標題: [操作疑難] 小弟個DELL手提電腦個充電壞左.. [打印本頁]
作者: szechun 時間: 2013-1-23 00:01 標題: 小弟個DELL手提電腦個充電壞左..
請問香港有冇D平靚正既叉電器賣??
原裝果D係咪好貴??
ps 唔識淘寶
唔該晒..
作者: samsonlaw 時間: 2013-1-23 00:14
你睇下乜voltage, 是但買個充電就可以.
作者: szechun 時間: 2013-1-23 00:15
90w... 想問下邊度有得買?
作者: popup 時間: 2013-1-23 00:21
回復 1# szechun
Try try AcBel AD9009 or ADA020 (with USB charger), not bad
however, heard DELL 的NOTEBOOK 只會認原廠火牛
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... mp;highlight=ad9009
may be can ask to test before buy
作者: samsonlaw 時間: 2013-1-23 00:23
你帶埋個火牛出鴨記, 街檔大把有得配
作者: chriso 時間: 2013-1-23 00:23
去新高登睇下有冇二手
作者: szechun 時間: 2013-1-23 00:38
唔該晒以上咁多位師兄幫手!!

