Board logo

標題: [操作疑難] Acer開倉,部$1388既E1值唔值得去排呢? [打印本頁]

作者: dllm324    時間: 2013-1-22 11:17     標題: Acer開倉,部$1388既E1值唔值得去排呢?

14" 雙核,買黎平玩
唔知有冇得排呢?


[attach]1484011[/attach]
作者: willytcf    時間: 2013-1-22 16:12

多謝Ching報料!
作者: usei    時間: 2013-1-22 16:44

咁平正常應該買唔到
正常價的貨呢 ?

反而我關心 630M 640M 有無因為 HD5000 插水
作者: Nngiht    時間: 2013-1-22 17:12

http://www.acerplus.com.hk/sales2013/index.jsp
舊野唔係特別平,比較新款無價睇.
作者: siuchion    時間: 2013-1-22 17:18

舊野唔係特別平,比較新款無價睇.
Nngiht 發表於 2013-1-22 17:12

重點係果度係大學機提貨既地方...
可想而知...D貨點黎應該識估啦
作者: sammie    時間: 2013-1-22 17:47

重點係果度係大學機提貨既地方...
可想而知...D貨點黎應該識估啦
siuchion 發表於 2013-1-22 17:18


極可能又同上次一樣, 又係打手帖.  上次開倉D野賣唔晒, 又要再開倉.  個post 同上次一樣, 開倉前三至四日已經有flyer upload 上黎.  
作者: bbsfor    時間: 2013-1-22 17:57

抵到爛喎 千幾咁平
作者: Gnexus    時間: 2013-1-22 18:00

剛想開post
不過又無得睇實價
有冇ching去過可以分享下
作者: kwokhin    時間: 2013-1-22 18:02

回復 5# siuchion
CHING我是新手唔明,可唔可以講白D..? thanks!
作者: Gnexus    時間: 2013-1-22 18:06

回復  siuchion
CHING我是新手唔明,可唔可以講白D..? thanks!
kwokhin 發表於 2013-1-22 18:02



    差D瓜

我都新手
作者: kwokhin    時間: 2013-1-22 18:11

我真的想排部E1做office,睇下片
CHING有覺得點? 我唔想做水魚
作者: nameno    時間: 2013-1-22 18:16

如果有貨都ok
作者: Kan.Ho    時間: 2013-1-22 18:19

搵唔到香港有呢部e1 賣喎, 入面咩料都唔知
作者: prowede    時間: 2013-1-22 18:35

點介咁得意好似寫住"正版Windows 7"

有人會以為用翻版?
作者: dllm324    時間: 2013-1-22 18:44

我真的想排部E1做office,睇下片
CHING有覺得點? 我唔想做水魚
kwokhin 發表於 2013-1-22 18:11


我都係咁諗..諗住用黎上網同文書多
1388...出面買部有牌子既平板都未必得..
CHING會唔會一齊去排下隊
作者: dllm324    時間: 2013-1-22 18:44

搵唔到香港有呢部e1 賣喎, 入面咩料都唔知
Kan.Ho 發表於 2013-1-22 18:19


CHING你係邊到搵個SPEC架?
我都想知DEATIL係點
作者: kwokhin    時間: 2013-1-22 18:46

本帖最後由 kwokhin 於 2013-1-22 18:47 編輯

回復 15# dllm324
B960睇1080P 如何?
如過睇到1080P CHING一齊去排
作者: Gnexus    時間: 2013-1-22 19:12

- 部分特價貨品均為陳列品
作者: Field    時間: 2013-1-22 19:12

考慮星期4晚去排
作者: Nngiht    時間: 2013-1-22 19:27

要排成晚
作者: cpk    時間: 2013-1-22 19:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chriso    時間: 2013-1-22 19:49

5部...
作者: 野野夜孩子    時間: 2013-1-22 20:01

上次富士通開倉都排好多人喎,呢個價唔係陳列品就非常低
作者: usei    時間: 2013-1-22 20:04

點介咁得意好似寫住"正版Windows 7"

