Board logo

標題: [開箱] 剛到手既vaio svf13n27pgb [打印本頁]

作者: kit417    時間: 2014-8-16 00:51     標題: 剛到手既vaio svf13n27pgb

大家好丫!今日就拎左部fit13A返黎,見之前個post有位師兄想欣賞下咁我就做簡單既開箱post啦
配件係另購
[attach]1707280[/attach]
配件
[attach]1707282[/attach]
主角
[attach]1707279[/attach]
開機啦
[attach]1707281[/attach]
有背燈既keyboard
[attach]1707278[/attach]
變型中
[attach]1707277[/attach]
變型完成
[attach]1707276[/attach]

小弟呢部係Intel i7, 8GB Ram, 256GB SSD版本
最後做個總結啦
開頭用win8有D唔慣個touch mon 幫左好多好快就上手,用起上黎都好流暢,喇叭方面我覺得算係靓可以較到好大聲。
keyboard用起上黎都好就手。
有幾個地方我覺得要留意。notebook mod既時候如果單手拎起黎用重量就集中哂係mon果邊咁手擺放既位置就正正係鏡頭果邊,同埋機背係申延到機底,所以notebook mod時單手拿起用都幾頂手。最後就係佢呢隻材料雖然係靓但係花左都幾外眼,作為一個偏向完美主意者,睇過之前有個post有個師兄拎過返sony到換殼,當到八九個月touch wood有咩冬瓜豆腐我都會比錢換左個殼佢

最後一問除左淘X之外hk仲有邊到有mon貼賣丫??

多謝大家細心欣賞
作者: son926son    時間: 2014-8-16 14:37

[attach]1707415[/attach]回覆 1# kit417
怕花?面貼幫到你
作者: madcc    時間: 2014-8-16 16:02

回覆  kit417
怕花?面貼幫到你
son926son 發表於 16/8/2014 14:37


買左拉絲皮革+星星閃點 (黑色)

乜可以叫SONY換殼咩?
作者: ak8    時間: 2014-8-16 17:11

我都訂左,想知呢部有冇必要貼mon貼
作者: kennethlam    時間: 2014-8-16 21:29

你d中文.. 嚇死人

你係sony 專門店買既話,買配件有折喎
當然mon 貼都會有
作者: kit417    時間: 2014-8-16 21:41

你d中文.. 嚇死人

你係sony 專門店買既話,買配件有折喎
當然mon 貼都會有
kennethlam 發表於 2014-8-16 21:29


失敬失敬
作者: nikkotsoi    時間: 2014-8-17 04:53

唉我訂唔到
你仲開咁既post

作者: grlucky7    時間: 2014-8-17 10:24

我部Pro 11一買返來就俾個原裝套磨花咗個殼, 好彩得知可以俾錢換

見過Sony Store有Duo 13 mon貼, 唔知Fit 13A有無, Pro 11 mon貼我係去黃金買的, 可以試下去黃金搵下有無Fit 13A的. 不過Sony貼咗張好核突的貼紙在mon上, 要小心移除. 真係唔明點解唔用Touch Pad上果種透明貼. 拎出街用見到個mon上, 大大隻字寫住Touch Screen, 真係老土到爆
作者: kit417    時間: 2014-8-17 10:59

我部Pro 11一買返來就俾個原裝套磨花咗個殼, 好彩得知可以俾錢換

見過Sony Store有Duo 13 mon貼, 唔 ...
grlucky7 發表於 2014-8-17 10:24


係囉佢都送左個拉鏈袋我都唔想用,叫左朋友淘左個原裝冇拉鏈
作者: kit417    時間: 2014-8-17 11:56

回覆 9# grlucky7

上次換個殼幾錢?
作者: grlucky7    時間: 2014-8-17 12:15

回覆  grlucky7

上次換個殼幾錢?
kit417 發表於 2014-8-17 11:56


咁要問你講果位師兄了
作者: grlucky7    時間: 2014-8-17 12:32

回覆  kit417
怕花?面貼幫到你
son926son 發表於 2014-8-16 14:37



    睇落效果好正, 好似以前VAIO Type AW, Type F用過果種 相機手把橡膠 手枕咁High Class的感覺, 想買返張貼在手枕位度
作者: nikkotsoi    時間: 2014-8-17 22:09

睇落效果好正, 好似以前VAIO Type AW, Type F用過果種 相機手把橡膠 手枕咁High Class的感覺, 想買 ...
grlucky7 發表於 2014-8-17 12:32

我見taobao 有好多材質
唸住買隻銀色金屬貼
變翻部黑色機做銀色
作者: munzik    時間: 2014-8-18 12:57

師兄們, 我都入左呢部, 但第一次用notebook, 有幾個問題想問下
1.  有時打打下中文字有D窒, 關唔關部機有問題事? (重新開機就無事)
2.  佢舊電係內置, 可唔可以長叉用? 舊電會唔會好快死?
3.  駁外置Mon用得唔得?

感謝!
作者: kit417    時間: 2014-8-18 15:10

回覆 15# munzik

2.佢有個vaio control 入面有個電池保養功能
3.駁外置mon絕對用得
作者: carson2    時間: 2014-8-18 15:22

枝筆有冇咩特別用途?
作者: munzik    時間: 2014-8-18 16:30

回覆 16# kit417


    多謝ching回覆, 咁想請問ching有冇出現打字窒嘅情況?
作者: ps999    時間: 2014-8-19 13:19

有啲羡慕添
但之前已經買左同類...
冇彈藥買/換
作者: ak8    時間: 2014-8-19 23:35

我都拎左機,有明顯漏光
sony話7日內唔滿意可以退番部機比佢地
作者: linggo    時間: 2014-8-20 13:51

回覆 1# kit417


    多謝開箱文.....仲用緊 Z56 ... 好想在 VAIO 水尾入部 Duo / Fit 用下, 否則將來唔知買咩機好囉....吸引....
作者: ak8    時間: 2014-8-20 20:23

回覆 21# linggo


    http://www.sony.com.hk/products/ ... M038825&lang=zh

sony又有貨賣,不過已經cut左9k個優惠,賣番13k
作者: linggo    時間: 2014-8-21 12:08

回覆 22# ak8


    SVF13N27PG 之前賣 9K ? 學生價嗎?
作者: ak8    時間: 2014-8-21 15:54

回覆 23# linggo

係學生價,不過SONY一向好鬆,只要有張學生證比佢睇,同埋當時人拎機就冇問題
作者: ak8    時間: 2014-8-21 16:14

sony賣番萬三之後都冇貨
前2日仲寫緊有賣
作者: alex9668    時間: 2014-8-22 11:53

3M Mon貼剛剛到手,未有microfiber clothe 0係手唔敢貼住...
由落order 至到手剛好一個星期~ 德國製
http://protectionfilms24.com/art ... n2y9eb-1010386.html





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2