作者: Ricky_ston 時間: 2014-5-18 00:44 標題: 請問各位有沒有用過....GSM/GPRS 係NOTEBOOK 上...
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2014-5-18 19:03
咁舊既卡, 想搵driver都難
作者: Ricky_ston 時間: 2014-5-18 22:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2014-5-18 23:23
USB 3G手指, 大把
作者: Ricky_ston 時間: 2014-5-18 23:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2014-5-18 23:32
部份USB 3G手指支援voice call
果D可以用黎send fax
btw, 其實手機線路用黎send fax, 失敗率會好高
作者: Ricky_ston 時間: 2014-5-18 23:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ricky_ston 時間: 2014-5-18 23:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