有人會以為用翻版?
prowede 發表於 2013-1-22 18:35


咁唔通寫"翻版Windows 7" ?
作者: BoredAtWork    時間: 2013-1-22 20:07

if new is very good. if used,......
作者: usei    時間: 2013-1-22 20:26

630M 640M 無插水真是搵 ghost 買

HD5000 愈來愈近
作者: garnett_v    時間: 2013-1-22 20:27

咁唔通寫"翻版Windows 7" ?
usei 發表於 2013-1-22 20:04


真係好少見註明正版

正如新機都唔會寫"全新"

只有陳列品, 99%新, 翻新機先會寫明
好好地只會令人覺得此地無銀
作者: usei    時間: 2013-1-22 20:35

V3 551G
A10 + 7670M
受 HD5000 影響 -> 算是插水價
作者: scharnhorst    時間: 2013-1-22 20:43

請個日去既CHING幫忙提供一下有咩貨
作者: kwokhin    時間: 2013-1-22 20:43

等我聽日打去問下係咪陳列品先
作者: pqi    時間: 2013-1-22 22:37

多謝Ching報料!
作者: suifop    時間: 2013-1-22 22:51

- 部分特價貨品均為陳列品
Gnexus 發表於 2013-1-22 19:12



    無言了, 多謝樓主報價
作者: Kan.Ho    時間: 2013-1-22 23:30

陳列品既話, 早兩星期 sony大激賞我買左啦!
Acer 陳列真係驚驚地

[attach]1484268[/attach]
作者: kwokhin    時間: 2013-1-22 23:50

回復 33# Kan.Ho

咁即係今次唔係demo機?
作者: cpk    時間: 2013-1-23 00:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JIMillim    時間: 2013-1-23 00:09

極可能又同上次一樣, 又係打手帖.  上次開倉D野賣唔晒, 又要再開倉.  個post 同上次一樣, 開倉前三至四日 ...
sammie 發表於 2013-1-22 05:47 PM

應該上次銷情不佳
作者: winsel    時間: 2013-1-23 03:11

一D都唔吸引...好大機會係番修/次貨
作者: EricWYC    時間: 2013-1-23 09:14

回復  kwokhin
人地寫明open box,九成九係demo
cpk 發表於 2013-1-23 00:03

Demo 機保養點計?
作者: dllm324    時間: 2013-1-23 11:08

佢個網更新左...
但都係只覺得E1比較吸引

[attach]1484457[/attach]
作者: dllm324    時間: 2013-1-23 11:09

等我聽日打去問下係咪陳列品先
kwokhin 發表於 2013-1-22 20:43


記得話埋我知....
作者: sammie    時間: 2013-1-23 12:08

可能有D係番新機.
作者: y2kming    時間: 2013-1-23 12:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: prowede    時間: 2013-1-23 13:28

預係翻新或者陳列品,覺得ok的就去馬
作者: EricWYC    時間: 2013-1-23 13:59

預係翻新或者陳列品,覺得ok的就去馬
prowede 發表於 2013-1-23 13:28

Demo 機保養點計?
作者: usei    時間: 2013-1-23 14:06

其實嗰部E1賣到咁平,無可能係全新機,我都預左係display demo機
y2kming 發表於 2013-1-23 12:42

每日 5 部 , 15 部 demo 機都合理

如果現在機價不插水 , 不如等 haswell
730M 會是 640M + clock 改名
相信下代獨顯會有好大性價比增長
作者: kwokhin    時間: 2013-1-23 15:39

問左啦
佢話要上到去先知邊部係陳列品或開箱機
亦有部份新機
作者: Gnexus    時間: 2013-1-23 20:01

無言了, 多謝樓主報價
suifop 發表於 2013-1-22 22:51



    我係個網最底揾
作者: sam8751    時間: 2013-1-23 21:12

部e1係平,只不過唔知demo機嘅保養條款或時間會唔會唔同
作者: imax    時間: 2013-1-23 21:13

其實嗰部E1賣到咁平
y2kming 發表於 2013-1-23 12:42


部 E-1 係魚餌........用來釣大魚嘅 ~~   
作者: control1    時間: 2013-1-23 22:37

每日5部等於冇
唔係平好多,就費事煩啦
作者: Kan.Ho    時間: 2013-1-24 00:07

之前講明 開箱產品 咪幾好囉, 有心就去買
而家隱隱瞞暪咁, 又唔老實, 真係趕客

你估真係好多唔識野既人去你呢d開倉咩?
九成都係豐澤 碌卡/ 腦埸比人水 架啦
作者: pcbug    時間: 2013-1-24 00:12

我想買S5!
作者: tracert    時間: 2013-1-24 01:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kan.Ho    時間: 2013-1-24 10:11

