作者: dom 時間: 2013-6-9 21:23 標題: [AMD愛好者系列 #100] APU 小筆電來襲 - Acer V5-122P
本帖最後由 dom 於 2013-6-9 21:26 編輯
這就是早前 AMD 在 Computex 前夕發佈 採用 AMD 新一代低功耗 "美洲豹" (Jaguar)處理器的
超薄本 (Ultrathin)
香港早一個星期左右時間開始發售 , 建議零售價 $4,999
但有版友指出有店舖售 $4000 現金價 (?) 但沒有明言係邊間
係腦場行左一個下晝之後 比我搵到 ,
香港行貨機
[attach]1542677[/attach]
[attach]1542678[/attach]
11" 但有 TOUCH Mon (支援Multi-Touch?)
[attach]1542679[/attach]
[attach]1542684[/attach]
[attach]1542685[/attach]
[attach]1542680[/attach]
[attach]1542681[/attach]
AMD 最新美洲豹 (Jaguar) 低功耗核心 "Temash" Quad Core @ 1GHz
有人會問 ,1GHz 咪好慢囉? 老老實實呢個價位 比4核你 你都唔預會快到飛起啦
[attach]1542687[/attach]
[attach]1542686[/attach]
部機五月中出廠的
[attach]1542688[/attach]
[attach]1542689[/attach]
牛牛
[attach]1542683[/attach]
隨機送的 MiniDP => D-Sub線
[attach]1542682[/attach]
USB Port 個人嫌比較少
[attach]1542690[/attach]
[attach]1542691[/attach]
Keyboard 原來有背燈
[attach]1542693[/attach]
UEFI BIOS
[attach]1542692[/attach]
基本上除左 set Boot Device, UEFI / Legacy , AHCI / SATA mode , 時間日期
百無!
有海外 Forum DIY 人士 研究話可以開左 "隱藏”既 Advance setting page 同埋可以mod BIOS 解鎖 SVM (AMD Hyper-V)
但係 由於會 VOID 保用 , 未過保 就唔研究住了
作者: mlyu 時間: 2013-6-9 21:26
轉o左做 SSD?
作者: dom 時間: 2013-6-9 21:27
本帖最後由 dom 於 2013-6-9 21:32 編輯
比你發現左

如果唔識 DIY 同 無任何 Common Sense 只懂暴力既話
絕不建議你自行拆機加 RAM 換SSD
!!!!! 嚴重警告 !!!! 自行解拆手提電腦 會影響電腦有效保用 , 請自行承擔風險
自己拆就拆螺絲 之後輕輕力慢慢甩邊蓋位
[attach]1542696[/attach]
內置電
[attach]1542697[/attach]
[attach]1542698[/attach]
SATA HDD 係呢舊黑色野 , 插頭條條fing 重要一條 Flex cable 橫跨

[attach]1542699[/attach]
用 Keyboard 都要輕手 因為你望到內龍 就會明點解我咁講
!!!!! 嚴重警告 !!!! 自行解拆手提電腦 會影響電腦有效保用 , 請自行承擔風險
作者: kanduki 時間: 2013-6-9 21:29
唔知仲會唔會有
留位有左右喇叭但出貨又偷淨一邊喇叭
之類嘅騎呢嘢
我部AO522就係咁
作者: dom 時間: 2013-6-9 21:32
本帖最後由 dom 於 2013-6-9 21:34 編輯
我諗 Acer 會 Ban 左我

不過佢有 heart 出部 AMD Temash 機
係 MSRP 比較貴左者 , $4,500 左右 應該好賣得多
作者: killuakam 時間: 2013-6-9 21:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer699 時間: 2013-6-9 21:40
再薄少少+MON唔用768P 就正了
作者: mlyu 時間: 2013-6-9 21:57
電力好似唔係好夠...有 test 過由 100% 去到 around 9%/10% 用o左 3.5 hrs, 顯示仲有 24mins 淨
唔係咁鐘意內置電, 隨時玩兩年就打柴
我而家o個部 1810tz 舊電都仲用得成 5 個鐘
不過又好想用o左 APU...唔知幾時有o的好o的o既 config, 可以換電, 電力又夠長
btw, ram 可唔可以加到 12GB?
