題係插拔條 usb 線時好易 release 埋張卡, 同機身 built-in port 差太遠. 下下都要勁小心咁插拔好無癮
作者: Miipp    時間: 2016-4-14 17:01

補充, 後尾放棄埋無用, 用返機身 2.0, 間唔中要過 10G 計 files 先用一次半次.
作者: jso77    時間: 2016-4-14 20:44

我用 z56 時都有買過 usb3.0 express card, 意見係勁唔好用.

主要問題係插拔條 usb 線時好易 release 埋張 ...
Miipp 發表於 2016-4-14 16:58


我果時用都有呢個問題,最主要係張卡個入位鬆食唔晒個card slot,後來自己痴左張卡紙加厚張卡,從此以後便冇再鬆既問題,但係個usb頭就始終都係鬆,呢個冇辦法解決,但整體不影響使用
作者: Miipp    時間: 2016-4-14 21:10

我果時用都有呢個問題,最主要係張卡個入位鬆食唔晒個card slot,後來自己痴左張卡紙加厚張卡,從此以後 ...
jso77 發表於 2016-4-14 20:44


我的 case 係一插條線落張卡度, 張卡被推入去就會 release. 拔線出來時相對好處理 d.
作者: Miipp    時間: 2016-4-14 21:13

用 AB 膠之類膠水永久痴住張卡或者係一個辦法
作者: ayacalip    時間: 2016-4-15 22:08

我試過用expresscard to usb 3.0, 除左插頭鬆小小外冇乜問題, 同真正既usb 3.0感覺唔到有分別

但穩定就唔 ...
jso77 發表於 2016-4-14 16:03



    你地係咩brand?
作者: jso77    時間: 2016-4-16 20:42

你地係咩brand?
ayacalip 發表於 2016-4-15 22:08



新高登買雜牌
作者: linggo    時間: 2016-4-18 09:37

我用 z56 時都有買過 usb3.0 express card, 意見係勁唔好用.

主要問題係插拔條 usb 線時好易 release 埋張 ...
Miipp 發表於 2016-4-14 16:58



    同樣感覺, 太易連埋張卡拔出, 下下都好小心拔usb....變左少用左....
# 國貨...waimo kc003





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2