作者: dllm324 時間: 2013-1-22 11:17 標題: Acer開倉,部$1388既E1值唔值得去排呢?
14" 雙核,買黎平玩
唔知有冇得排呢?
[attach]1484011[/attach]
作者: willytcf 時間: 2013-1-22 16:12
多謝Ching報料!
作者: usei 時間: 2013-1-22 16:44
咁平正常應該買唔到
正常價的貨呢 ?
反而我關心 630M 640M 有無因為 HD5000 插水
作者: Nngiht 時間: 2013-1-22 17:12
http://www.acerplus.com.hk/sales2013/index.jsp
舊野唔係特別平,比較新款無價睇.

作者: siuchion 時間: 2013-1-22 17:18
重點係果度係大學機提貨既地方...
可想而知...D貨點黎應該識估啦
作者: sammie 時間: 2013-1-22 17:47
極可能又同上次一樣, 又係打手帖. 上次開倉D野賣唔晒, 又要再開倉. 個post 同上次一樣, 開倉前三至四日已經有flyer upload 上黎.

作者: bbsfor 時間: 2013-1-22 17:57
抵到爛喎 千幾咁平

作者: Gnexus 時間: 2013-1-22 18:00
剛想開post
不過又無得睇實價
有冇ching去過可以分享下
作者: kwokhin 時間: 2013-1-22 18:02
回復 5# siuchion
CHING我是新手唔明,可唔可以講白D..? thanks!
作者: Gnexus 時間: 2013-1-22 18:06
差D瓜
我都新手
作者: kwokhin 時間: 2013-1-22 18:11
我真的想排部E1做office,睇下片
CHING有覺得點? 我唔想做水魚

作者: nameno 時間: 2013-1-22 18:16
如果有貨都ok
作者: Kan.Ho 時間: 2013-1-22 18:19
搵唔到香港有呢部e1 賣喎, 入面咩料都唔知
作者: prowede 時間: 2013-1-22 18:35
點介咁得意好似寫住"正版Windows 7"
有人會以為用翻版?
作者: dllm324 時間: 2013-1-22 18:44
我都係咁諗..諗住用黎上網同文書多
1388...出面買部有牌子既平板都未必得..
CHING會唔會一齊去排下隊
作者: dllm324 時間: 2013-1-22 18:44
CHING你係邊到搵個SPEC架?
我都想知DEATIL係點
作者: kwokhin 時間: 2013-1-22 18:46
本帖最後由 kwokhin 於 2013-1-22 18:47 編輯
回復 15# dllm324
B960睇1080P 如何?
如過睇到1080P CHING一齊去排

作者: Gnexus 時間: 2013-1-22 19:12
- 部分特價貨品均為陳列品

作者: Field 時間: 2013-1-22 19:12
考慮星期4晚去排

作者: Nngiht 時間: 2013-1-22 19:27
要排成晚

作者: cpk 時間: 2013-1-22 19:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriso 時間: 2013-1-22 19:49
5部...