作者: mlyu 時間: 2013-6-9 21:58
佢個 port 可以出 HDMI 就好啦
好似話可以有條線出多個 usb
由可以直接當 miniDP用
作者: kanduki 時間: 2013-6-9 22:02
佢有 heart 陰人就真
專登飛條線夾住隻硬碟
粒U有四核但係又向BIOS度閹咗Hyper-V

作者: 掃馬想機 時間: 2013-6-9 22:15
本帖最後由 掃馬想機 於 2013-6-9 22:16 編輯
電力好似唔係好夠...有 test 過由 100% 去到 around 9%/10% 用o左 3.5 hrs, 顯示仲有 24mins 淨
唔係咁鐘 ...
mlyu 發表於 2013-6-9 21:57
lenovo B475上淘寶睇下,不過係舊APU,
想平又唔怕外觀平實又重多少少可以考慮下,雖然平,但畢竟係商務本,都有D質量既~
http://s.taobao.com/search?tab=a ... ilter=reserve_price[2000%2C5000]&fs=0&initiative_id=iz_20130609&q=lenovo+b475
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=9kjpa8v6905
作者: dom 時間: 2013-6-9 22:17
本帖最後由 dom 於 2013-6-9 22:20 編輯
電力好似唔係好夠...有 test 過由 100% 去到 around 9%/10% 用o左 3.5 hrs, 顯示仲有 24mins 淨
唔係咁鐘 ...
mlyu 發表於 9-6-2013 09:57 PM
Onboard 2GB , 1x SODIMM 自己加
一係 +4GB 一係 +8GB
不過唔預加多 RAM 會快
我配條 8GB DDR3-1600 比佢, 粒U 最高行 DDR3L-1066
作者: dom 時間: 2013-6-9 22:23
不過好慶幸係 小鏡號 R3 會係 Ultrathin 重要係 Quad Core
依家常用機 基本上全部 Quad Core 級 或以上
無晒 Dual Core 了
作者: dellasus 時間: 2013-6-9 22:31
呢部機打機如何?xd
作者: mlyu 時間: 2013-6-9 22:36
我想要細機
作者: mlyu 時間: 2013-6-9 22:37
Onboard 2GB , 1x SODIMM 自己加
一係 +4GB 一係 +8GB
不過唔預加多 RAM 會快
我配條 8GB DDR3-1600 比 ...
dom 發表於 2013-6-9 22:17
Onboard 唔係 4GB 咩?
作者: mlyu 時間: 2013-6-9 22:37
咩係小鏡號?
作者: 7ming 時間: 2013-6-9 22:47
仲以為係1.4G,原來係1.0G
睇個底版,Acer真係太求其吧,明明可以做好好多的
作者: kirafung 時間: 2013-6-9 22:50
呢部野 1.0kg? 好似幾ok wor
係唔鍾意 Acer
作者: mlyu 時間: 2013-6-9 22:51
應該係1.2到1.38kg
作者: cpk 時間: 2013-6-9 22:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xxxhk888 時間: 2013-6-9 23:16
$4000 is ok
作者: mlyu 時間: 2013-6-9 23:17
如果唔要 touch screen, 同價可以買到 i5-3337U, 仲要係換得電
作者: ming94816 時間: 2013-6-10 00:23
回復 23# mlyu
4K買到咩機有I5-3337U
作者: dellasus 時間: 2013-6-10 07:07
I5-3337U唔知
不過3.5K 的碓買到HP Pavilion 14 ULTRABOOK,用I5-3317U,效能當然佔優.
不過跟本唔係咁比,ACER 呢部有touch同埋用11吋lcd size.
呢部最大缺點係有touch screen 仲用傳统nb設計,而唔係ASUS 個種設計.
作者: mlyu 時間: 2013-6-10 07:36
acer 網上兩部都係 $49xx
作者: mlyu 時間: 2013-6-10 07:47
I5-3337U唔知
不過3.5K 的碓買到HP Pavilion 14 ULTRABOOK,用I5-3317U,效能當然佔優.
不過跟本唔係咁比,A ...
dellasus 發表於 2013-6-10 07:07
3.5K 二手?
作者: dellasus 時間: 2013-6-10 07:55
本帖最後由 dellasus 於 2013-6-10 09:59 編輯
當然全新大公司貨
http://www.officeworks.com.au/re ... ce-Laptops/HE14B030
不過澳洲呢邊一直係Intel 賣得平,i7 nb都賣5k港紙而己.
