Board logo

標題: 請問各位有沒有用過....GSM/GPRS 係NOTEBOOK 上... [打印本頁]

作者: Ricky_ston    時間: 2014-5-18 00:44     標題: 請問各位有沒有用過....GSM/GPRS 係NOTEBOOK 上...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2014-5-18 19:03

咁舊既卡, 想搵driver都難
作者: Ricky_ston    時間: 2014-5-18 22:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2014-5-18 23:23

USB 3G手指, 大把
作者: Ricky_ston    時間: 2014-5-18 23:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2014-5-18 23:32

但係我要做埋FAX 功能哦...!!
Ricky_ston 發表於 2014-5-18 23:27


部份USB 3G手指支援voice call
果D可以用黎send fax

btw, 其實手機線路用黎send fax, 失敗率會好高
作者: Ricky_ston    時間: 2014-5-18 23:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ricky_ston    時間: 2014-5-18 23:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2