小心未爆windows的不一定是新機
可能只是recovery掩眼法
Hard disk, display 已有過千小時burning.  ...
tracert 發表於 2013-1-24 01:37

How to check?
thanks
作者: lotus123    時間: 2013-1-24 10:48

Check Hard Disk 個 SMART 既 Power-On Hours
例如用 Hiren's BootCD 裏面既SmartUDM
http://www.hirensbootcd.org/hbcd-v152/
作者: Kan.Ho    時間: 2013-1-24 11:19

Check Hard Disk 個 SMART 既 Power-On Hours
例如用 Hiren's BootCD 裏面既SmartUDM
lotus123 發表於 2013-1-24 10:48


Thank you.
聽晚我會去, 睇下我記性如何盡量報料喇
作者: tracert    時間: 2013-1-24 11:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kan.Ho    時間: 2013-1-24 11:34

不過買機時未爆OS冇得check
商家永遠唔會蝕
tracert 發表於 2013-1-24 11:31


如果佢話新機, 爆完check到有用過, 我又唔會讓步喎
而家香港地買野都要CHECK 餐懞, 真係好累
作者: dllm324    時間: 2013-1-24 11:34

本帖最後由 dllm324 於 2013-1-24 11:35 編輯

岩岩去MAGA BOX 係地鐵站派...
有PRICE LIST...
作者: tracert    時間: 2013-1-24 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tracert    時間: 2013-1-24 11:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tracert    時間: 2013-1-24 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garnett_v    時間: 2013-1-24 11:44

如果佢話新機, 爆完check到有用過, 我又唔會讓步喎
而家香港地買野都要CHECK 餐懞, 真係好累 ...
Kan.Ho 發表於 2013-1-24 11:34


無計啦
新又好,陳列又好,有得check 係權利,唔check 只係自己放棄

定係覺得連check 都無得check 就好d?
作者: s0410607    時間: 2013-1-24 11:49

most likely 陳列 again....
作者: tracert    時間: 2013-1-24 12:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kan.Ho    時間: 2013-1-24 12:06

無計啦
新又好,陳列又好,有得check 係權利,唔check 只係自己放棄

定係覺得連check 都無得check 就好d ...
garnett_v 發表於 2013-1-24 11:44

今時今日, 買野, 尤其影音電子, Check 野簡直就係一門學問
作者: kwokhin    時間: 2013-1-24 16:48

回復 60# tracert
咁ching如果部機係新包裝,未開封條咁冇問題呱?
作者: pcbug    時間: 2013-1-24 16:55

岩岩去MAGA BOX 係地鐵站派...
有PRICE LIST...
dllm324 發表於 2013-1-24 11:34



    師兄!有沒有S5價格呀?
作者: tracert    時間: 2013-1-24 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tracert    時間: 2013-1-24 17:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2013-1-24 18:11