作者: 野野夜孩子 時間: 2013-1-22 20:01
上次富士通開倉都排好多人喎,呢個價唔係陳列品就非常低
作者: usei 時間: 2013-1-22 20:04
咁唔通寫"翻版Windows 7" ?
作者: BoredAtWork 時間: 2013-1-22 20:07
if new is very good. if used,......
作者: usei 時間: 2013-1-22 20:26
630M 640M 無插水真是搵 ghost 買
HD5000 愈來愈近
作者: garnett_v 時間: 2013-1-22 20:27
真係好少見註明正版
正如新機都唔會寫"全新"
只有陳列品, 99%新, 翻新機先會寫明
好好地只會令人覺得此地無銀
作者: usei 時間: 2013-1-22 20:35
V3 551G
A10 + 7670M
受 HD5000 影響 -> 算是插水價
作者: scharnhorst 時間: 2013-1-22 20:43
請個日去既CHING幫忙提供一下有咩貨
作者: kwokhin 時間: 2013-1-22 20:43
等我聽日打去問下係咪陳列品先
作者: pqi 時間: 2013-1-22 22:37
多謝Ching報料!
作者: suifop 時間: 2013-1-22 22:51
無言了, 多謝樓主報價
作者: Kan.Ho 時間: 2013-1-22 23:30
陳列品既話, 早兩星期 sony大激賞我買左啦!
Acer 陳列真係驚驚地
[attach]1484268[/attach]
作者: kwokhin 時間: 2013-1-22 23:50
回復 33# Kan.Ho
咁即係今次唔係demo機?
作者: cpk 時間: 2013-1-23 00:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JIMillim 時間: 2013-1-23 00:09
應該上次銷情不佳
作者: winsel 時間: 2013-1-23 03:11
一D都唔吸引...好大機會係番修/次貨
作者: EricWYC 時間: 2013-1-23 09:14
Demo 機保養點計?
作者: dllm324 時間: 2013-1-23 11:08
佢個網更新左...
但都係只覺得E1比較吸引
[attach]1484457[/attach]
作者: dllm324 時間: 2013-1-23 11:09
記得話埋我知....
作者: sammie 時間: 2013-1-23 12:08
可能有D係番新機.
作者: y2kming 時間: 2013-1-23 12:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: prowede 時間: 2013-1-23 13:28
預係翻新或者陳列品,覺得ok的就去馬
作者: EricWYC 時間: 2013-1-23 13:59
Demo 機保養點計?
作者: usei 時間: 2013-1-23 14:06
每日 5 部 , 15 部 demo 機都合理
如果現在機價不插水 , 不如等 haswell
730M 會是 640M + clock 改名
相信下代獨顯會有好大性價比增長
作者: kwokhin 時間: 2013-1-23 15:39
問左啦

