Board logo

標題: [配件] [T440s]唔插電,要保謢電池針 [打印本頁]

作者: chimp    時間: 2013-11-8 23:38     標題: [T440s]唔插電,要保謢電池針

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yamyamchan    時間: 2013-11-9 01:36

師兄點解唔用power management 個程式 SET 粒電, 佢可以幫你SET做最多差到80% 之後用直流電 , 保護粒電
作者: chimp    時間: 2013-11-9 03:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TH30    時間: 2013-11-10 00:35

想唔插電以保謢電池壽命,
但電池針外露,驚撞孿。
有冇計?
chimp 發表於 2013-11-8 11:38 PM


影個針位睇睇?

我見我部thinkpad的銅片,都唔算太幼
三年不上電池長插濕電,每晚拎出拎入都無事,touchwood

一唔係去買舊廢電上機頂住
 
作者: KinChungE    時間: 2013-11-10 01:32

影個針位睇睇?

我見我部thinkpad的銅片,都唔算太幼
三年不上電池長插濕電,每晚拎出拎入都無事,touch ...
TH30 發表於 2013-11-10 00:35

新Thinkpad有一舊內電池, 拆唔出
要disable就係篤實底既reset hole (其實係預人hang到熄唔到機先用)
作者: TH30    時間: 2013-11-10 02:32

新Thinkpad有一舊內電池, 拆唔出
KinChungE 發表於 2013-11-10 01:32 AM


oh ... 我 out 到無朋友, 原來新TP有雙電設計
我X200舊電的cycle count 仍是個位數
 
作者: TH30    時間: 2013-11-10 02:40

本帖最後由 TH30 於 2013-11-10 02:49 編輯

咁樣丫嘛, 銅片唔算太外露丫, 反而驚舊電個膠勾易斷
X200舊電完全無突出來的弱點位, 點解新的設計倒退晒?

作者: chimp    時間: 2013-11-10 15:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-11-10 17:23

咁樣丫嘛, 銅片唔算太外露丫, 反而驚舊電個膠勾易斷  
X200舊電完全無突出來的弱點位, 點解新的設計倒 ...
TH30 發表於 2013-11-10 02:40


我部Thinkpad T60電池一樣有呢個勾
不過個勾係彈弓lock掣
作者: lcy513777    時間: 2013-11-10 19:46

change regedit
http://forums.lenovo.com/t5/Wind ... without/td-p/916361
作者: chimp    時間: 2013-11-11 00:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcy513777    時間: 2013-11-11 01:21

回復  lcy513777


registry只得
ChargeStartControl, ChargeStartPercentage, ChargeStopControl, Charge ...
chimp 發表於 2013-11-11 00:03


just follow that and see
作者: fredna    時間: 2013-11-11 14:41

change regedit
lcy513777 發表於 2013-11-10 19:46

依個SETTING好似只可以SET到外置電,
舊內置電依然可以充到100%,有無邊個REGEDIT係改內置電??
作者: lcy513777    時間: 2013-11-11 15:42

依個SETTING好似只可以SET到外置電,
舊內置電依然可以充到100%,有無邊個REGEDIT係改內置電??  ...
fredna 發表於 2013-11-11 14:41



    did u try it?
in my case, it changes both
作者: chimp    時間: 2013-11-11 17:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chimp    時間: 2013-11-12 23:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nrs050505    時間: 2013-11-14 00:17

回復  fredna


我跟指示改咗,40-80,未restart,冇裝上外置電,內置電己經知道唔好充電。之前97%都開始 ...
chimp 發表於 2013-11-11 17:06


我都跟指示改左, 不過無料到, 一樣係照差電到滿
作者: KinChungE    時間: 2013-11-14 00:30

插火牛用機,內置電沒叉,每兩個鐘跌1%。點解會自己跌?
chimp 發表於 2013-11-12 23:36


唔出奇
有時火牛唔夠力, 會用埋電池既電

以前Thinkpad插65W牛的話, 唔插電池會強制CPU降速添





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2