同埋OP 唔鐘意我係佢POST 講Intel 野,所以就似打住吧
陣間佢上水見到甘又對我 發脾4
作者: dellasus 時間: 2013-6-10 08:27
http://global.pchome.com.tw/?mod ... mp;ROWNO=5&tm=u
本來仲有d 性趣從海外入,而家即冷卻200%,太貴了
唯有等HP 出新DM1
作者: BoredAtWork 時間: 2013-6-10 16:25
good review. Thanks!
4xxx touch mon, good value!
but 11.6" = ultraportable, but 3 cell = no battery life to be portable.
11.6" + 3 cell = 自相矛盾
作者: tonytony 時間: 2013-6-10 16:45
主頻1GHz(8w TDP),Turbo 1.4GHz雙核或者1.1GHz四核,揀番高效能就會上到了(雖然電腦會一路認最高1GHz)
作者: tonytony 時間: 2013-6-10 16:50
I5-3337U唔知
不過3.5K 的碓買到HP Pavilion 14 ULTRABOOK,用I5-3317U,效能當然佔優.
不過跟本唔係咁比,A ...
dellasus 發表於 2013-6-10 07:07
唔少廠都有出觸控屏幕的NB外型,唔覺有乜問題,只不過係人地眼光下可能係比較奇怪
作者: tonytony 時間: 2013-6-10 16:52
已確認係2GB焊死連4GB DIMM?
作者: dom 時間: 2013-6-10 21:10
本帖最後由 dom 於 2013-6-10 21:12 編輯
名黎者
Desktop 系 會係美幸號
Notebook 就一直係 小鏡號 ( Lucky Star 既 "柊鏡" , 傲驕女皇
[attach]1543116[/attach]
[attach]1543115[/attach]
作者: dom 時間: 2013-6-10 21:13
~1.2kg
拿上手似 1.4kg 左右
不過 因為 Touch Screen 重身d 我接受到
作者: dom 時間: 2013-6-10 21:14
你用開 i7 點比........
呢部機對手係 Atom class 同 Pentium class 之間...
作者: dom 時間: 2013-6-10 21:14
NO

作者: dom 時間: 2013-6-10 21:24
Downgrade 去 Windows 7 之後暫時發現既問題
- Acer 官網沒有提供任何 Win 7 Driver (只有 Win8 64bit, 如果要 32bit Win7 請自求多福, WinVista / WinXP 免問 , 我亦都唔建議你試去安 ! )
- 照安裝 其實係安到, 留意 WiFi 可能因出廠時間唔同, 官網 Support 比左 Atheros 又有Broadcom WiFi, 實測我係安 Atheros WiFi+BT
- 自行Downgrade 後, 官網下載的 Support Tools 認出不是 Win8 拒絕安裝
所以沒有 ePower 沒有 Hotkey 功能(但部份 Hotkey 還是會 work
- TouchScreen 於安裝 Windows 7 後自動認出 並正常運作,Windows 7 內顯示為支援 10 點觸控 )
- Downgrade Win7 請不要安裝 Acer 官網 VGA Driver
請改用 AMD Embedded Driver
http://support.amd.com/us/gpudow ... ed_windows_all.aspx
AMD Embedded GPU and APU Win7/Win8 Driver
387 MB 13.10 6/6/2013
(其實係 Catalyst 13.6 )
在 AMD 網 Download 給 APU 用的 Catalyst 13.4 , 13.6Beta
及 Acer 官網的 VGA Driver 都不能於插電後正常顯示
已發電郵向 AMD 反映兼容問題
### Update ###
此問題暫未解決, 應該同 Power Management Profile有關
因選了 ”省電”模式後 插電可顯示了
作者: dellasus 時間: 2013-6-10 21:49
聽講係4GB RAM焊死連2GB DIMM
作者: dellasus 時間: 2013-6-10 21:50
Downgrade 去 Windows 7 之後暫時發現既問題
- Acer 官網沒有提供任何 Win 7 Driver (只有 Win8 64bit, ...
dom 發表於 2013-6-10 23:24
即係balance/high performance係win7 暫時用唔到?
作者: cpk 時間: 2013-6-10 21:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2013-6-10 21:53
拆機個條係 4GB .......
作者: dom 時間: 2013-6-10 21:53
插電時會無畫面....