APU demo 機 邊度來 ?
街好少見有 Acer 的 APU 機
作者: raymond20031005    時間: 2013-1-24 20:57

部 E1 嘅電,
只係用到 4 個鐘
好似唔多夠...
作者: pcbug    時間: 2013-1-25 09:02

有沒有人報料呀?S5 i5及i7賣幾多錢呀?
作者: dllm324    時間: 2013-1-25 10:14

我諗住今日去睇下....部E1係點先..
OK既...聽日就早D去排隊
作者: dllm324    時間: 2013-1-25 10:15

部 E1 嘅電,
只係用到 4 個鐘
好似唔多夠...
raymond20031005 發表於 2013-1-24 20:57


好多NOTEBOOK唔係都只用到3-4個鐘既咩?
作者: dllm324    時間: 2013-1-25 10:15

APU demo 機 邊度來 ?
街好少見有 Acer 的 APU 機
usei 發表於 2013-1-24 18:11


APU??
作者: pcbug    時間: 2013-1-25 10:42

我諗住今日去睇下....部E1係點先..
OK既...聽日就早D去排隊
dllm324 發表於 2013-1-25 10:14



    有沒有人報料呀?S5 i5及i7賣幾多錢呀?
作者: pcbug    時間: 2013-1-25 10:47

我諗住今日去睇下....部E1係點先..
OK既...聽日就早D去排隊
dllm324 發表於 2013-1-25 10:14



    大家注意,只收現金,card要加3-4%!
作者: kerr    時間: 2013-1-25 10:56

師兄喺現場?

有冇見到有咩正野?
作者: usei    時間: 2013-1-25 11:20

本帖最後由 usei 於 2013-1-25 11:23 編輯
APU??
dllm324 發表於 2013-1-25 10:15


V3 551G 未是行 APU
A10 + 7670M
作者: pcbug    時間: 2013-1-25 11:50

師兄喺現場?

有冇見到有咩正野?
kerr 發表於 2013-1-25 10:56



    我都是打電話問的!問cs價格又不肯透過!
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 12:03

25 號消息:
早上已截龍,下午 2:30 繼續第二輪
作者: pcbug    時間: 2013-1-25 12:11

回復 82# 日本啟人


    想買S5!有沒有限量的?價錢又是幾多呀!師兄可以幫我看一下嗎?
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 12:18

依家打緊蛇餅,分流入,希望入到去睇
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 12:18

本帖最後由 日本啟人 於 2013-1-25 12:23 編輯

籌已派完,依家五、六個人分批入
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 12:19

本帖最後由 日本啟人 於 2013-1-25 12:30 編輯

頭先有籌人士主要買 mon 同 netbook
但有唔少人空手而出,似乎睇價多
作者: pcbug    時間: 2013-1-25 12:37

頭先有籌人士主要買 mon 同 netbook
但有唔少人空手而出,似乎睇價多
日本啟人 發表於 2013-1-25 12:19



    師兄!可以幫手睇下S5有沒有貨及什麼價格呀?另外,要排多久呀?
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 12:41

今日唔收 eps
credit card +2%
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 12:43

我 11:35 排
到依家 12:45 先差唔多到
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 12:45

s5 i7 5999
s5 i5 5499
m5 15/14 吋 5499
作者: pcbug    時間: 2013-1-25 12:48

s5 i7 5999
s5 i5 5499
m5 15/14 吋 5499
日本啟人 發表於 2013-1-25 12:45



    是否全新呀?萬分感謝!
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 12:54

回復 91# pcbug

全部 nb 原箱拎走,不設試機
平板有開左箱既價同原箱價
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 12:55

回復 91# pcbug
作者: pcbug    時間: 2013-1-25 13:03

回復  pcbug
日本啟人 發表於 2013-1-25 12:55



    萬分感謝師兄報料!
作者: dllm324    時間: 2013-1-25 13:04

回復  pcbug

全部 nb 原箱拎走,不設試機
平板有開左箱既價同原箱價
日本啟人 發表於 2013-1-25 12:54


要排咁耐隊..我都未必今日去到
CHING咁講...即係NB好多都係全新機?
E1有冇放DEMO出黎呀?
作者: 唔現    時間: 2013-1-25 13:11

有無CHING知部平板A510咩價錢?
有無其他2K左右既TAB?
THANKS
作者: 日本啟人    時間: 2013-1-25 13:18

回復 95# dllm324
E1 無哂
A510 $2180
作者: Fish!    時間: 2013-1-25 13:26

即係無野平, 不用去?
作者: Andrew999    時間: 2013-1-25 13:28

a101部PAD仲有冇??
作者: htm627    時間: 2013-1-25 13:42

有無17寸MON既機呀
i5 or i7幾錢到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2