作者: bbnetnet 時間: 2015-4-24 23:39 標題: Samsung NP900
呢幾日發現部分個Fn鍵用唔到?只有大細聲及靜音用到?搞什麼?有無ching出現過呢個問題?Thanks.....
作者: macintosh 時間: 2015-4-25 00:00
KEYBOARD 死
作者: bbnetnet 時間: 2015-4-25 09:34
回覆 2# macintosh
又唔係呀…F1-F12都用到?Fn 制加F1-F12其中幾個鍵唔到囉?
作者: macintosh 時間: 2015-4-25 09:38
未全死
作者: bbnetnet 時間: 2015-4-27 12:43
回覆 4# macintosh
哈…諗住原廠設定攞去修理!點知又無事!
作者: leave 時間: 2015-4-27 14:39
可能係Driver問題,我之前重裝部Notebook,無裝番Driver,於是有部分Fn用唔到。
作者: bbnetnet 時間: 2015-4-27 14:46
回覆 6# leave
我就用用下出事…