作者: evec 時間: 2013-6-10 21:56
D 部機個LAYOUT 真係
作者: mlyu 時間: 2013-6-10 21:59
即係港版又扣咁o的料啦...灰
作者: dellasus 時間: 2013-6-10 21:59
本帖最後由 dellasus 於 2013-6-11 00:00 編輯
咁真係ooxx
即係發揮唔到100% 效能啦喎?
作者: cleverandy 時間: 2013-6-10 22:15
唔知尼部有無a8 a10+15.6"版呢?尼部個外型同背光鍵盤,真係好吸引,個觸屏有無都好,如果有部大加強效能版就好,價錢~$4500再高就煙條吸引d
作者: dom 時間: 2013-6-10 22:16
長行 1GHz
不過有人話 我應該試下原廠 Win8 ......
作者: dom 時間: 2013-6-10 22:16
15.6" 版既話 有 Core i5/i7 .....叫Ultrabook
作者: dellasus 時間: 2013-6-10 22:34
hp 有部最強kabini nb ,賣4k
http://www.shopping.hp.com/en_US ... 5z-e000-Notebook-PC
A6-5200(2GHz 4核) +HD8670M(825MHz 384SP GCN) +4GB RAM $509USD而己.
同dom 呢部價錢一樣.但效能當然高好多.
作者: alfredxp 時間: 2013-6-10 23:05
原來你買左部laptop.
作者: dom 時間: 2013-6-10 23:42
無聊既跑分
你唔係諗住好高分下話

作者: cpk 時間: 2013-6-10 23:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jouathen 時間: 2013-6-11 00:02
其實我好憎touch screen
因為搞到用曬水晶面 反光反到
霧面睇先舒服
作者: untvb 時間: 2013-6-11 00:25
我第一部 laptop 嘅 mon 係反光面,背景太光會好似照鏡咁, 之後霧面已經成為我買 laptop 同 mon 嘅必要條件...
作者: tonytony 時間: 2013-6-11 00:40
我睇外國網就好似咁講(或者本人理解錯誤)
作者: tonytony 時間: 2013-6-11 00:42
所以GPU core最大去到400MHz,Memory就533MHz
作者: tonytony 時間: 2013-6-11 00:50
見腦場有部Lenovo Ideapad應該接近合乎你的要求
作者: alfredxp 時間: 2013-6-11 01:10
1 core??
差不多吧? 好過N270就好了.
作者: tonytony 時間: 2013-6-11 01:13
標準4核1GHz
作者: alfredxp 時間: 2013-6-11 01:15
回復 60# tonytony
係? 勁呀!!
作者: tonytony 時間: 2013-6-11 01:18
只不過新版CPU-Z未能正確識別而已
開工作管理員會寫4粒logical
作者: dom 時間: 2013-6-11 07:51
Quad Core 黎
作者: cleverandy 時間: 2013-6-11 15:37
有無大約的型號名?
作者: cleverandy 時間: 2013-6-11 15:38
hp 有部最強kabini nb ,賣4k
A6-5200(2GHz 4核) +HD8670M(825MHz 384SP GCN) +4GB RAM $509USD而 ...
dellasus 發表於 2013-6-10 22:34
我係上一代APU都去佢美國官網睇過,但佢可運來香港嗎?
我唔要張獨顯加A6,三千七搞掂,超抵玩~
作者: dellasus 時間: 2013-6-11 17:24
買呢部啦
$529
HP envy 15
AMD Quad-Core A8-5550M/6GB RAM/750GB HDD
+$70 有埋HD8750M,不過一定輕,因為佢無DVD-RW
http://www.shopping.hp.com/en_US ... otebook-PC#pdpspecs
作者: goges 時間: 2013-6-11 17:49
hp 有部最強kabini nb ,賣4k
A6-5200(2GHz 4核) +HD8670M(825MHz 384SP GCN) +4GB RAM $509USD而 ...
dellasus 發表於 2013-6-10 22:34
香港有無依部HP呀?
作者: cleverandy 時間: 2013-6-11 21:14
買呢部啦
$529
HP envy 15
AMD Quad-Core A8-5550M/6GB RAM/750GB HDD
+$70 有埋HD8750M,不過一定 ...
dellasus 發表於 2013-6-11 17:24
係佢到買,有無得運來香港先?
作者: dellasus 時間: 2013-6-11 21:58
用代購網啦.....
