Board logo

標題: [操作疑難] 內外顯卡同時存在,咁係用邊張? [打印本頁]

作者: adam444555    時間: 2014-9-5 22:42     標題: 內外顯卡同時存在,咁係用邊張?

近日買左HP EVNY 15
吾知係心理問題定點
覺得LAGLAG地,GTX 850M 無可能咁炸架?
睇一睇,覺得好奇怪
[attach]1714440[/attach]
[attach]1714438[/attach]
[attach]1714439[/attach]
吾知點解2張會同時存在
而且感覺上好似變左GTX係輔助,INTEL先係主卡咁
咁究竟係咩一回事??
作者: 剋星    時間: 2014-9-5 23:06

電腦因你既用量而決定用邊張..
作者: karsorkovx    時間: 2014-9-5 23:09

You can select which one to be used in the Nvidia driver.

iGPU or dGPU
作者: CHK    時間: 2014-9-5 23:47

本帖最後由 CHK 於 2014-9-5 23:58 編輯

我記得右下角輸入法隔離
揀返nvidia optimus ...個度有得揀
不過我之前部機都係auto完全正常
冇錢買新錢所以唔知會唔會都係一樣
作者: KinChungE    時間: 2014-9-5 23:54

平時上網係會淨係用intel display
作者: adam444555    時間: 2014-9-6 00:14

係咪姐係E到SET 番用N卡就得?![attach]1714485[/attach]
作者: KinChungE    時間: 2014-9-6 00:22

係咪姐係E到SET 番用N卡就得?!
adam444555 發表於 2014-9-6 00:14


唔係呢頁
有另一頁揀"高效能nVidiaxxxx處理器"
不過留意, 就算揀左, 都只係某D application先會用佢
平時desktop輸出/low performance 3d(e.g. desktop animation)等都仍然會用intel display
作者: adam444555    時間: 2014-9-6 01:08

明白曬
咁睇黎LAG既最大原因都係始終同DESTOP有明顯差距
THX SO MUCH
作者: kitman870    時間: 2014-9-7 12:23

手提電腦因應續航能力, 前幾年推出集成顯卡與獨立顯卡共存方案, 一般情況用集成, 高性能顯示轉用獨顯. 簡單D講即係要"慳電".
作者: benson6882004    時間: 2014-9-7 13:15

近日買左HP EVNY 15
吾知係心理問題定點
覺得LAGLAG地,GTX 850M 無可能咁炸架?
睇一睇,覺得好奇怪



吾知 ...
adam444555 發表於 2014-9-5 22:42


其實未必係display card既問題
你有冇諗過係因為你個隻5.4K轉HDD, 所以覺得laglag地?
作者: luixyz    時間: 2014-9-7 14:38

有無插火牛?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2