佢話要上到去先知邊部係陳列品或開箱機
亦有部份新機
作者: Gnexus 時間: 2013-1-23 20:01
我係個網最底揾
作者: sam8751 時間: 2013-1-23 21:12
部e1係平,只不過唔知demo機嘅保養條款或時間會唔會唔同
作者: imax 時間: 2013-1-23 21:13
部 E-1 係魚餌........用來釣大魚嘅 ~~
作者: control1 時間: 2013-1-23 22:37
每日5部等於冇
唔係平好多,就費事煩啦
作者: Kan.Ho 時間: 2013-1-24 00:07
之前講明 開箱產品 咪幾好囉, 有心就去買
而家隱隱瞞暪咁, 又唔老實, 真係趕客
你估真係好多唔識野既人去你呢d開倉咩?
九成都係豐澤 碌卡/ 腦埸比人水 架啦
作者: pcbug 時間: 2013-1-24 00:12
我想買S5!
作者: tracert 時間: 2013-1-24 01:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kan.Ho 時間: 2013-1-24 10:11
小心未爆windows的不一定是新機
可能只是recovery掩眼法
Hard disk, display 已有過千小時burning. ...
tracert 發表於 2013-1-24 01:37
How to check?
thanks
作者: lotus123 時間: 2013-1-24 10:48
Check Hard Disk 個 SMART 既 Power-On Hours
例如用 Hiren's BootCD 裏面既SmartUDM
http://www.hirensbootcd.org/hbcd-v152/
作者: Kan.Ho 時間: 2013-1-24 11:19
Check Hard Disk 個 SMART 既 Power-On Hours
例如用 Hiren's BootCD 裏面既SmartUDM
lotus123 發表於 2013-1-24 10:48
Thank you.
聽晚我會去, 睇下我記性如何盡量報料喇
作者: tracert 時間: 2013-1-24 11:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kan.Ho 時間: 2013-1-24 11:34
如果佢話新機, 爆完check到有用過, 我又唔會讓步喎
而家香港地買野都要CHECK 餐懞, 真係好累
作者: dllm324 時間: 2013-1-24 11:34
本帖最後由 dllm324 於 2013-1-24 11:35 編輯
岩岩去MAGA BOX 係地鐵站派...
有PRICE LIST...
作者: tracert 時間: 2013-1-24 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tracert 時間: 2013-1-24 11:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tracert 時間: 2013-1-24 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garnett_v 時間: 2013-1-24 11:44
無計啦
新又好,陳列又好,有得check 係權利,唔check 只係自己放棄
定係覺得連check 都無得check 就好d?
作者: s0410607 時間: 2013-1-24 11:49
most likely 陳列 again....
作者: tracert 時間: 2013-1-24 12:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kan.Ho 時間: 2013-1-24 12:06
今時今日, 買野, 尤其影音電子, Check 野簡直就係一門學問
作者: kwokhin 時間: 2013-1-24 16:48
回復 60# tracert
咁ching如果部機係新包裝,未開封條咁冇問題呱?
作者: pcbug 時間: 2013-1-24 16:55
師兄!有沒有S5價格呀?
作者: tracert 時間: 2013-1-24 17:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tracert 時間: 2013-1-24 17:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2013-1-24 18:11
APU demo 機 邊度來 ?
街好少見有 Acer 的 APU 機
作者: raymond20031005 時間: 2013-1-24 20:57
部 E1 嘅電,
只係用到 4 個鐘
好似唔多夠...
作者: pcbug 時間: 2013-1-25 09:02
有沒有人報料呀?S5 i5及i7賣幾多錢呀?
作者: dllm324 時間: 2013-1-25 10:14
我諗住今日去睇下....部E1係點先..
OK既...聽日就早D去排隊
作者: dllm324 時間: 2013-1-25 10:15
好多NOTEBOOK唔係都只用到3-4個鐘既咩?
作者: dllm324 時間: 2013-1-25 10:15
APU??
作者: pcbug 時間: 2013-1-25 10:42
有沒有人報料呀?S5 i5及i7賣幾多錢呀?
作者: pcbug 時間: 2013-1-25 10:47
大家注意,只收現金,card要加3-4%!
作者: kerr 時間: 2013-1-25 10:56
師兄喺現場?
有冇見到有咩正野?
作者: usei 時間: 2013-1-25 11:20
本帖最後由 usei 於 2013-1-25 11:23 編輯
V3 551G 未是行 APU
A10 + 7670M
作者: pcbug 時間: 2013-1-25 11:50
我都是打電話問的!問cs價格又不肯透過!
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 12:03
25 號消息:
早上已截龍,下午 2:30 繼續第二輪
作者: pcbug 時間: 2013-1-25 12:11
回復 82# 日本啟人
想買S5!有沒有限量的?價錢又是幾多呀!師兄可以幫我看一下嗎?
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 12:18
依家打緊蛇餅,分流入,希望入到去睇
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 12:18
本帖最後由 日本啟人 於 2013-1-25 12:23 編輯
籌已派完,依家五、六個人分批入
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 12:19
本帖最後由 日本啟人 於 2013-1-25 12:30 編輯
頭先有籌人士主要買 mon 同 netbook
但有唔少人空手而出,似乎睇價多
作者: pcbug 時間: 2013-1-25 12:37
師兄!可以幫手睇下S5有沒有貨及什麼價格呀?另外,要排多久呀?
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 12:41
今日唔收 eps
credit card +2%
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 12:43
我 11:35 排
到依家 12:45 先差唔多到
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 12:45
s5 i7 5999
s5 i5 5499
m5 15/14 吋 5499
作者: pcbug 時間: 2013-1-25 12:48
是否全新呀?萬分感謝!
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 12:54
回復 91# pcbug
全部 nb 原箱拎走,不設試機
平板有開左箱既價同原箱價
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 12:55
回復 91# pcbug
作者: pcbug 時間: 2013-1-25 13:03
萬分感謝師兄報料!
作者: dllm324 時間: 2013-1-25 13:04
要排咁耐隊..我都未必今日去到
CHING咁講...即係NB好多都係全新機?
E1有冇放DEMO出黎呀?
作者: 唔現 時間: 2013-1-25 13:11
有無CHING知部平板A510咩價錢?
有無其他2K左右既TAB?
THANKS
作者: 日本啟人 時間: 2013-1-25 13:18
回復 95# dllm324
E1 無哂
A510 $2180
作者: Fish! 時間: 2013-1-25 13:26
即係無野平, 不用去?
作者: Andrew999 時間: 2013-1-25 13:28
a101部PAD仲有冇??
作者: htm627 時間: 2013-1-25 13:42
有無17寸MON既機呀
i5 or i7幾錢到