作者: dom 時間: 2013-6-12 01:43
本帖最後由 dom 於 2013-6-12 01:50 編輯
再無聊試多幾樣
加隻 MineCraft (SMP)
作者: 楓子 時間: 2013-6-12 03:40
12FPS
老實講~ 何必4核1G... 雙核1.5-2G不好嗎?
作者: 掃馬想機 時間: 2013-6-12 06:51
普通買機既人覺得愈多核愈好......

不過dual 1.5G未必比qual 1.0G4省電~

作者: dom 時間: 2013-6-12 09:54
12fps 個張 我用部Desktop 去都唔到 40fps .......
太多野 Rend
作者: dom 時間: 2013-6-12 12:31
本帖最後由 dom 於 2013-6-13 01:03 編輯
試多幾樣野
Lost Coast 我以為定格幻燈片
竟然唔係喎 .......
加隻 Company of Heros ( 我知就出 COH2 但係 我主機都係勉強跑 就唔好拿部 Notebook 黎試了
[attach]1544369[/attach]
[attach]1544370[/attach]
作者: 楓子 時間: 2013-6-12 16:21
都係等佢出到A6-5200,個價同SPEC又正常又輕輕地~
先買部黎玩~ 反正屋企部C50係時候BYEBYE~
部P970太重...重點係...內顯真不給力
作者: mlyu 時間: 2013-6-12 16:36
A6-5200 又變到 25W, 冇得玩輕同細啦
作者: 楓子 時間: 2013-6-12 17:01
回復 76# mlyu
反正我又吾洗要輕到1KG...
1.5-7左右就OK~
作者: son926son 時間: 2013-6-12 20:34
本帖最後由 son926son 於 2013-6-12 20:37 編輯
唔..
呢部同X202e都算直接競爭對手
我最後揀左X202
PROS
摸落X202實淨啲
喇叭大聲+清啲(係呢部機最SURPRISED)
除HEAVY MULTITASK外CPU快V5少少(五十笑百)
CONS
X202無BACKLIT KB
電量得~3HR
DISPLAY CARD唔夠V5(其實都係五十笑百)
無得加RAM(得2G)
HDD要換7.5mm
玩左一排,TOUCHMON都係唔多適合我,因為隻手成日要吊住.
以後有TOUCHMON嘅NB都要稔稔
因為部機會重左(以X202e為例,另一無TOUCHMON型號輕~150g)
作者: dom 時間: 2013-6-13 01:16
唔..
呢部同X202e都算直接競爭對手
我最後揀左X202
PROS
摸落X202實淨啲
喇叭大聲+清啲(係呢部機最SURPRIS ...
son926son 發表於 12-6-2013 08:34 PM
你部 係 Core i3 定 847 ?
作者: son926son 時間: 2013-6-13 01:22
847
i3貴到差幾舊可以上i5
作者: maymaypat 時間: 2013-6-13 09:06
usb少,電得30Wh,如果接受到14寸, +$1000買dell 5460好過
作者: dg4602 時間: 2013-6-13 12:39
可唔可以睇下WEI有幾分
作者: kelvinhth 時間: 2013-6-13 13:49
啲13吋機死哂去邊?
再係咁,haswell ACER S3都輕易秒殺APU架啦...
作者: KwokAngus 時間: 2013-6-15 03:59
其實用左bobcat core E350+6GB RAM+SSD 兩年幾..
聽到jaguar core出貨, 我心裡就好老實咁同我講..
CPU全天候地
不論單雙三四線程、turbo boost, busy, full load
有快一倍嘅感覺就可以
好老實
作者: kkpowq 時間: 2013-6-15 06:34
好似幾好。mon如係1600x900就好啦。
實際用的感覺如何?
作者: tonytony 時間: 2013-6-16 01:23
四核1G base core下係8W TDP,Turbo 1.5G雙核或1.1G四核就約15W TDP,但整體耗電量就要配合整體負載和電源選項而作準,Win8會自動調節CPU速度和啟用數量(去工作管理員指向每個CPU core會有寫邊粒core係暫止狀態)
作者: yamada 時間: 2013-6-16 11:54
查實有無霧面 APU 機? Samsung ?
作者: dom 時間: 2013-6-16 19:17
Power Management 不支援 Windows 7 32/64bit
除左迫你用垃圾 Windows 8 之外無法解決
E-Mail 問左 AMD 完全無影
作者: Stiggy930 時間: 2013-6-16 20:39
AMD, please give me a FirePro version!!!
作者: dom 時間: 2013-6-16 21:57
The problem is they don't support Windows 7 but crappy Windows 8
What's the point ?
作者: Kan.Ho 時間: 2013-6-16 23:22
The problem is they don't support Windows 7 but crappy Windows 8
What's the point ?
dom 發表於 2013-6-16 21:57
Power Management 好緊要架??
我用緊Acer v3 係唔係無此function?
作者: Stiggy930 時間: 2013-6-17 00:02
本帖最後由 Stiggy930 於 2013-6-17 00:07 編輯
The problem is they don't support Windows 7 but crappy Windows 8
What's the point ?
dom 發表於 2013-6-16 21:57
There is still Linux. fglrx driver has been improving steadily in the past year.
[EDIT]
I installed Windows 8 on my S405. The A8-4555M actually runs cooler in Windows 8. And Windows 8 is not that bad if you have things like stardock's star 8 installed.
[/EDIT]
作者: 乳交七 時間: 2013-6-17 00:24
there are people who still think windows xp is better than windows 7.
作者: 掃馬想機 時間: 2013-6-17 00:57
其實用左bobcat core E350+6GB RAM+SSD 兩年幾..
聽到jaguar core出貨, 我心裡就好老實咁同我講..
CPU全天 ...
KwokAngus 發表於 2013-6-15 03:59
http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
你粒E350 大約700-770分到.....
我粒pentium dual 2.5G只係13XX,
依粒a6 1450有18XX分,勁好多~
作者: KwokAngus 時間: 2013-6-17 03:38
本帖最後由 KwokAngus 於 2013-6-17 04:14 編輯
你粒E350 大約700-770分到.....
我粒pentium dual 2.5G只係13XX,
依粒a6 1450有18XX分,勁好多~ ...
掃馬想機 發表於 2013-6-17 00:57
其實single thread a6-1450(1.4Ghz) 同上代bobcat (1.6~1.7 Ghz)只係一樣快
Multi thread 當然a6 1450有優勢, 實際其實都不過不失快65%左右
Perf per clock jaguar core 可能有 20%~30% increase , 不過 underclock 後,core perf increase 最大用途就係彌補clockdown (切入tablet segment考慮?)
A6-1450 個profile其實唔似繼任 bobcat E-series ( 350, 450, 1800, 2000 個堆)
進取計,應該single thread turbo boost 1.9Ghz
不過唔排除jaguar core clock scales perf 跟唔上
Acer v5-122p 依部機,雖然有backlight keyboard, touch screen, sata3 usb3, 2.1cm 厚,兼1.38kg 算比較輕
不過用a6-1450 , 好似不太對勁。仲有就係…內置電不是問題…不過只得30Wh 就好有問題 (好似對粒u 太大信心)
(講笑,當然其實係acer 原來根本就係想部機得三個鐘左右電啦)
作者: mlyu 時間: 2013-6-17 08:03
其實single thread a6-1450(1.4Ghz) 同上代bobcat (1.6~1.7 Ghz)只係一樣快
Multi thread 當然a6 1 ...
KwokAngus 發表於 2013-6-17 03:38
唉....以前 1810tz o個堆有成5個鐘電而家冇晒
作者: usei 時間: 2013-6-17 11:57
Acer v5-122p 依部機,雖然有backlight keyboard, touch screen, sata3 usb3, 2.1cm 厚,兼1.38kg 算比較輕
不過用a6-1450 , 好似不太對勁。仲有就係…內置電不是問題…不過只得30Wh 就好有問題 (好似對粒u 太大信心)
(講笑,當然其實係acer 原來根本就係想部機得三個鐘左右電啦)
KwokAngus 發表於 2013-6-17 03:38
3 cell 變 6 cell 電
對重量有多少影響 ?
可能 Acer 是想 <1.4kg 心理上會覺得好輕
作者: tonytony 時間: 2013-6-17 16:56
CULV就睇廠商認為加個觸控功能會否仲有市場啦
畢竟呢部V5-122俾ACER定義做Ultrathin,機身厚度受到限制,零件未做到微量化,電池難免有得加大容量
作者: cleverandy 時間: 2013-6-17 17:05
尼一部舊電係唔係唔可以換?
作者: tonytony 時間: 2013-6-17 19:05
內置式,一般無法自行更換

